رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507874

گانتس: بیبی ماندنی نیست

ساعت 24-رئیس ائتلاف آبی سفید و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شدت از بنیامین نتانیاهو به دلیل پافشاری بر تصویب بودجه سال میلادی جاری انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل اخیرا طی نشست‌های محرمانه‌ای گفت: این درست نیست که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در سه پرونده فساد متهم باشد و من نظرم راجع به او تغییر نکند.

وی افزود: من برای حکومت کردن تفرقه نمی‌اندازم و برای تقویت کرسی خود در انتخابات به دنبال افزایش انزجار نیستم. به خودتان بگویید چه کسی اینگونه رفتار می‌کند، چه کسی برای تقویت کرسی خود انزجار را افزایش می‌دهد و چه کسی تفرقه می‌اندازد تا حکومت کند؟

گانتس در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: این کاملا منطقی است که نخست‌وزیر با وجود سه پرونده فساد نمی‌تواند در منصبش بماند. اگر نتانیاهو اشتباه کند و ما را به سمت انتخابات ببرد چه کار خواهیم کرد؟ نتانیاهو با چالش‌های قضایی مواجه است. مسائلی وجود دارد که باعث می‌شود او به سمت انتخابات برود. عاقلانه نیست که یک نفر به این نتیجه برسد که ما نیاز به انتخابات داریم.

دولت رژیم صهیونیستی تنها ۸۴ روز است که تشکیل شده است و در صورت عدم تصویب بودجه برای یک یا دو سال تا ۲۵ اوت انتخابات زودهنگام برگزار خواهد شد. احتمالا این انتخابات در ماه نوامبر باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها