رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 567220

بالاخره رونالد کومان اخراج شد/ژاوی نزدیک‌ترین گزینه به نیوکمپ

ساعت24-باخت به رایو والکانو پس از شکست در الکلاسیکو برابر رئال مادرید سبب شد تا سرانجام خوان لاپورتا تصمیم مهمش را بگیرد و رونالد کومان از بارسا اخراج شود.

html>

چند ساعت پس از جدیدترین شکست بارسلونا سرانجام رسانه رسمی این تیم خبر برکناری رونالد کومان را مخابره کرد. کومان که خود کاپیتان بارسا و زننده اولین گل منجر به قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در اواسط دهه ۹۰ بوده از ابتدای فصل پیش و در دوران بارتومئو و زمانی که لیونل مسی قصد جدایی از بارسا را داشت هدایت تیم را بر عهده گرفت اما کارنامه موفقی ثبت نکرد. فصل جدید و پساز شوک جدایی مسی او یکی از آنهایی بود که به دلیل طراز مالی منفی باشگاه مثلدمبله، کوتینیو و چند خرید گران اما کم اثر تیم حاضر به فسخ نشدند و باشگاه هم به دلیل طراز مالی منفی چاره ای غیر از ادامه مسیر با آنها نداشت.

اما سرانجام سریال باخت ها که ضررشان بر ارزش باشگاه به مراتب بیشتر از پرداخت غرامت به مسی بود سبب شد تا باشگاه محبوب کاتالونیا قید همکاری با کومان را بزند و تبعاتش را هم بپذیرد.

حالا لاپورتا باید دنبال جانشین مسی باشد . او مدت هاست علاقه ای وافر به آوردن ژاوی دارد. ژاوی که چند سالی است فوتبال و زندگی اش را به قطر آورده و روزگار شیرینی را در السد قطر می گذراند.

ژاوی که قرار است در ادامه پروژه میدان دادن موفق به گواردیولا و انریکه در بارسا باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها