رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 543041

نقشه شوم یک زن برای قتل همسرش

ساعت24- راز مرگ مردی که در منزل پدری خود در یکی از محله‌های این شهرستان با شلیک گلوله به قتل رسیده بود کشف و قاتلان دستگیر شدند.

سرهنگ "بهزاد فکوری"، فرمانده انتظامی خمین افزود: در روزهای پایانی بهمن ماه سال گذشته در پی وقوع قتل مردی ۴۸ ساله با شلیک گلوله در منزل پدری خود در یکی از محله های شهرستان خمین، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با به‌ کارگیری روش های علمی و تحقیقاتی به سرنخ‌هایی از دست داشتن همسر مقتول در این قتل، دست یافتند که با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، وی برای انجام بازجوئی به پلیس آگاهی احضار شد.

وی ادامه داد: همسر مقتول با مشاهده دلایل و مستندات موجود در پرونده لب به بیان حقایق گشود و اقرار کردکه به دلیل اختلافات خانوادگی با همکاری فردی که از مدتی پیش با او آشنا شده همسرش را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی خمین خاطر نشان کرد: با توجه به ارائه دلایل معتبر مبنی بر انجام قتل از سوی همدست همسر مقتول، کارآگاهان در عملیاتی این فرد را نیز شناسایی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ فکوری اظهار داشت: فرد دستگیر شده که مردی ۴۱ ساله است در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی بود ولی در نهایت در برابر ادله و مستندات قانونی پلیس در نهایت به طرح نقشه قتل با مشارکت همسر مقتول و سپس تهیه سلاح و ارتکاب این قتل اعتراف کرد.

وی گفت: در ادامه تحقیقات پلیس یک قبضه سلاح کلت کمری که در این قتل مورد استفاده بود در بازرسی از منزل قاتل کشف شد.

فرمانده انتظامی خمین افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرنده بو جهت سیر مراحل قانونی با صدور قرار روانه زندان شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها