رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507349

علیپور: نگران جریان داوری هستیم

ساعت24-قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو گفت: اتفاقات داوری هفته‌های اخیر در بازی‌های استقلال، متاسفانه برای تیم ما ذهنیت پیش آورده و تنها نگرانی ما برای این بازی همین موضوع داوری است.

بر اساس گزارش سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، وحید علی‌پور اظهار کرد: اعتقاد مجموعه شهرخودرو همواره به اجرا آمدن یک فوتبال سالم و پاک بوده و هست ولی اتفاقات چند هفته اخیر و پنالتی‌هایی که روی اشتباهات داوری به نفع استقلال در بازی با نساجی و سپاهان گرفته شد، ذهنیت بدی را برای بازیکنان و کادر فنی شهرخودرو پیش آورده است.

وی افزود: هرگز دنبال اتهام زدن نیستیم اما تمام حرف ما این است که قضاوت این بازی ۶ امتیازی که تاثیر بسزایی در تعیین تکلیف سهمیه صعود به آسیا هم برای تیم ما و هم سایر تیم‌های مدعی در کورس دارد را باید با حساسیت بیشتری دنبال کرد و از سوی بخش‌های مربوطه مورد نظارت دقیق‌تری قرار داد.

قائم‌مقام شهرخودرو وضعیت آمادگی این تیم را مطلوب دانست و گفت: هیچ نگرانی‌ درباره موضوعات فنی نداریم چراکه تمرینات خوبی را شهرخودرو زیر نظر کادر فنی انجام داده و تیم با انگیزه بالا، آماده این بازی حساس است.

علی‌پور ادامه داد: محروم و مصدومانی هم داریم که در این بازی آنان را در اختیار نخواهیم داشت اما با اطمینانی که به سایر نفرات تیم وجود دارد، برای کسب ۳ امتیاز شیرین خانگی پای به میدان خواهیم گذاشت که انشاالله بتوانیم دل مردم عزیز خراسان را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه قطعا سهمیه آسیا باعث درآمدزایی باشگاه شهرخودرو خواهد بود، گفت: تمام تلاش مجموعه شهر خودرو برای آسیایی شدن به کار گرفته شده و برای این بازی هم همچون ۲ بازی گذشته پاداش ویژه در نظر گرفته‌ایم. سهمیه آسیا باعث کمک AFC و همچنین جذب اسپانسرها خواهد شد که برای یک باشگاه خصوصی به شدت قابل توجه است.

قائم مقام شهرخودرو یادآور شد: جای خالی هواداران مشهدی که با تشویق‌های خود عرصه را برای تیم‌های حریف در ورزشگاه امام رضا(ع) تنگ می‌کردند، مشهود خواهد بود اما اطمینان داشته باشند که بازیکنان ما برای کسب پیروزی تمام توان خود را گذاشته و روسفیدشان خواهند کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها