رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 555822

پرسپولیس و گام بلند برای پنجمین قهرمانی پی در پی

ساعت 24 - پرسپولیس و سپاهان با پیروزی در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، همچنان در رقابت برای تاج‌گذاری این رقابت‌ها در دو هفته پایانی باقی ماندند.پرسپولیس با برد پرگل در برابر ماشین سازی گام بلندی برای پنجمین قهرمانی پی درپی را برداشت.

یحیی
dir="RTL" style="text-align:right">پرسپولیس با پیروزی5 بر صفر مقابل ماشین‌سازی، با 61 امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند و در دو دیدار باقیمانده خود در تهران امیدوار است قهرمانی خود را مسجل کند. سپاهان هم پیروزی دشواری مقابل پدیده به دست آورد و اختلاف دو امتیازی خود را با پرسپولیس حفظ کرد. پدیده همچنان در جایگاه هشتم جدول است. استقلال نیز با غلبه بر نفت مسجدسلیمان در رده سوم ایستاده و نفتی‌ها در رتبه سیزدهم جدول روزگار می‌گذرانند، اما آنها همچنان خطر سقوط را تجربه می‌کنند.تراکتور از سد آلومینیوم گذشت تا با 42 امتیاز، به رده چهارم جدول صعود کند. شاگردان منصوریان که همچنان برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگند، در جایگاه نهم هستند.

فولاد با توقف مقابل پیکان، به رتبه ششم سقوط کرد و پیکان در رده هفتم جای دارد. مس رفسنجان هم با تساوی در آبادان، بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرد و صنعت نفت نیز همچنان در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

نساجی در جدالی شش امتیازی از سد ذوب‌آهن گذشت تا در لیگ برتر ماندنی شود. سایپا هم شکستی دیرهنگام مقابل گل‌گهر تجربه کرد و گاندوها با اختلافی سه امتیازی نسبت به سایپا، به همراه نفت مسجدسلیمان در کورس سقوط هستند. شاگردان قلعه‌نویی نیز به جایگاه پنجم جدول صعود کردند و یک امتیاز با تراکتورِ رده چهارمی فاصله دارند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان یک - نساجی مازندران 2

استقلال یک - نفت مسجدسلیمان صفر

گل‌گهر سیرجان یک - سایپا صفر

آلومینیوم اراک یک - تراکتور تبریز 3

صنعت نفت آبادان یک - مس رفسنجان یک

ماشین‌سازی تبریز صفر - پرسپولیس 5

پدیده مشهد صفر - سپاهان اصفهان یک

پیکان یک - فولاد خوزستان یک

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها