رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565588

تیکا چگونه آموزش زبان را متحول میکند؟

رپورتاژتبلیغی/آشنایی با روش های یادگیری و دسترسی به آموزشگاه مناسب از مهم ترین شرایط یادگیری موفقیت آمیز هستند. بسیاری از افراد معتقدند یادگیری قبل از هر چیز نیازمند اراده است، اما در بیشتر موارد اراده به تنهایی کافی نیست! افراد هوشمند شرایط بیرونی را به گونه ای تغییر میدهند که بتوانند از آن برای تسهیل یادگیری خودشان کمک بگیرند.

image-20211013115546-1.jpeg
html>

آموزش آنلاین زبان ظرفیت های بسیاری برای ایجاد تغییرهای کوچک اما موثر در سبک زندگی و زبان آموزی شما دارد. سامانه آموزش آنلاین زبان tikkaa.ir که در زمینه آموزش 14 زبان فعالیت میکند، از ابتدا کار خود را با مطالعه نمونه های مشابه شروع کرد. صدها زبان آموز با تیکا زبان خودشان را تقویت کردند و برای آزمون ها آماده شدند. چرا شما یکی از این افراد نباشید؟

آموزش حضوری چه کاستی هایی دارد؟

کلاس های آموزشگاه ها به طور سنتی حضوری برگزار میشدند. پیدا کردن یک آموزشگاه خوب که در ساعت های مناسب شما کلاس برگزار کند همیشه یکی از چالش های زبان آموزان بوده است. حتی در صورتی که بتوانید یک آموزشگاه خوب در منطقه خودتان پیدا کنید، باز هم رفت و آمد ممکن است مشکل ساز شود. افراد دانشجو و شاغل ممکن است در کلاس به علت خستگی فیزیکی بازدهی لازم را نداشته باشند.

به علاوه شما معمولا دسترسی به بازخورد زبان آموزان قبلی را از اولین ترم ورود خود نخواهید داشت. به این ترتیب ممکن است نتوانید از ابتدا با استادی که برای شما از همه مناسب تر است کلاس بگیرید. شما باید این انتخاب را به آموزشگاه واگذار کنید. از سوی دیگر، آموزش آنلاین زبان در tikkaa.ir بر اساس حق انتخاب شروع میشود.

زبان آموزانی که از ابتدا پیشرفت مطلوبی در کلاس های حضوری نداشته اند، ممکن است دچار استرس بیشتری شوند. تجربه ثابت کرده است اعتماد به نفس نقش مهمی در یادگیری زبان دارد. ترس از قضاوت شدن در کلاس یکی از موانع بزرگ یادگیری است!

مدرسین زبان

سمت دیگر این ماجرا مدرس های زبان هستند. ایستادن و با صدای بلند صحبت کردن در کلاس های متعدد انرژی زیادی میطلبد. اساتید خوب زبان معمولا بالای دو سال تجربه دارند و میتوانند کلاس های کمتری را با حق التدریس بیشتری بگیرند. با این حا، اساتید باتجربه باز هم با چالش مدیریت انرژی و زمان خود مواجه هستند. اساتید جوان که تازه تدریس را شروع کرده اند باید با حقوق کمتر و ساعات بیشتر کار کنند. این ساعات کاری طولانی میتواند برای آن ها بسیار خسته کننده باشد. یک معلم زبان خسته نمیتواند به خوبی آموزش دهد.

شلوغ بودن کلاس ها و یا مشکلات پروژکتورهایی که برای نمایش مطالب از آن ها استفاده میشود نیز میتواند زمان کلاس را تا حدودی هدر دهد.

تیکا چگونه آموزش زبان را متحول میکند؟

تدریس حضوری در کلاس خصوصی زبان

پیش از شیوع کرونا، آموزش حضوری هم یکی از گزینه های قابل انتخاب برای رزرو کلاس در سامانه آموزش زبان تیکا بود. شما میتوانستید با استادی که در شهر محل سکونت شما زندگی میکرد، از ابتدا کلاس خصوصی زبان را به صورت حضوری رزرو کنید. برای این منظور کلاس ها و کافه های خاصی از طرف تیکا در نظر گرفته شده بودند. با این وجود، اساتید و زبان آموزان از کلاس های انلاین استقبال بیشتری کردند. علت چه بود؟

tikkaa.ir جایی برای گسترش فرهنگ یادگیری فعالانه

سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا جایی است که شما میتوانید همه گزینه ها را در یک نگاه ببینید. هدف شما هرچه باشد، میتوانید استاد مناسب خودتان را با جست و جو در وبسایت بیابید. شما میتوانید برنامه زمانی هر استاد را ببینید و با مشاور تیکا هم مشورت کنید. کسی که کنترل کامل اوضاع و همه اطلاعات را در اختیار دارد خود شما هستید! و این از ابتدا باعث میشود نسبت به یادگیری خودتان مسئولیت پذیرتر شوید.

کلاس های خصوصی در تیکا هزینه اندکی بالاتر نسبت به کلاس های گروهی آموزشگاه ها دارند و با توجه به کیفیت بالا کلاس ها بهترین آموزشگاه زبان آنلاین به حساب می آید. گرچه این هزینه نسبت به کلاس های حضوری خصوصی بسیار کمتر است، این اختلاف هزینه برای بعضی زبان آموزان که تا به حال در کلاس خصوصی زبان شرکت نکردند در ابتدا ممکن است باعث شود بیشتر درمورد انتظارات خودشان و ویژگی های آموزش خصوصی فکر کنند، که بد نیست! اساتید زبان از شاگردهایی که انتظارات منطقی دارند استقبال میکنند.

تیکا چگونه آموزش زبان را متحول میکند؟

مزایای یادگیری با کلاس خصوصی زبان آنلاین

کلاس های آموزش خصوصی زبان جایی هستند که یک ثانیه از زمان شما هم قرار نیست هدر برود. شما همه فوت و فن یادگیری را از استادتان یاد میگیرید. اساتید زبان خصوصی به خصوص برای زبان آموزان بزرگسال احترام خاصی قائل هستند و شرایط مناسب شما و حتی سلیقه خاص خودتان هنگام تنظیم برنامه درسی در نظر گرفته میشود. اگر یک روش نتیجه بخش نباشد، کلاس ادامه پیدا نمیکند و در عوض این سئوال مطرح میشود که چطور میتوان آموزش را برای شما بهینه کرد؟

برای جواب دادن به این سئوال، شما باید خودتان و روش یادگیری خودتان را بررسی کنید! و این کار همیشه نتیجه خوبی دارد. با ارزیابی های پشت سر هم، فرآیند یادگیری آگاهانه پیش میرود و شما به هیچ وجه فرصت خیالپردازی یا چرت زدن سر کلاس را نخواهید داشت.

افزایش عدالت آموزشی

یکی از چالش های اصلی نوجوانان و جوانان در ایران، راهیابی به یک مدرسه، دانشگاه یا آموزشگاه مناسب است. پیش از گسترش آموزش زبان آنلاین، فقط عده محدودی میتوانستند با بهترین اساتید دانشگاه های تهران کلاس بردارند. یکی از مسئولیت های اجتماعی گروه tikkaa.ir برطرف کردن این مشکل بود. امروزه شما میتوانید با هزینه اقتصادی با اساتید برجسته ای که شغل های آکادمیک دارند کلاس رزرو کنید.

افزایش ارتباط انسانی و حمایت روانی!

بسیاری از زبان آموزان تیکا افرادی هستند که ممکن است بتوانند به صورت خودآموز هم موفق شوند. برای این دسته از زبان آموزان شرکت در کلاس های زبان صرفا برای یادگیری زبان نیست. وقتی شما با یک مربی زبان مشغول یادگیری میشوید، میتوانید از حمایت های یک فرد که پیگیر موفقیت شماست برخوردار شوید. این اثر هم برای زبان آموزان و هم برای مدرسین زبانی که عاشق شغلشان هستند یک نقطه مثبت مهم محسوب میشود. برای بسیاری از مدرسین زبان تیکا، هیچ حسی بهتر از دیدن پیشرفت زبان آموزانشان نیست!

سخن آخر:

شما میتوانید همین امروز با روند جدید آموزش زبان که بیش از بیست و پنج هزار زبان آموز و مدرس آن را امتحان کرده اند همراه شوید. به کمک کلاس خصوصی زبان آنلاین، در جنبه های مختلف زندگی از جمله مدیریت زمان و سواد رایانه ای پیشرفت چشمگیری خواهید کرد! و با افرادی در مسیر یادگیری خود همراه میشوید که در حالت عادی شاید هیچ وقت شانس آشنایی با هم را پیدا نمیکردید.

برای شروع کافیست به سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا بروید و درخواست جلسه آزمایشی خودتان را ثبت کنید. بعد از آن از طرف پشتیبان و مدرس زبان خودتان پیام هماهنگی را دریافت میکنید و سفر جذاب شما شروع میشود!

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها