رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507338

کنعانیزادگان: خوشحالی ویژه‌ام را در جشن قهرمانی ببینید

ساعت24-سایت پرسپولیس نوشت: مدافع پرسپولیس اعتقاد دارد با توجه به اهدای جام قهرمانی به سرخپوشان پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، شاگردان گل‌محمدی باید در این دیدار پیروز شوند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در مورد بازی تیمش برابر ذوب‌آهن که روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: ما در داخل یا خارج از خانه برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. این بازی هم برای ما اهمیت زیادی دارد، چرا که اگر خدای نا کرده در این بازی برنده نشویم، برای ما خیلی بد خواهد شد، چون بعد از این بازی قرار است جام قهرمانی به تیم ما اهدا شود. به همین خاطر با صد درصد توان و با پتانسیل زیادی که در تیم وجود دارد، برای بُرد به زمین خواهیم رفت.

وی درباره تقابل با مهاجمان ذوب‌آهن تصریح کرد: کادر فنی، بازیکنان این تیم را آنالیز کرده و چند بازی قبلی ذوب‌آهن را به ما نشان خواهند داد. از بازیکنان این تیم شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که ذوب‌آهن تیم خوبی است. برای این تیم احترام قائلم، اما روز جمعه برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره جشن قهرمانی سرخپوشان که جمعه شب برگزار می‌شود، بیان کرد: خیلی خوشحالم که این اتفاق برای من با پیراهن پرسپولیس رخ داد و ما با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان شدیم. در این فصل همه دست به دست هم دادیم تا فصل خوبی را داشته باشیم و خوشبختانه کادر فنی و هواداران هم کمک زیادی کردند تا پُرقدرت در زمین حاضر شویم. جمعه شب هم می‌خواهیم جام را بالای سر ببریم و آن را به هواداران تقدیم کنیم. خوشحالم که هواداران از این مسئله خوشحال هستند و ما این جام را به آنها تقدیم خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: مشکلات عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن محبوب هواداران

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این پرسش که چه سورپرایزی برای این بازی دارد، خاطرنشان کرد: یک کار ویژه برای مراسم اهدای جام در نظر دارم و می‌خواهم زمانی که نام من را از بلندگو اعلام کردند، تا روی سکو بروم خوشحالی ویژه خودم را انجام دهم.

وی در مورد اینکه خوشحالی و حرکات او بعد از بُرد و گلزنی مورد توجه هواداران قرار گرفته است، اظهار داشت: همیشه دوست داشتم خوشحالی من خاص باشد و نظیر آن در ایران و دنیا دیده نشده باشد. خیلی از فوتبالیست‌ها برخی رفتار را تقلید می‌کنند، اما من سبکی برای خودم دارم. خوشحالم که هواداران از این نوع خوشحالی من راضی هستند و به دل آنها نشسته است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش برای جام حذفی چه برنامه‌هایی دارد، گفت: جام حذفی برای ما اهمیت زیادی دارد، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌دانیم که با دو برد در جام حذفی می‌توانیم قهرمان شویم. مطمئناً همه به دنبال این هستیم تا همانند سال گذشته هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم و امیدوارم دوباره این اتفاق رخ دهد. بعد از آن هم که باید به اردوی تیم ملی برویم و بعد برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده شویم.

کنعانی‌زادگان در مورد اینکه پرسپولیس به دنبال رکوردشکنی در لیگ برتر است، تصریح کرد: به هر حال شکستن رکورد چیزی است که در تاریخ فوتبال ثبت می‌شود و چه خوب که این مسئله به نام پرسپولیس باشد. ما سه بازی دیگر داریم و در این سه دیدار به دنبال برد هستیم تا بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم و کمترین گل خورده را به نام خودمان داشته باشیم. مطمئناً با شکستن رکورد می‌توانیم خانواده‌ها، هواداران و هم مربیان را خوشحال کنیم تا یک رکورد تاریخی را به دست بیاوریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها