رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 545247

باند یاکوزا در بهارستان منهدم شد

ساعت24- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳ نفر از برهم‌زنندگان نظم عمومی در بهارستان با نام مستعار "یاکوزا" خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۳ نفر از برهم‌زنندگان نظم عمومی در بهارستان با نام مستعار "یاکوزا" خبر داد.

مهدی سرپناه با اشاره به دستگیری مخلان آسایش مردم اظهار داشت: فردی با عنوان یاکوزا به همراه دو همدست خود که در ماه‌های گذشته در محله سبزدشت بهارستان اقدام به تخریب خودروهای شخصی و اموال مردم می‌کردند، دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این افراد پس از قدرت‌نمایی و عربده‌کشی و تخریب اموال مردم متواری شده بودند افزود: 3 نفر از برهم زدگان نظم عمومی جامعه به شهرهای شمالی کشور متواری و پس از رصد اطلاعاتی پلیس و بازگشت به منطقه در دام پلیس گرفتار و دستگیر می‌شوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: هیبت پوشالی این اراذل و اوباش در محل وقوع جرم توسط پلیس و در حضور مردم شکسته شد و مردم از پلیس و مأموران سبزپوش قدردانی کردند.

سرپناه با بیان اینکه مردم پس از دستگیری متهمان احساس آرامش کردند گفت: چنگال عدالت و قانون و همچنین تیزبینی و هوشیاری پلیس در جهت حفظ نظم و امنیت جامعه در پشتیبانی از مردم قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: خط قرمز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت مردم است و هر شخصی در هر لباسی بخواهد نظم عمومی جامعه را برهم بزند قطعا با قدرت پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها