رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563396

«هزینه کنسلی» لغو پروازهای اربعین برداشته شد

ساعت۲۴-ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی بازگرداندن ۱۰۰ درصد وجه بلیت سفرهای هوایی اربعین را در صورت لغو پرواز تصویب کرد.

html>

به نقل از وزارت راه شهرسازی، ستاد اربعین این وزارتخانه در جلسه‌ای به ریاست معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی مصوب کرد: از ۳۰ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در صورت کنسلی بلیت زائران باید کل وجه به صورت ۱۰۰ درصد توسط ایرلاین یا چارترکننده به مسافر بازگردانده شود و سازمان هواپیمایی آن را ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت کند.

همچنین مقرر شد: از روز شنبه مورخ ۳ مهر، روزانه حداقل ۴۰۰ اتوبوس در مرز مهران برای بازگشت زائران آماده و مستقر شود.

بنا بر این گزارش ستاد اربعین وزارت و راه شهرسازی بر لزوم آمادگی و اطلاع‌رسانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای پیش فروش بلیت برگشت زائران با اتوبوس از مرز مهران تأکید و مصوب کرد که سازمان هواپیمایی کشوری ظرفیت پاسخگویی سامانه‌های دریافت شکایات را برای پاسخگویی ۲۴ ساعته در طول شبانه روز افزایش دهد.

در جلسه ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی سازمان هواپیمایی کشوری موظف شد با قاطعیت با مجموعه کسانی که اقدام به فروش بلیت خارج از چارچوب قیمت مصوب می‌کنند، برخورد کند.

استقرار و فعال شدن سه موکب در مرز مهران شامل دو موکب سازمان راهداری و یک موکب اداره کل راه و شهرسازی و موکب‌ها در سالن‌های مسافران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

جلسه ستاد اربعین وزارت و راه شهرسازی امروز با حضور معاون حمل و نقل، معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی و نمایندگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و بازرسی وزارتخانه برگزار شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها