رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 531177

ترددها ۴۷ درصد افزایش یافت؛ دو هفته دیگر نتیجه رعایت نکردن‌ها را میبینیم؟

ساعت24- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن انتقاد از عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی در برخی نقاط کشور طی هفته گذشته و مشخص شدن تاثیر این عدم رعایت طی دو هفته آتی، در عین حال گفت: به دلیل همکاری خوب مردم در هفته های گذشته، باید اعلام کنیم امروز هیچ شهر قرمزی در سطح کشور نداریم و شهرهای قرمز استان مازندران امروز به نازنجی تبدیل شدند.

دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: خوشبختانه در کشور ما وضعیت به گونه‌ای است که با رعایت پروتکل‌ها وضعیت نسبتا خوبی داریم و باید اعلام کنیم امروز هیچ شهر قرمزی در سطح کشور نداریم و شهرهای قرمز استان مازندران امروز به نازنجی تبدیل شدند و در مجموع ۱۹ شهر نارنجی، ۱۵۷ شهر زرد و ۲۵۶ شهر آبی داریم و این نشان می‌دهد وضعیت خوشحال کننده است‌.

وی در رابطه با برخی عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی گفت: تذکر جدی می دهم؛ برخی از عدم رعایت پروتکل ها در هفته گذشته صورت گرفت. موارد متعددی از شهرهای مختلف داشتیم که گزارش هایی در این مورد داشتند. یکی از شهرها کاشان بود که تذکر داده می شود و امیدواریم رعایت این پروتکل ها را به صورت سختگیرانه جبران کنند.

وی گفت: یکی از نگرانی های ما رشد ۴۷ درصدی ترددهاست. این ترددها نسبت به اول دی ماه ۴۷ درصد افزایش پیدا کرده است و این وضعیت نگران کننده است. هر گونه عدم رعایت پروتکل ها، وضعیت را به شرایط قبل بازمی گرداند. این افتخار که مردم درباره کنترل بیماری آفریدند، کم نظیر است. از طرفی حتما باید مراقبت کنیم؛ چراکه در غیر این صورت کسب و کارها و همه شهرها تحت تاثیر محدودیتها قرار گرفته و محدودیتها مجدد تشدید می شود و تعطیلی مشاغل را خواهیم داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها