رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542840

تیراندازی در تگزاس با دو کشته و دو زخمی

ساعت24-در ادامه تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا، در شهر «سن‌آنتونیو» در ایالت تگزاس دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

در ادامه تیراندازی‌های اخیر در آمریکا که ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته، در تیراندازی در شهر «سن آنتونیو» ایالت تگزاس دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند که یکی از آن‌ها مامور پلیس است.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، «ویلیام مک‌مانوس» رئیس پلیس سن آنتونیو در یک کنفرانس خبری گفت که مامور زخمی شده در بیمارستان بستری است.

وی گفت همه اطلاعاتی که او دارد اولیه است و افزود مامور پلیس یک ماشین را که سه سرنشین داشت نگه می‌دارد و راننده بعد از آن اسلحه‌ای را درمی‌آورد و به دست این مامور شلیک می‌کند.

پلیس اعلام کرد این مامور پلیس در واکنش، به افراد داخل خودرو شلیک می‌کند که راننده و فردی که کنارش نشسته بوده، کشته می‌شوند و فردی که روی صندلی عقبی نشسته بود، زخمی شده است.

هنوز مشخص نیست چرا مامور پلیس از راننده خودرو خواسته بود، توقف کند و علت آغاز تیراندازی هم مشخص نیست.

روز گذشته هم منابع محلی آمریکایی از وقوع تیراندازی در یکی از ساختمان‌های شرکت «فِد اِکس» در شهر «ایندیاناپلیس» واقع در ایالت ایندیانا خبر دادند که چند کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز «آرشیو خشونت با سلاح گرم» در آمریکا، تا یکم دسامبر سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۷۴۰۰ مورد قتل و بیش از ۳۶ هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان ۱۲۸۹ مورد در دفاع از خود، ۲۰۴۳ مورد تیراندازی غیرعمدی و ۵۸۷ مورد تیراندازی کور بوده است.

بامداد سه‌شنبه نیز تیراندازی توسط یک دانش‌آموز در دبیرستانی در آمریکا، علاوه بر مجروح کردن یک افسر پلیس، منجر به کشته ‌شدن خود وی نیز شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها