رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542997

خواص صدف | فواید معجزه آسای صدف برای تقویت قوای جنسی و پوست

ساعت 24- هر آنچه از فواید شگفت انگیز صدف برایتان بگوییم بازهم کم است بسیاری از آن به تازگی برای ما آشکار شده است در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در خصوص عجایب صدف را برای شما شرح دهیم.

خواص ضد پیری صدف
html>


در میان غذاهای دریایی ، صدف ها بسیار مورد توجه متخصصان غذاهای لذیذ و طرفداران غذاهای سالم و مفید هستند. صدف ها طعم خاص ، تا حدودی غیر معمول ، اما در عین حال شگفت انگیز و همچنین خواص ارزشمندی دارند که آن را به محصولی بی بدیل تبدیل می کند که متخصصان توصیه می کنند در رژیم غذایی مردم گنجانده شود.

به طور سنتی ، صدف ها را تازه و خام با آب لیمو میخورند. به همین دلیل خواص مفید این غذای شگفت انگیز کاملاً حفظ می شود. همچنین می توان آنها را پس از فرآوری مصرف کرد - سرخ شده ، آب پز ، پخته ، سرخ شده در خمیر ، پخته شده در سس مخصوص.

صدف پخته طعم شگفت انگیز و منحصر به فرد خود را حفظ می کند ، اما برخی از مزایای خود را از دست می دهد. بنابراین ، بهتر است پس از باز کردن پوسته ، صدف ها را تازه ، زنده و خام بخورید. چنین خوراکی هایی برای سلامتی ، جوانی و زیبایی بسیار مفید هستند.

ترکیب ارزشمند صدف
ویتامین های صدف

ترکیب ارزشمند صدف

صدف یک ترکیب بیولوژیکی منحصر به فرد دارد که شامل پروتئین ها ، کربوهیدرات ها ، چربی های ارزشمند و سایر مواد مغذی است. بنابراین توسط متخصصان تغذیه توصیه می شود به عنوان یک محصول غذایی استفاده کنید. ارزش غذایی صدف های دریایی بسیار زیاد است و با این ترکیب شیمیایی منحصر به فرد مه در صدف ها وجود دارد سبب جوان سازی پوست و بهبود عملکرد جنسی افراد می شود


صدف به ورزشکاران امکان می دهد هنگام انجام تمرینات، خستگی کمتر و عملکرد سریعتر در حین تمرین داشته باشند. برای کسانی که بدنبال دریافت کالری هستند ، صدف یک وعده غذایی پرانرژی و بدون چربی است.
میزان ویتامین B12 طبیعی صدف باعث افزایش کارایی ، مقاومت در برابر استرس می شود. فرد احساس قدرت ، نشاط و آمادگی برای انجام اقدامات مهم را دارد.

منیزیم سیستم عصبی را به حالت طبیعی برمی گرداند .

آهن موجود در صدف سطح هموگلوبین را افزایش می دهد ، به درمان کم خونی کمک می کند.

صدف حاوی مقدار کافی از:

ید اسید نیکوتینیک
فلز روی ویتامین های گروه B ، A ، C ، PP
فسفر اسیدهای چرب اشباع نشده امگا
مس گلیکوژن
کلسیم و سایر مواد معدنی
خواص صدف برای سرطان
درمان سرطان با صدف

خواص صدف برای سرطان

دانشمندان ثابت کرده اند که خوردن 6 صدف در روز به طور کامل نیاز روزانه بدن به مس و آهن را تامین می کندد. مطالعات متعدد نشان داده است که چربی های صدف از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند ، صدف ها برای بیماران مبتلا به سرطان پستان توصیه می شود. همچنین ، پالپ صدف حاوی اسیدهای آمینه منحصر به فردی است که ترکیب آنها تولید هورمون های جنسی را تحریک می کند.

خواص ضد پیری صدف
جوانی پوست با صدف

خواص ضد پیری صدف

اسیدهای چرب امگا عملکرد مغز را بهبود می بخشد و برای عملکرد مناسب و رشد سلول ها ضروری است ، زیرا آنها عناصر اساسی غشای سلول هستند.

وجود ویتامین های A و E که آنتی اکسیدان هستند ، دارای خواص ضد پیری می باشند ، روند پیری و تغییرات مربوط به سن را کند می کند و از رشد سلول های سرطانی جلوگیری می کند.

ترکیبی از آهن و برخی مواد معدنی دیگر با یک ویتامین کامل به بهبود فرایندهای خون سازی کمک می کند ، بنابراین ، پزشکان توصیه می کنند برای بیماران مبتلا به کم خونی از صدف استفاده کنید.

وجود ید و برخی مواد معدنی دیگر در مقدار مورد نیاز به پیشگیری از بیماریهای تیروئید کمک می کند.

اسیدهای غیر اشباع امگا 3 موجود در ترکیب دارای اثر مفیدی بر روی سیستم عصبی هستند ، تحریک پذیری و استرس را از بین می برند ، کلسترول را از بدن خارج می کنند و به جلوگیری از تصلب شرایین کمک می کنند.

خواص صدف برای تقویت قوای جنسی

خواص صدف برای تقویت قوای جنسی

محتوای بالای روی به افزایش تولید تستوسترون در زنان و مردان کمک می کند ، بنابراین اغلب در فهرست شام های عاشقانه قرار می گیرند.

خواص صدف برای پوست

ترکیبات ویتامین صدف به طور قابل توجهی وضعیت پوست ، مو و ناخن را بهبود می بخشد.

مصرف منظم صدف به تقویت سیستم ایمنی بدن ، عادی سازی متابولیسم ، عملکرد سیستم قلبی عروقی ، کبد و کلیه ها کمک می کند..

صدف ها به کاهش وزن کمک می کنند ، در نتیجه در لاغری نفش بسزایی دارند.

خواص مفید ، ضد پیری و ترمیم کنندگی صدف ها باعث محبوبیت بی نظیر این غذای خوشمزه و گران قیمت شده است. اما در عین حال باید از خطرات احتمالی این غذاهای دریایی عالی نیز آگاه باشید.

عوارض صدف
عوارض صدف

هشدار!

صدف های خام فقط باید تازه خورده شوند ، در غیر این صورت می تواند مسمومیت غذایی جدی ایجاد کند.

صدف برای زنان باردار و شیرده و همچنین افرادی که از نقرس ، بیماری های دستگاه گوارش ، طحال رنج می برند منع مصرف دارد. در صورت بروز حساسیت یا عدم تحمل فردی به غذاهای دریایی ، نمی توان آنها را خورد. نکته مهم دیگر این است که قبل از خوردن صدف ، باید اطمینان حاصل کنید که هیچ قسمت پوسته ای در پالپ وجود ندارد که به دستگاه گوارش آسیب برساند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها