رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541449

دستیار سابق ترامپ به مبارزه با سیاست‌های بایدن برخاست

ساعت24-"استفن میلر"، دستیار ارشد سابق ترامپ، گروه جدیدی را با هدف استفاده از سیستم حقوقی برای به چالش کشیدن سیاست‌های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و مقابله علیه تلاش‌های دولت‌ وی برای از بین بردن ابتکارات قبلی ترامپ و دستورکار کلی محافظه‌کار، ایجاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گروه حقوقی America First یا AFL، (اول آمریکا) وب‌سایت خود را با دعای خیر ترامپ و هیئت مدیره‌ای شامل "مارک میدوز"، رئیس دفتر سابق کاخ سفید و "مت ویتاکر"، دادستان کل موقت سابق به همراه دیگر افراد از جنبش محافظه‌کار، راه‌اندازی کرد.

ترامپ در بیانیه‌ای نوشت: همان‌طور که می‌دانیم، چپ رادیکال در پیشبرد مبارزات خود در دادگاه، بی‌امان بوده‌اند. محافظه‌کاران و حامیان "اول آمریکا" واقعاً لازم است ورق را برگردانند، به همین خاطر است که استفن و مارک میدوز را برای پر کردن این خلأ جدی، تشویق کردم.

طبق سی‌بی‌اس‌ نیوز، این سازمان حقوقی برنامه دارد از وکلایی که در دولت ترامپ کار کرده‌اند و دادستان‌های کل ایالتی در جهت افزایش مبارزات حقوقی خود، استفاده کند.

AFL در بیانیه مأموریت خود، ادعا می‌کند که "امنیت، آزادی، حاکمیت و اساسی‌ترین حقوق و ارزش‌های ما به طور سیستماتیک توسط اتحاد نامقدسی از منافع ویژه فاسد، غول‌های فناوری، رسانه اخبار جعلی و سیاست‌مداران لیبرال واشنگتن در حال نابودی است. " آن‌ها همچنین متعهد شده‌اند که از حقوق کشور آمریکا و شیوه زندگی، قاطعانه دفاع کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها