رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518614

۷۰۰ اقتصاددان‌ صاحب‌نام مخالف انتخاب دوباره ترامپ

ساعت24-با وجود اینکه برخی نظرسنجی‌های انتخاباتی حکایت از آن دارد دونالد ترامپ می تواند عملکرد بهتری نسبت به بایدن در عرصه اقتصاد آمریکا داشته باشد، اما در صحنه عمل، بیش از ۷۰۰ اقتصاددان صاحب نام آمریکایی از جمله چند برنده جایزه نوبل در نامه‌ای سرگشاده، مخالفت خود با انتخاب مجدد دونالد ترامپ را اعلام کرده اند.

به گزارش نشریه هیل و تارنمای شبکه سی ان ان، در این نامه که قرار است تا روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به روز شود، آمده است: دونالد ترامپ تنها در یک دوره زمامداری، ایالات متحده را از رسمیت انداخته و این کار هیچ تبعاتی برای وی نداشته است.

امضاکنندگان این نامه، دوره ریاست جمهوری ترامپ را توام با حمله به دموکراسی دانستند و نحوه واکنش وی به همه گیری کرونا را مملو از اطلاعات غلط و خطرناک برشمردند.

این کارشناسان همچنین از هیات های انتخاب کننده خواستند دموکراسی آمریکا را با رای به برکناری ترامپ بازپس گیرند.

ستاد انتخاباتی ترامپ در واکنش، این گروه را متهم کرد که درمورد جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اقدامات وی کم سخن می گوید.

«سامانتا زاگر» سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: این محققان چپگرا نمی توانند یک دلیل واحد برای این مساله بیاورند که چرا معتقدند جو بایدن برای اقتصاد آمریکا کار مثبتی انجام می دهد.

ترامپ در آخرین مناظره انتخاباتی اش، از رویکرد بایدن در زمینه مدیریت اقتصاد به شدت انتقاد کرد و گفت که وی کشور را به ورطه رکودی می کشاند که آمریکا تابحال شاهد آن نبوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها