رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 563755

اوج گیری مرگ و میر کرونایی در برخی ایالات آمریکا

ساعت24-بر اساس آمارهای بیمارستانی در آمریکا به نظر می رسد تعداد بیمارانی که بر اثر کووید۱۹ در بیمارستان های برخی از ایالات جان خود را از دست می دهند طی روزهای اخیر به اوج رسیده است.

html>

پس از آنکه سویه مسری دلتا باعث افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹ در آمریکا شده، آمارهای بیمارستانی در این کشور نشان می دهند که تعداد موارد فوتی ناشی از ابتلا به این بیماری در برخی از ایالات این کشور، اوج گیری دوباره داشته است.

بر اساس داده های وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده، میانگین هفت روزه مرگ و میرهای کرونایی در بیمارستان های این کشور ۸.۹ درصد است که به نسبت اوج اخیرِ موارد فوتی در ۱۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰۲۱) رو به کاهش است.

بنابر گزارش بلومبرگ، هرچند مرگ و میرهای کرونایی در آمریکا طی ماه های اخیر و پس از شیوع سویه دلتا به ویژه در برخی از ایالت ها افزایش داشته است.

خبرگزاری آناتولی نیز در گزارشی آورده است که طی یک روز بیش از ۳۰۰۰ بیمار کرونایی در آمریکا جان خود را از دست داده اند. براساس تازه‌ترین داده‌های دانشگاه جانز هاپکینز طی ۲۴ ساعت ۳۱۴۵ قربانی کرونا در آمریکا ثبت شده که رکورد جدیدی محسوب می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها