رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507749

توزیع ۴۵۰ تُن مرغ تازه تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار

ساعت24-مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه از اول مرداد تاکنون، ۴۵۰ تُن مرغ تازه تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار توزیع شده است، گفت: تا پایان مرداد، نسبت به عرضه ۳۰۰ تُن مرغ گرم دیگر با قیمت مصوب در میادین اقدام می‌شود.

سید سعید راد با تاکید بر اینکه علاوه بر مرغ تازه، توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار نیز از روز گذشته در میادین میوه و تره بار از سر گرفته شده است، افزود: عرضه مرغ منجمد با قیمت مصوب در میادین ادامه خواهد داشت.


وی با اعلام اینکه علاوه بر سهمیه مرغ تنظیم بازار، روزانه ۱۰ تا ۲۰ تُن مرغ گرم با قیمت مصوب نیز از سوی واحدهای پروتئینی میادین میوه و تره بار تهیه و عرضه می‌شود، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به مرغ، تخم مرغ و محصولات پروتئینی را تأمین و توزیع کنیم.


عضو ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اینکه با توجه به تفاوت قابل توجه قیمت مرغ تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار با سطح شهر، استقبال عمومی از این محصول در میادین بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: رویکرد ستاد تنظیم بازار، ایجاد آرامش و ثبات در بازار است و به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم که کالاهای اساسی مورد نیازشان با قیمت مناسب در دسترس آنها خواهد بود.


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، مرغ گرم تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان بر اساس سهمیه روزانه اختصاص داده شده، در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها