رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 558175

تعمیرات لوازم خانگی در چه برندهایی انجام میشود

رپورتاژتبلیغی/تعمیر تمام لوازم برقی، شامل لوازم خرد و کوچک برقی مانند اتو و سشوار تا لوازم بزرگ و ضروری هر خانه، مانند لباسشویی و یخچال فریزر در سامانه خدمات در محل شرکت مدرن تکنیک انجام می‌شود.

html>

تعمیرات لوازم خانگی در چه برندهایی انجام می‌شود

تعمیر تمام لوازم برقی، شامل لوازم خرد و کوچک برقی مانند اتو و سشوار تا لوازم بزرگ و ضروری هر خانه، مانند لباسشویی و یخچال فریزر در سامانه خدمات در محل شرکت مدرن تکنیک انجام می‌شود. برای تعمیر هرگونه لوازم برقی خود کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش در سایت تعمیرات لوازم خانگی شرکت مدرن تکنیک و درخواست اعزام تعمیرکار خود را ثبت کنید. خدمات تعمیر لوازم خانگی برقی بزرگ در محل شما توسط متخصص تعمیر آن دستگاه انجام خواهد شد و در زمینه تعمیر لوازم کوچک خانگی، با اعزام پیک شرکت مدرن تکنیک دستگاه از شما تحویل گرفته خواهد شد و پس از انجام تعمیرات دوباره به محل شما بازگردانده می شود. هزینه ایاب ذهاب سرویسکار و پیک به محل شما رایگان خواهد بود.

همانطور که در سایت شرکت مدرن تکنیک می‌توانید اطلاعات لازم را در مورد تعمیر انواع لوازم برقی ببینید، تعمیرات لوازم خانه در اکثر برندهای مختلف موجود در بازار انجام خواهد شد.

روال ثبت سفارش تعمیرات لوازم خانگی در شرکت مدرن تکنیک به چه صورت است؟

با تماس با شماره تلفن خدمات رسانی شرکت مدرن تکنیک یا ثبت سفارش در سایت، کارشناسان پشتیبانی مدرن تکنیک با شما تماس خواهند گرفت. با اطلاع از نوع مشکل شما و بررسی میزان خرابی دستگاه، سرویسکار متناسب با نوع مشکل پیش آمده به محل شما اعزام خواهد شد.

در صورتی که دستگاه شما در دسته بندی لوازم بزرگ برقی باشد، تعمیرکار در محل شما دستگاه را تعمیر خواهد کرد. اگر مشکل دستگاه شما در محل قابل رفع نیاشد و نیاز به صرف زمان بیشتر و استفاده از تجهیزات بیشتر در تعمیر گاه باشد، دستگاه به تعمیرگاه ارسال می شود و تعمیرات در تعمیرگاه به اتمام می‌رسد و در نهایت به محل شما بازگردانده خواهد شد.

در تمام مراحل ثبت سفارش و دریافت خدمات و پس از پایان آن، تمامی مراحل توسط کارشناسان پشتیبانی شرکت مدرن تکنیک بررسی و رصد می شود و تا زمان رضایت شما از دریافت سرویس با شما همراه خواهیم بود.

چه خدماتی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ارائه می شود

تعمیر لوازم خانگی در شرکت مدرن تکنیک شامل تعمیر لوازم برقی خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری و همچنین لوازم برقی شخصی خواهد بود، هر دستگاهی که شما در خانه از آن استفاده می کنید در مرکز تعمیرات شرکت مدرن تکنیک تعمیر و احیا خواهد شد.

● تعمیر ماشین لباسشویی

● تعمیر ماشین ظرفشویی

● تعمیر جاروبرقی

● تعمیر اجاق گاز

● تعمیر مایکروویو

● تعمیر مایکروفر

● تعمیر تلویزیون

● تعمیر ساندبار

● تعمیر چرخ گوشت

● تعمیر قهوه ساز

● و...

آیا تعمیر لوازم خانگی قدیمی هم در شرکت مدرن تکنیک انجام میشود؟

بله در شرکت مدرن تکنیک تعمیرات لوازم خانگی قدیمی و احیای آنها نیز انجام می شود. در انجام تعمیرات این لوازم حتما این نکته را به خاطر داشته باشید، با توجه به قدیمی بودن دستگاه بهتر است بدون داشتن مهارت دست به تعمیر آنها نزنید، چون معمولا قطعات آنها به سختی در بازار پیدا می‌شود، در نتیجه هر چه قطعات سالم تر باشند امکان بازیابی و احیای آنها بیشتر است.

هزینه تعمیر لوازم خانگی در شرکت مدرن تکنیک به چه صورت است؟

هزینه تعمیرات کاملا به نوع دستگاه و مشکل آن بستگی دارد،ممکن است یک دستگاه فقط نیاز به سرویس و بررسی داشته باشد و با یک سرویس کوچک دوباره قابل استفاده باشد. همچنین ممکن است سطح خرابی پیش آمده در دستگاه شما به صورتی باشد که نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی داشته باشید در این زمان مشخص است که هزینه هم بالاتر خواهد رفت.

قطعاتی که در تعمیر لوازم خانگی استفاده می‌شوند باید توسط مشتری تهیه شود؟

سرویسکاری که به محل شما مراجعه می کند تمام لوازم مورد نیاز برای تعمیر دستگاه را به همراه دارد. در صورتی که نیاز به تعویض قطعه داشته باشید، سرویسکار از قطعات اصل و اورجینال و وکیوم دار برای دستگاه شما استفاده خواهد کرد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها