رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 554239

از کجا بک لینک قدرتمند و دائمی خریداری کنیم؟

رپورتاژتبلیغی/استفاده از بک لینک یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های بهبود سئو است که تاثیر زیادی در بهبود رتبه سایت دارد. توجه داشته باشید که بک لینک همان‌قدر که می‌تواند مفید باشد، ممکن است به سایت ضربه هم بزند. به همین دلیل باید حتما آن را از محلی مطمئن خریداری کنید که با توجه به نکات تکنیکی، به افزایش نرخ کلیک و بهبود رتبه سایت کمک کند. سوال اینجاست که در زمان خرید بک لینک باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

image-20210708095356-1.jpeg
dir="RTL" style="text-align:justify">استفاده از بک لینک یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های بهبود سئو است که تاثیر زیادی در بهبود رتبه سایت دارد. توجه داشته باشید که بک لینک همان‌قدر که می‌تواند مفید باشد، ممکن است به سایت ضربه هم بزند. به همین دلیل باید حتما آن را از محلی مطمئن خریداری کنید که با توجه به نکات تکنیکی، به افزایش نرخ کلیک و بهبود رتبه سایت کمک کند. سوال اینجاست که در زمان خرید بک لینک باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

بک لینک چیست؟

بک لینک فرایند لینک‌دهی است که از خارج از سایت ما به آن داده می‌شود. درواقع سایت‌های اینترنتی دیگر، اگر مطلب مفیدی را در سایت شما مشاهده کنند، به آن لینک می‌دهند تا دیگران نیز از آن مطلب استفاده کنند. به‌عنوان‌مثال ممکن است شما برای خرید کالایی به یک فروشگاه اینترنتی لینک دهید. این یک بک لینک برای آن فروشگاه اینترنتی است. بک لینک به ربات‌های گوگل کمک می‌کند که در سایت‌های مختلف گشت بزنند و از همه مطالبی که روزانه در اینترنت منتشر می‌شوند، اطلاع یابند. ضمن اینکه کاربران نیز می‌توانند از این طریق سایت‌های مرتبط را پیدا کرده و از مطالب آن‌ها استفاده کنند.

از کجا بک لینک قدرتمند و دائمی خریداری کنیم؟

معیار انتخاب بک لینک موثر چیست؟

نکته مهم این است که بک لینک باید در سایت‌های معتبر و مرتبط ایجاد شود. چراکه بک لینک‌های نامرتبط و کم‌ارزش حتی ممکن است باعث از دسترس خارج شدن سایت شما شود؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه برای خرید بک لینک اقدام کنید، معیارهای انتخاب بک لینک موثر را بشناسید.

- فالو و نوفالو

شما باید مطمئن شوید که بین یک لینک‌های فالو و نوفالو تناسب خوبی وجود دارد. مجموعه‌های نامعتبر فروش بک لینک، ممکن است به شما تنها لینک‌های نوفالو بفروشند. این لینک‌ها تنها شبیه به لینک خارجی هستند؛ اما در اصل هیچ ارزشی ندارند. چراکه موتورهای جست‌وجو وارد لینک‌های نوفالو نمی‌شوند و عملا اصلا سایت شما را نمی‌بینند. پس تاثیری در رتبه سایت شما نخواهند داشت. از طرف دیگر تعداد بالای لینک‌های فالو نیز می‌تواند نشان‌دهنده اسپم در سایت باشد.

- مرتبط بودن

توجه داشته باشید که گوگل متوجه لینک‌های خارجی در سایت‌های غیرمرتبط می‌شود و برای آن‌ها هیچ ارزشی قائل نیست. به‌عنوان‌مثال ایجاد بک لینک در یک سایت پربازدید مد و لباس، درحالی‌که سایت شما در زمینه فروش ابزارآلات فعالیت می‌کند، اصلا ایده جالبی نخواهد بود. علاوه بر اینکه موتورهای جست‌وجو متوجه فروشی بودن این بک لینک می‌شوند، کاربران این سایت نیز علاقه‌ای به کلیک بر روی آن نخواهند داشت. پس بهتر است به سراغ سایت‌های فنی و مهندسی بروید تا کاربران ابزارهای موردنظر خود را با کلیک بر روی بک لینک‌ها پیدا کنند.

- دائمی بودن

بک لینک دائمی هم برای گوگل و هم برای کاربران بسیار ارزشمند است. با خرید بک لینک دائمی، برای همیشه از طریق این لینک ورودی دارید و حتی ممکن است سال‌ها بعد از خرید آن نیز هنوز کاربران بر روی لینک موجود کلیک کنند. از سوی دیگر موقتی بدون لینک‌ها به گوگل می‌فهماند که این تنها تبلیغاتی برای دریافت ورودی در بازه‌ای مشخص بوده و به رتبه سایت شما ضربه میزند.

از کجا بک لینک قدرتمند و دائمی خریداری کنیم؟

- تعداد لینک‌های خروجی

توجه داشته باشید که تاثیر تعداد زیادی لینک از یک آدرس واحد به اندازه یک لینک از همان صفحه است. درواقع گوگل لینک‌های موجود در یک صفحه به یک آدرس مشخص را یکی در نظر می‌گیرد و تنها برای یکی از آن‌ها امتیاز قائل می‌شود. پس در زمان خرید بک لینک مراقب اعداد عجیب‌وغریب تعداد لینک‌ها که عملا بی‌فایده است، باشید.

- آشنایی مجموعه انتخاب‌شده با تکنیک‌های سئو

مهم‌ترین نکته در زمان خرید بک لینک، خرید از یک تیم متخصص و حرفه‌ای است. اکنون بسیاری از سایت‌ها بدون اطلاع از تکنیک‌های سئو اقدام به فروش گسترده بک لینک می‌کنند و شما با خرید آن‌ها علاوه بر هدر دادن پولتان، به سایت خود نیز ضربه بزرگی می‌زنید. مدیر سرور مجموعه ای تخصصی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ است که تیمی کاملا حرفه‌ای و مسلط بر تکنیک‌های سئو دارد. به همین دلیل با ایجاد بک لینک‌های طبیعی برای شما در زمان معقولی باعث افزایش رتبه سایت و بازدید آن خواهد شد.

اشتباهات رایج در خرید بک لینک

توجه داشته باشید که بک لینک یک شمشیر دولبه است و خرید آن بدون توجه به برخی نکات می‌تواند باعث به خطر افتادن اعتبار سایت شما شود. نکاتی که در ادامه مطرح می‌کنیم، بلایی است که با خرید بک لینک از محلی نامعتبر و غیرحرفه‌ای بر سر سایت شما نازل می‌شود.

- اسپم اسکور بالا

اسپم اسکور یکی از نمرات سایت MOZ و گوگل برای پی بردن به میزان اسپم بودن یا معتبر بودن یک سایت است. اگر اسپم اسکور سایت شما به 5 یا 6 برسد، یعنی یک هشدار بسیار جدی از طرف گوگل دریافت کرده‌اید. با زیاد شدن این نمره و رسیدن آن به 7 یا 8، گوگل روی سایت شما را به شدت حساس می شود. تعداد بک لینک‌های بی‌کیفیت زیاد یا تعداد کم بک لینک در مقایسه با طول عمر و حجم مقالات سایت، باعث بالا رفتن این نمره و آسیب به سایت می‌شود.

از کجا بک لینک قدرتمند و دائمی خریداری کنیم؟

- عدم تسلط مجموعه انتخاب‌شده برای خرید بک لینک

مجموعه‌ای که برای خرید بک لینک انتخاب می‌کنید، باید با تمام این موارد آشنا بوده و آن‌ها را به شما گوشزد کند. با دیدن نمونه کارها و رتبه‌های سایت‌های نمونه می‌توانید از این موضوع مطمئن شوید. توجه داشته باشید که انتخاب یک مجموعه غیرحرفه‌ای، ضربه بزرگی به سایت شما میزند. پس بهتر است اعتبار سایت را به چیزهایی مثل قیمت کمتر نفروشید.

- انکر تکست اشتباه و تکیه به exact keyword

عبارتی که بک لینک با آن ایجاد می‌شود، انکر تکست نامیده می‌شود. این عبارت اهمیت بسیار زیادی دارد و درصورتی‌که به‌اشتباه انتخاب شود، می‌تواند تاثیر خرید بک لینک را از بین ببرد. کلماتی مانند «اینجا»، «کلیک کنید» یا «منبع» از انکر تکست‌های نادرست هستند. درواقع لینک دهی با این کلمات باعث افزایش رتبه سایت شما برای این کلمات خواهد شد. به این معنا که زمانی که کاربر کلمه «اینجا» را جست‌وجو کند، با سایت شما روبه‌رو می‌شود. انکر تکست درست همان کلمه‌های کلیدی هدف شماست که قصد دارید صفحه خود را برای آن‌ها بهینه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها