رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565866

حدادیفر: رفتار تارتار صادقانه نبود

ساعت24-کاپیتان سال‌های اخیر تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: من به هیچ عنوان تصور نمی‌کردم که با چنین اتفاقاتی از تیم محبوبم خداحافظی کنم.

html>

قاسم حدادی‌فر در مورد خداحافظی‌اش از ذوب‌آهن اظهار داشت: رفتن همیشه سخت است و اتفاقاتی افتاد که البته برای من سخت‌تر شد. در گذشته دیده بودم که چه شرایطی برای بازیکنانی مثل صلصالی، مهدی رجب‌زاده و اسماعیل فرهادی به وجود آمده بود و انتظار برخی چیزها را داشتم، اما فکر نمی‌کردم با چنین اتفاقاتی از ذوب‌آهن خداحافظی کنم. حالا هم کاری نمی‌توان انجام داد و امیدوارم که برای باشگاه اتفاقات خوبی رخ دهد. البته این را هم بگویم که همیشه با باشگاه رابطه خوبی داشتم و خودم را مدیون ذوب‌آهن می‌دانم.

وی افزود: بحث مهمی که دوست دارم در موردش صحبت کنم، آمادگی بدنی‌ام است، چون من در صحت و سلامت قرار دارم و حتی آقای تارتار چند هفته پیش در یک برنامه زنده تلویزیونی به این موضوع اشاره کرد که از شرایط خوب بدنی من تعجب کرده بود و حتی مرا الگوی جوان‌ها دانست. حالا نمی‌دانم یک هفته بعد چه اتفاقاتی رخ داد که نظر ایشان عوض شد، اما زیاد دوست ندارم در مورد مسائل ریز صحبت کنم، چون در آستانه شروع لیگ می‌خواهم ذوب‌آهن آرامش داشته باشد. من در سکوت کامل خداحافظی کردم و دوست دارم ذوب‌آهن نیز آرامش داشته باشد. من به هیچ وجه طلبکار نبوده و نیستم و همیشه به چیزی جز ذوب‌آهن و موفقیت تیم فکر نکردم.

کاپیتان سال‌های اخیر ذوب‌آهن در قسمت دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: زمانی که می‌خواستم با ذوب‌آهن قرارداد ببندم، با سرمربی به صورت مستقیم صحبت کردم و تأکید کردم فقط می‌توانم در زمین مسابقه به ذوب‌آهن کمک کنم و به هیچ عنوان برنامه‌ای برای مربیگری نداشتم. آقای تارتار هم قبول کرد، اما نمی‌دانم چگونه در ادامه نظرش عوض شد و چه اتفاقاتی رخ داد.

حدادی‌فر با بیان اینکه در فصل گذشته تصمیم به خداحافظی گرفته بود، گفت: می‌خواستم در بازی برگشت مقابل سپاهان خداحافظی کنم که متأسفانه آن مصدومیت برایم اتفاق افتاد. زیاد هم اصرار به بازی کردن نداشتم، اما مربیان و مدیریت باشگاه گفتند که می‌توانم دوباره بازی کنم و در زمین فوتبال از ذوب‌آهن و فوتبال خداحافظی کنم. من هیچ ادعایی ندارم و در فوتبال هم هیچ ادعایی نداشتم، اما همیشه در شرایط سخت یاد گرفتم که مبارزه کنم و هیچ وقت با وجود مصدومیت‌های سخت، دست از مبارزه بر نداشتم و در این مورد هم بازی‌هایم می‌توانند شهادت بدهند.

وی راجع به اینکه گفته می‌شود باشگاه قصد دارد برای او بازی خداحافظی ترتیب بدهد تا این بازیکن در بازی با سپاهان در هفته چهارم خداحافظی کند، گفت: من دوست داشتم با پیراهن ذوب‌آهن خداحافظی کنم و به پیراهن این تیم وفادارم، در حال حاضر شرایط مساعد نیست که کنار تیم باشم و ذوب‌آهن نیز نیاز به آرامش دارد. من برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت دارم و همیشه یاد گرفتم صادقانه رفتار کنم. اینکه می‌گویند در هفته چهارم خداحافظی می‌کنم، درست نیست و من چنین تصمیمی ندارم. به هیچ‌وجه زیر بار بازی خداحافظی نمی‌روم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: من در خانواده پرجمعیت بزرگ شدم و همیشه پدرم می‌گفت که همه خبرها باید در خانه بماند. حالا هم نمی‌خواهم در مورد برخی چیزها صحبت کنم، در ضمن باید بگویم که حامی ذوب‌آهن هستم و از هواداران هم می‌خواهم که پشت این تیم باشند.

حدادی‌فر با تأکید بر اینکه انجام بازی خداحافظی برای او چندان مهم نیست اظهار داشت: من برای ذوب‌آهن همیشه آرزوی بهترین‌ها را دارم و باید بگویم که مسئولان باشگاه هم به من لطف داشتند، اما الان زمان مناسبی برای این کار نبوده و به صلاح نیست که در کنار تیم باشم. من باید از هواداران ذوب‌آهن صمیمانه تشکر کنم و البته هواداران سپاهان و محرم نویدکیا که من را شرمنده کردند. دوست داشتم در زمین فوتبال خداحافظی کنم، اما به هر حال این اتفاق رخ نداد. البته اینکه نشد یا نگذاشتند؛ چندان مهم نیست، اما حالا من قسمت دیگری از زندگی‌ام را آغاز کرده‌ام و البته افتخار می‌کنم که دوستان خوبی دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از صحبت‌ها و رفتارهای سرمربی ذوب‌آهن ناراحت نیست، گفت: من فکر می‌کنم آقای تارتار بعضی از صحبت‌هایشان را فراموش کردند، اما همه چیز جلوی چشمان من روشن است. من به صراحت گفتم که دوست دارم بازی کنم و بعد از صحبت با سرمربی قراردادم را تمدید کردم، اما نمی‌دانم چطور شد با وجود اینکه ایشان گفته بود از شرایط بدنی‌ام تعجب می‌کند، به یکباره اتفاقات دیگری در مورد من از نظر ایشان رخ داد.

کاپیتان سال‌های اخیر ذوب‌آهن تصریح کرد: تارتار گفت که من سه بار رباط پاره کردم، اما اگر بخواهم در مورد وضعیت فعلی‌ام صحبت کنم باید بگویم که از هر لحاظ آماده هستم. معتقدم که آقای تارتار صادقانه رفتار نکرد، اما به خاطر حفظ آرامش تیم که همیشه برایم اولویت داشته، فعلاً صحبتی نمی‌کنم. باز هم می‌گویم خودم را مدیون ذوب‌آهن می‌دانم و همیشه رابطه خوبی با این باشگاه داشته‌ام. خیلی چیزها دست من نبود، به هر حال قسمت اینطور رقم خورد و حالا دوران جدیدی در زندگی ورزشی من آغاز شده است.

منبع: تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها