رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530098

زمان مصونیت جهانی در برابر کرونا

ساعت 24 - سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که برای دستیابی به مصونیت جمعی در برابر کرونا نیاز به واکسینه کردن ۷۰ درصد افراد از مردم جهان باشد.

dir="RTL">به گزارش اسپوتنیک، هانس کلیوگه رییس بخش اروپای سازمان بهداشت جهانی گفت که اطمینان کامل برای دستیابی به مصونیت جمعی هنوز مشخص نیشت: «در باره مصونیت جمعی در برابر هنوز مطمین نیستم. اما شاید نیاز باشد ۷۰ درصد مردم دنیا واکسینه شوند. بدون شک واکسینه کردن یک روند تدریجی خواهد بود».به گفتهٔ وی سازمان جهانی بهداشت امیدوار است که واکسن‌های بیشتری با اجازه این سازمان برای استفاده شدن در شرایط اضطراری تهیه گردد. اما باید فاصله اجتماعی بهداشتی همچنان رعایت شود.

مایکل رایان، مدیر برنامه اورژانس در سازمان بهداشت جهانی پیش بینی می کند که سال دوم بیماری همه گیر کووید 19 دشوارتر از سال اول آن خواهد بود.ی گفت: "ما در حال ورود به سال دوم همه گیری کرونا هستیم و ممکن است امسال با توجه به پویایی فعلی شیوع ویروس کرونا و برخی از مشکلاتی که شاهد آن هستیم، حتی دشوارترباشد."به گفته رایان، اطلاعات دریافت شده توسط سازمان بهداشت جهانی طی دو هفته گذشته حاکی از آن است که تعداد موارد ابتلا به کرونا "دوباره به اوج خود رسیده است".

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها