رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566253

نظر عضو سابق شورای نگهبان درباره اعلام دلایل رد صلاحیت لاریجانی/ مُهر «محرمانه» مانعی تلقی نمیشود

ساعت24- سخنگوی پیشین شورای نگهبان گفت: مساله مربوط به احراز صلاحیت یک مساله مربوط به حقوق افراد است بنابراین آقای لاریجانی می‌تواند دلایل عدم احراز صلاحیت خود را اعلام کند.

html>

نجات الله ابراهیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص نامه علی لاریجانی به سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اعلام عمومی دلایل عدم احراز صلاحیتش، اظهار کرد: به نظر من این از حقوق آقای لاریجانی است که دلایل عدم احراز صلاحیتش را اعلام کنند.

این عضو سابق شورای نگهبان با بیان اینکه آقای لاریجانی می‌توانند خودشان دلایل رد صلاحیت را اعلام کنند، افزود: از آنجایی که آقای لاریجانی یک شخص است نه یک اداره یا سازمان، علنی کردن این دلایل افشای اسناد طبقه‌بندی شده نیست. همچنین مسأله مربوط به احراز صلاحیت هم یک مسأله مربوط به حقوق افراد است، آقای لاریجانی می‌تواند دلایل عدم احراز صلاحیت خود را اعلام کند؛ فکر نمی‌کنم مهر محرمانه مانعی در این زمینه تلقی شود.

علی لاریجانی، مشاور راهبردی مقام معظم رهبری و از کاندیداهای ردصلاحیت شده انتخابات اخیر ریاست جمهوری به سخنان اخیر هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد و مجدداً اعلام عمومی دلایل عدم احراز صلاحیت خود را خواستار شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها