رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 558998

تردد چه خودروهایی در مازندران آزاد است؟

ساعت24- شهرهای مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و محدودیت سفر از شهر قرمز به شهر قرمز و یا از شهر قرمز به نارنجی وجود دارد این اعمال محدودیت‌ها انجام می‌شود و تنها خودروهایی که در محدوده استان قرار دارند، بدون ورود به شهرهای قرمز اجازه تردد در کمربندی‌ها را دارند.

html>

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد در این استان، به تشریح مصوبات ستاد ملی کرونا در این زمینه پرداخت.

حسن حسن‌نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تردد خودروهای شخصی در بین استان ها ممنوع است و بر این اساس ورود این خودروها وروود این وسایل نقلیه به مازندران ممنوع اعلام شد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمهیداتی که اتخاذ شد به طور جدی از ورود این خودروها جلوگیری به عمل می‌آورد و همچنین مجموعه خودروهای عمومی و وسایل نقیله تامین کننده سوخت و کالاهای ضروری مورد نیاز استان هستند، از مبادی ورودی مازندران مشمول این محدودیت‌ها نیستند و می‌توانند نسبت به جابجایی در بین دو استان اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: شهرهای مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و محدودیت سفر از شهر قرمز به شهر قرمز و یا از شهر قرمز به نارنجی وجود دارد این اعمال محدودیت‌ها انجام می‌شود و تنها خودروهایی که در محدوده استان قرار دارند، بدون ورود به شهرهای قرمز اجازه تردد در کمربندی‌ها را دارند.

وی افزود: در صورت ورود به شهرهای قرمز، یا از ورود به این شهرها ممانعت به عمل می‌آید و یا در صورت ورود جریمه 10 میلیون ریالی برای آنها از سوی نیروی انتظامی در نظر گرفته خواهد شد.

حسن‌نژاد گفت: با توجه شرایط حاد بیماری کووید 19 در مازندران و کشور، انتظار می‌رود که تمامی شهروندان استان و مسافران، در این فاصله سفرهای غیرضروری خود را انجام ندهند و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده نسبت به ورود آنها به مازندران، عمل خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید مورد توجه مردم مازندران قرار بگیرد و از جابجایی و تردد درون شهری جلوگیری به عمل آورند چرا که این ترددها موجب افزایش شیوع بیماری شود و زمان کنترل شیوع این ویروس را افزایش دهد و ابتکار عمل را از مسئولان بگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها