رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 541965

اشاگری درباره اقدامات علیرضا زاکانی در مرکز پژوهش های مجلس /آقای فتاح این چه دکان و دستگاهی است که برای خودتان درست کرده اید

ساعت24-نماینده مردم گرمسار در مجلس خواستار شفاف سازی در مورد عملکرد ساختار سازمانی مرکز پژوهش ها و همچنین اخباری مبنی بر پرداخت های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی در این مرکز شد.

اردشیر مطهری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۲ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود بابیان اینکه مجلس نماد قانون‌گرایی بوده و مجلس و مجموعه‌های وابسته آن باید بیش از دیگران به قانون پایبند باشند، گفت: اخیراً در مجموعه مرکز پژوهش‌های مجلس که در ساختار سازمانی آن ۵ معاونت تعریف شده، ۱۲ معاون با حکم رئیس مرکز منصوب شده است. جناب آقای زاکانی رعایت قانون از جنابعالی به عنوان نماینده مجلس و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس که متعلق به ملت و نمایندگان است بیش از سایرین انتظار می‌رود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از هیأت رئیسه مجلس و همچنین دکتر قالیباف رئیس مجلس که هیأت امنای مرکز پژوهش‌ها بوده تقاضا دارم نسبت به اصلاح این تخلف از قانون و رعایت ساختار سازمانی اقدام نمایند.

وی خطاب به زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس افزود: اخباری در خصوص پرداخت‌های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی در مرکز پژوهش‌ها به گوش می‌رسد که باید شفاف سازی شود. همچنین با تأسیس غیرقانونی مرکز پژوهش‌ها در قم اعتراض علمای این شهر را برانگیخته‌اید، سوال بنده این است که مگر قرار نبود مرکز تحقیقات اسلامی قم امور مربوط به اسلامیت و تحقیقات و طرح‌های مجلس را برعهده داشته باشد لذا باید به این موضوع هم توجه شود.

مطهری خطاب به فتاح رئیس بنیاد مستضعفین با بیان اینکه بیش از ۷۰ نماینده از ۷۰ شهرستان‌ مختلف که نماینده میلیون‌ها نفر بوده، در صف ملاقات با شما هستند، تصریح کرد: شما شجاعت نداشتید که سر حرف خود در خصوص شفاف سازی اماکن بنیاد بایستید و پس از گفتن عذرخواهی کردید، این چه دکان و دستگاهی است که برای خودتان درست کرده‌اید، بنده شخصاً ۶ بار درخواست ملاقات با شما را داشته‌ام، این دکان و دستگاه در جمهوری اسلامی جایی ندارد، برخی می‌گویند شما حزب‌اللهی هستید اما بنده حزب بودن در این رفتار نمی‌بینم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها