رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 530455

اعتراض ایران به عدم واکسیناسیون اسرای فلسطینی

ساعت24- رییس مجلس شورای اسلامی ایجاد ممنوعیت و تحریم ارسال واکسن برای اسرا و زندانیان فلسطینی را از سوی صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

محمد باقر قالیباف در نشست مجازی روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین:

* اینکه صهیونیست‌های اشغالگر و تروریسم در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کووید۱۹، ارسال واکسن برای اسراء و زندانیان فلسطینی را ممنوع و تحریم می­‌کنند، فاجعه­ مضاعفی است که وجدان هر انسانی را با هر دین، مذهب و آئینی به درد می‌آورد.

* از رهبران مقاومت فلسطین و رؤسای کمیسیون‌های روابط خارجی و نمایندگان مجالس کشورهای دوست و برادر که با هدف تشریک مساعی و آگاهی بخشی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، دعوت مجلس شورای اسلامی ایران را پذیرفته و در این نشست مجازی مشارکت کردند، قدردانی می‌کنم.

* دشمنان تلاش دارند از مسیر اعمال تحریم‌ها، اقدامات خودسرانه و یکجانبه، تهدید و تطمیع، وحدت امت اسلامی را هدف قرار دهند، گفت: بی‌تردید، در چنین شرایطی اهمیت موضوع فلسطین، ما نمایندگان مجالس کشورهای اسلامی و پارلمان‌های حامی فلسطین را بر آن داشت تا با تمرکز بر شعار«قدس محور وحدت‌ ما – باهم علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی»، برای حمایت از قبله اول مسلمین و قدس شریف به عنوان بخشی از هویت دینی مشترک مسلمانان، گرد هم آئیم و میثاقی دوباره ببندیم.

* امروز، همه ما مسئولیم و کمترین وظیفه انسانی و اسلامی ما این است که با صدای بلند فریاد برآوریم و صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم. محورِ آمریکایی – صهیونیستی، سناریویِ تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را به موازات اخراج فلسطینی‌ها از سرزمین اجدادی آن‌ها و یهودی‌سازی و تخریب مسجدالاقصی دنبال می‌کند.

* خوشبختانه امروز ملت و مقاومت فلسطین، بیدار، سرزنده و بالنده است و اسیر این توطئه‌ها نخواهد شد. باور داریم که ملت فلسطین از حقوقِ حقه خود کوتاه نخواهد آمد و ما نیز وظیفه داریم از این روحیه مبارزه و مقاومت تا حد ممکن حمایت کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها