رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570468

سرپرست تیم ارتش روسیه: ایرانیان را شادترین مردم جهان دیدم

ساعت 24 - سرپرست تیم‌های کشتی ارتش روسیه از میزبانی بسیار خوب ایران از رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نظامیان جهان قدردانی کرد.

html>

ایوان کوویرزین درباره حضور تیم های کشتی نظامیان روسیه در ایران، اظهار کرد: رقابت میان ایران و روسیه به عنوان ۲ قدرت کشتی جهان از حساسیت بالایی برخوردار بود تا جایی که تعیین قهرمان مسابقات کشتی فرنگی به مبارزه سنگین وزن میان کشتی گیران دو کشور کشیده شد، در این مبارزه کشتی گیر ایران نمایش بهتری داشت و موفق شد با کسب پیروزی، قهرمانی را برای ایران نیز به دست بیاورد.

وی با اشاره به سطح بالای رقابت ها، گفت: واقعا مسابقات از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و شاهد یکی از بهترین دوره های رقابت های کشتی نظامیان جهان در ایران بودیم. روسیه نیز با تیم های قدرتمندی در کشتی آزاد و کشتی فرنگی به تهران آمد که این موضوع نشان دهنده اهمیت این رثابت ها برای روسیه است.

سرپرست تیم کشتی نظامیان روسیه، با قدردانی از برگزاری بسیار خوب مسابقات نظامیان جهان در تهران، گفت: تمام امکانات لازم برای تیم ها مهیا بود و از میزبانی بسیار خوب ایران قدردانی می کنم.

وی با اشاره به تماشاگران پرشور ایرانی در رقابت های کشتی و جایگاه این رشته نزد مردم ایران، خاطرنشان کرد: موضوع جالب برای ما شاد بودن مردم ایران بود. در خیابان های تهران وقتی مردم را می دیدیم همه لبخند بر لب داشتند به گونه ای در هیچ کجای دنیا ندیدم مردم تا این حد شاد باشند!

این چهره نظامی روس در پایان با تاکید بر اهمیت برگزاری رقابت های ورزشی برای نزدیکی هر چه بیشتر نظامیان کشورها گفت: ورزش می تواند باعث نزدیکی هر چه بیشتر کشورها در زمینه های مختلف از جمله نظامی شود که از اهداف سیزم است.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها