رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 548634

برای مهاجرت به کانادا بهترین راه کدام است؟

رپورتاژ تبلیغی / «بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟» برای پاسخ این محتوا را انتها مطالعه کنید.

dir="RTL" style="text-align:justify">آیا شما علاقه مند به مهاجرت به کانادا هستید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ مهاجرت به این کشور زیبا هر ساله در حال افزایش است و کانادا نیز از سویی دیگر آغوش خود را برای پذیرفتن مهاجران از اقصی نقاط جهان باز نگه داشته است؛ اما مهمترین سؤالی که اغلب پرسیده می‌شود این است که: «بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟» برای پاسخ این محتوا را انتها مطالعه کنید.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل در کانادا یکی از راه‌های مؤثر برای مهاجرت به این کشور است. دانشجویان می‌توانند برحسب رشته و دانشگاه مورد نظر خود و برآورده کردن شرایط قانونی، در کانادا تحصیل کنند. دانشجویان بعد از فارغ التحصیل شدن می‌توانند به مدت سه سال در کانادا بمانند. این زمان باعث می‌شود تا دانشجویان بتوانند با کسب تجربه کاری و استخدام در شرکت‌ها، برای اقامت دائم در کانادا اقدام کنند.

بنابراین، اگر قصد دارید شش ماه یا کمتر در کانادا تحصیل کنید (بیشتر برای آموزش زبان) نیازی به ویزا نخواهید داشت اما اگر مدت زمان تحصیل شما بیش از شش ماه است، نیاز به دریافت ویزای تحصیلی کانادا دارید. بعد از دریافت ویزا می‌توانید در حین تحصیل به صورت نیمه وقت (20 ساعت کار در هفته) مشغول به کار شوید.

دانشگاه‌های کانادا جزء برترین مؤسسات آموزشی جهان هستند. سیستم آموزشی در بالاترین سطح ممکن است و دانشجویان به خوبی می‌توانند با گذراندن دوره تحصیلی خود، به یک متخصص تمام عیار تبدیل شوند. تحصیل در رشته‌های تئوری و فنی به معنای ورود به بازار کار خوب کانادا و دریافت اقامت دائم این کشور است.

شرایط عمومی تحصیل در کشور کانادا شامل موارد زیر است:

· اخذ پذیرش از دانشگاه

· مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسه

· پاسپورت معتبر و مدت‌دار

· عدم سوء سابقه کیفری

· سلامت جسمی

· اثبات تمکن مالی در طول تحصیل و زندگی در کانادا

مزایای اصلی تحصیل در کانادا عباراتند از:

· فرصت اشتغال بلافاصله بعد از تحصیل

· تحصیل در باکیفیت‌ترین سیستم‌های آموزشی جهان

· دریافت مدارک تحصیلی معتبر با نرخ اشتغال به کار بالا

· تنوع بالای فرهنگی و قومیتی

· امکان مهاجرت بعد از تحصیل

· در اختیار داشتن امکانات کامل یک شهروند عادی

مهاجرت کاری به کانادا

متخصصان و افراد فنی می‌توانند با برآورده کردن شرایط دریافت ویزا، جهت مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنند. اکسپرس انتری سریعترین راه ورود به کانادا است. اکسپرس انتری یک سیستم درجه بندی مبتنی بر امتیاز است که شامل سطح زبان، تحصیلات، تجربه کاری، سن، پیشنهاد شغل (جاب آفر) و موارد دیگر است. با استفاده از یک سیستم مبتنی بر امتیاز، در استخر اکسپرس انتری رتبه بندی خواهید شد و با داشتن امتیازات بالا می‌توانید وارد کانادا شوید.

راه دیگر برای مهاجرت کاری به کانادا استفاده از برنامه PNP است. این برنامه عمدتاً برای آن دسته از متقاضیانی است که می‌خواهند در یک استان یا قلمرو خاص زندگی کنند. آنها باید از مهارت، تحصیلات و تجربه کاری برای کمک به اقتصاد یک استان یا سرزمین خاص برخوردار باشند. استان‌ها برنامه‌های مهاجرتی خاص خود را جریان‌های شغلی را هدف قرار می‌دهند. مثلاً، یک استان خاص ممکن است دانشجویان، تجار یا کارگران ماهر را هدف قرار دهد.

روش های دیگر جهت کار در کانادا شامل برنامه مهاجرت فدرال (Federal)، جاب آفر کانادا (Job Offer) و مجوز کار پس از تحصیل (PGWP) هستند. به طور کلی، حوزه‌های کاری فنآوری اطلاعات، فنی مهندسی، پزشکی، مشاغل تدارکاتی، مالی و حسابداری، مشاغل اداری، پشتیبانی و ارتباط با مشتری و حقوق و وکالت بسیار پر رونق هستند.

شرایط عمومی دریافت ویزای کاری کانادا شامل موارد زیر هستند:

· سن

· سابقه کاری

· مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسه

· پاسپورت معتبر و مدت‌دار

· عدم سوء سابقه کیفری

· سلامت جسمی

· حداقل سرمایه کافی برای اقامت در کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق کار عبارتند از:

· افزایش درآمد و رتبه شغلی

· به دست آوردن موقعیت‌های شغلی برتر

· عدم نگرانی بابت یافتن کار

· به دست آوردن پوزیشن‌های شغلی دولتی

· در اختیار داشتن امکانات کامل یک شهروند عادی

برای اقدام جهت مهاجرت به کانادا باید اطلاعات خود را در مورد شرایط زندگی، تحصیل و کار در این کشور افزایش دهید تا بدانید که آیا شرایط لازم برای تحصیل یا کار در کانادا را دارید یا خیر! در این راستا، گروه مهاجرتی ادب با دارا بودن سابقه طولانی در حوزه مهاجرت، آماده پاسخ گویی به کلیه سؤالات شما عزیزان است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها