رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570338

مافیای واردات لوازم خانگی خارجی به کدام دستگاه متصل هستند؟

ساعت 24 - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: متاسفانه مافیای لوازم خانگی که سودهای چند صد میلیاردی از طریق واردات لوازم خارجی که در مواردی حتی بی کیفیت هم هستند نصیبشان می شود، در حال لطمه وارد کردن به اقتصاد کشور هستند.

html>

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن ، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت ورود برخی کالاهای خارجی از جمله لوازم خانگی، اظهار داشت: مافیای واردات که این روزها در کشور جولان می‌دهند به کدام دستگاه‌ها وصل هستند که اینگونه بی محابا و بدون هیچ ترسی اهداف و منویات خود را پیش می‌برند و کسی در برابر آنها نمی‌ایستد؟

وی افزود: چگونه می‌شود که اگر یک فرد عادی بخواهد اقدام به واردات و یا صادرات کالای خود کند باید با یک بوروکراسی عریض و طویل مواجه شود و به آنها پاسخ دهد، اما این سودجویان خواسته‌های خود را در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ مانعی پیش می‌برند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه مافیای لوازم خانگی که سودهای چند صد میلیاردی از طریق واردات لوازم خارجی که در مواردی حتی بی‌کیفیت هم هستند نصیبشان می‌شود، در حال لطمه وارد کردن به اقتصاد کشور هستند و می‌بینیم که بسیاری از شرکت‌های داخلی به خاطر این مافیا بسته شده و کارگرانشان از کار بیکار شده‌اند.

وی تصریح کرد: نهادهای نظارتی باید دقت کافی به عمل آورند که جلوی این مافیا بایستند؛ هر چند انجام چنین عمل مهمی نیازمند یک اراده دسته جمعی است و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول باید پای کار بیایند تا این امر محقق شود. مجلس هم در این امر مهم، نظارت خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها