رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518110

خداحافظی احساسی نورمحمدوف با چشمانی اشک بار | واکنش رونالدو به این رویداد

ساعت 24-شب گذشته حبیب نورمحمدوف با خداحافظی اش از دنیای مبارزات آزاد تمامی علاقه مندان به خودش و این رشته را در شوک عجیبی فرو برد.

div>
حبیب نورمحمدوف مبارز داغستانی و مسلمان شب گذشته پس از شکست حریف آمریکایی اش با چشمانی اشک بار در داخل قفس و پس از این که سجده شکر را به جای آورد، اعلام کرد دیگر نمی خواهد در قفس مبارازت آزاد نبرد کند.

حبیب که به نظر می رسد تا کنون به شدت تحت تاثیر مرگ پدرش است پس از پایان مبارزه اش با جاستین گفت: خداوند برای من همه چیز را فراهم کرد، از مربیانم تشکر می کنم که بیشتر از ۲۰ سال است که با من و پدرم هستند.

نورمحمد اف

امروز می خواهم بگویم این آخرین مسابقه ام بود و دیگر بدون پدرم اینجا نمی آیم، بدون پدرم مبارزه سخت است. وقتی یو اف سی از من خواست تا با جاستین مبارزه کنم، من در این باره سه روز با مادر صحبت کردم، او نمی خواست بدون پدرم بیایم و من به او قول دادم که این آخرین مسابقه ام خواهد بود، و اینکه به حرفم متعهد باشم باید این کار را انجام دهم.

من فقط یک چیز از یو اف سی تقاضا دارم. اینکه من را در جایگاه نخست قهرمانی جهان قراردهد. البته که این حق من است، قهرمان وزن خود هستم و در ۲۹ مبارزه ام هیچ شکستی نداشته ام.

در همین رابطه نخستین چهره نام آشنایی که پس از خداحافظی حبیب نورمحمدوف از دنیای مبارزات آزاد به این موضوع واکنش نشان داد، کریس رونالدو پرتغالی بود.

رونالدو با انتشار این عکس در لایو استوری اینستاگرامش نوشت: تبریک میگویم برادر، پدرت به تو افتخار می کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها