رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570384

درخواست عزل رییس فدراسیون بدنسازی با مجمع فوق‌العاده!

ساعت 24 - برخی از روسای هیئت های استانی بدنسازی و پرورش اندام از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرده اند تا مجمع فوق العاده این فدراسیون را به منظور عزل رییس فدراسیون بدنسازی تشکیل دهد.

html>

برخی از روسای هیئت های استانی بدنسازی و پرورش اندام که تعداد آنها نیز قابل توجه است، طی نامه ای به حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان درخواست تشکیل مجمع فوق العاده به منظور عزل عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را ارائه کرده اند. درخواستی که برای تعیین تکلیف به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ارجاع شده است.

محمدرضا ابوالقاسمی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران در گفت و گو با ایسنا، با تایید این خبر، اظهار کرد: بنده یکی از معترضان و امضا کنندگان آن نامه هستم. از زمان ارایه نامه چندین مرجع بالا از جمله مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون او و برخی دیگر با من تماس گرفتند تا نظرم را عوض کنند اما به همه آن ها گفتم اگر به اندازه یک میلیون و ششصد و چهل و هشت هزار کیلومتر مربع مساحت ایران به من سکه و دلار بدهید، حاضر نیستم امضاء خودم را پس بگیرم.

وی ادامه داد: من همان ابوالقاسمی هستم که در مجمع به نصیرزاده رای ندادم و پس از مجمع به او تبریک گفتم و اعلام کردم اگر دوست نداری با من کار کنی حاضرم استعفا بدهم، بنده شخصا زیر نامه را امضاء کردم و از وزیر ورزش درخواست کردیم بلافاصله برای برگزاری مجمع فوق العاده اقدام کند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران با بیان اینکه شخص او در ۱۵ مورد نسبت به عملکرد رییس فدراسیون بدنسازی اعتراض دارد، گفت: مثلا یکی از موارد این است که او بدون اینکه بنده به عنوان رییس هیات مازندران در جریان باشم یک تیم از استان ما را در لیگ پاورلیفتینگ شرکت داد و جالب اینکه میزبانی این مسابقات نیز بدون اطلاع بنده در مازندران برگزار شد و ما اصلا در جریان میزبانی از این مسابقات نبودیم!

ابوالقاسمی افزود: اینکه یک داور درجه سه در ۲۴ ساعت تبدیل به داور بین المللی می شود، چه معنایی دارد؟ اعتراضات زیادی داریم که خیلی از آن ها را نمی توانم بیان کنم و باید در مجمع درباره آن ها صحبت شود و رییس فدراسیون پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه ای که قبل از اعزام تیم به مسابقات جهانی بود، اعتراضات خود را به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کردم اما هیچ اقدامی برای حل آن ها صورت نگرفت و اکنون درخواست مجمع فوق العاده داریم.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها