رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 537197

آخرین خبرهای نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره شهرخودرو در نزدیکی آبیها

ساعت24-استقلال فصل نقل و انتقالات را با محمود فکری آغاز کرد ولی اکنون فرهاد مجیدی به این تیم آمده باید دید چه تصمیمی برای نقل و انتقالات باشگاه می‌گیرد.

محمود فکری تا قبل از برکناری به دنبال مهدی کیانی، پیمان بابایی، رضا اسدی و چند بازیکن دیگر بود که تاکنون باشگاه موفق به خرید هیچ یک از آن ها نشده است. این تیم سجاد آقایی را به نساجی داد و سعید مهری را از تراکتور و عرفان گل محمدی را از نساجی خرید. امیرحسین بیات دروازه بان سابق پرسپولیس دیگر خرید زمستانی آبی ها تابدین جاست. مهدی کیانی هم که با استقلال به توافق نرسید او راهی مس رفسنجان شد.

امین قاسمی نژاد بازیکن شهرخودرو نیز نزدیک ترین گزینه به استقلال است و به نظر می رسد باید او را آبی پوش دانست چرا که این بازیکن چهارشنبه به تهران می آید تا علاوه بر امضای قرارداد اولیه در تمرینات استقلال هم شرکت کند.

حال باید دید فرهاد مجیدی در ادامه چه تصمیمی برای نقل و انتقالات باشگاه می گیرد و آیا بازیکن بزرگی از جمع آبی پوشان جدا می شود یا خیر. البته باید به این نکته اشاره کرد که هنوز تکلیف میلیچ مشخص نشده هرچند در خبرها اعلام شده که مجیدی به دنبال بازگرداندن او است. پیش از این و قبل از رفتن فکری گفته می شد شاید حسین حسینی از استقلال جدا شود اما این اتفاق رخ نداده است. میلاد جهانی یکی از بازیکنان مدنظر استقلال بود که ذوب آهن اعلام کرد او تحت قرارداد تیم اصفهانی است و راهی پایتخت نخواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها