رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566140

بارش برف و باران در استان تهران طی روزهای پایانی هفته

ساعت24-بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از عصر چهارشنبه تا صبح جمعه (۲۸ تا ۳۰ مهرماه) در ارتفاعات بارش باران و برف و در روز پنج شنبه (۲۹ مهرماه) در نیمه شمالی استان در بعضی ساعات بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

html>

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعدازظهر دوشنبه (۲۶ مهرماه) در پاره ای نقاط به‌ویژه جنوب و غرب استان گاهی با وزش باد شدید و احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود همچنین بعد از ظهر امروز (۲۵ مهرماه) در ارتفاعات افزایش ابرناکی و در فیروزکوه احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

از بعدازظهر چهارشنبه (۲۸ مهرماه) با نزدیک شدن موج بارشی افزایش ابرناکی و از عصر چهارشنبه تا صبح جمعه (۲۸ تا ۳۰ مهرماه) در ارتفاعات بارش باران و برف و در روز پنج شنبه (۲۹ مهرماه) در نیمه شمالی استان در بعضی ساعات بارش باران پیش‌بینی می‌شود که گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

ر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۸ و ۲۹ مهرماه) کاهش دما حدود ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۶مهرماه) صاف و وزش باد و در بعدازظهر وزش باد شدید خواهد بود. دمای تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای ۲۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲۷ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد و در بعداز ظهر قسمتی ابری خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۵ و ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها