رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518605

خودزنی تروریست‌های وابسته به ترکیه در سوریه با بیش از 35 کشته و زخمی

ساعت24-عناصر تروریستی وابسته به ترکیه در شهر راس العین واقع در استان الحسکه سوریه به جان هم افتادند که در پی این درگیری، 15 غیر نظامی و 20 تروریست کشته و زخمی شدند.

عناصر تروریستی وابسته به ترکیه در شهر «رأس العین» واقع در استان الحسکه (شمال شرق سوریه) بار دیگر به جان هم افتادند.

روزنامه العربی الجدید به نقل از منابعی که نخواستند نامشان فاش شود، گزارش داد، این درگیریهای شدید بین گروه‌های حاضر در گروه تروریستی «سلطان مراد» در ایست‌وبازرسی «الدویره» در مرکز رأس العین رخ داد.

تروریستهای وابسته به سلطان مراد بر اینکه چه گروهی کنترل این ایست‌وبازرسی را در اختیار داشته باشد، به جان هم افتادند.

به گفته این منابع، این درگیریها به حملات راکتی منتهی شد و به چند منطقه در مرکز و اطراف رأس العین کشیده شد که در پی آن، پنج غیر نظامی کشته و 10 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منابع مذکور با اشاره به کشته و زخمی شدن حدود 20 نفر از عناصر تروریستی، تصریح کردند، فرماندهی گروه نخست بر عهده شخصی به نام «ابو مرعی» از استان دیرالزور و گروه دوم نیز از ریف حمص بودند و نام «لواء العزه» را برای گروه خود انتخاب کرده بودند.

به گفته این منابع، پس از وقوع درگیری، عناصر گروه تروریستی «جیش الشرقیه» از ابو مرعی حمایت کردند که همین مسئله باعث گسترش دامنه درگیریها شد.

رأس العین از 22 مهر ماه گذشته شاهد درگیریهای شدید بین عناصر جیش الشرقیه و سلطان مراد است که باعث افزایش ترس و نگرانی در میان ساکنان این شهر شده است.

تمامی این گروهها وابسته به گروه تروریستی «ارتش ملی سوریه» هستند که تحت حمایت ترکیه قرار دارد. این گروه سال گذشته، پس از بیرون راندن شبه‌نظامیان کُرد، رأس العین را به اشغال خود درآورد.

مناطقی که در اشغال این تروریستها قرار دارد، با ناامنی روبروست. آخرین نمونه این ناامنی، انفجار کامیون حامل مواد منفجره در حلب بود که باعث کشته و زخمی شدن 100 غیر نظامی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها