رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570632

3 ترفند جذاب در آیفون 13 پرو

ساعت 24-اپل با معرفی سری آیفون ۱۳ توانست بار دیگر چشم‌ها را به خود خیره کرده و علیرغم تغییرات کم نسبت به سال پیش، باز هم ارتقاهای جالبی را هم از نظر طراحی و از نظر فنی برای گوشی‌ها فراهم سازد. میزان ارتقاها در نسخه‌های پرو بسیار بیشتر بوده است و این گوشی‌ها می‌توانند بهره بیشتری از سیستم‌عامل جدید iOS 15 هم ببرند. گفتنی است که گوشی‌های جدید ترفندهایی را به همراه دارند که با دانستن آن‌ها، کاملا متوجه می‌شوید که چه امکاناتی در اختیار دارید و در چه مواقعی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه قصد داریم که به سه مورد از آن‌ها پرداخت و بیشتر در موردشان صحبت کنیم.

html>

3 ترفند جذاب در آیفون 13 پرو

اپل با معرفی سری آیفون ۱۳ توانست بار دیگر چشم‌ها را به خود خیره کرده و علیرغم تغییرات کم نسبت به سال پیش، باز هم ارتقاهای جالبی را هم از نظر طراحی و از نظر فنی برای گوشی‌ها فراهم سازد. میزان ارتقاها در نسخه‌های پرو بسیار بیشتر بوده است و این گوشی‌ها می‌توانند بهره بیشتری از سیستم‌عامل جدید iOS 15 هم ببرند. گفتنی است که گوشی‌های جدید ترفندهایی را به همراه دارند که با دانستن آن‌ها، کاملا متوجه می‌شوید که چه امکاناتی در اختیار دارید و در چه مواقعی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه قصد داریم که به سه مورد از آن‌ها پرداخت و بیشتر در موردشان صحبت کنیم.

دسته‌بندی نوتیفیکیشن‌ها

شما می‌توانید از iOS 15 بهره برده و به واسطه قابلیت Scheduled Summary، نوتیفیکیشن‌های کم اهمیت خود را جمع کرده و آن‌ها را همزمان پاک کنید. بسیاری از کاربران با این مشکل روبرو هستند و اعلان‌هایی از بازی‌ها و برنامه‌های خاص دریافت می‌کنند که برای‌شان اهمیتی ندارد. حال شما به جای بستن کامل این نوتیفیکیشن‌ها، می‌توانید کار بهتری انجام داده و آن‌ها را در دسته اعلان‌های کم اهمیت قرار دهید. بدین ترتیب، گاهی اوقات که ممکن است به آن اعلان نیاز داشته باشید، کافی است به دسته مورد نظر مراجعه کرده و آن را مشاهده کنید. این قابلیت برای جلوگیری از زنگ خوردن چندباره گوشی و روشن شدن LED‌ آن سودمند است.

3 ترفند جذاب در آیفون 13 پرو

برای فعال کردن این قابلیت می‌توانیم به بخش Setting > Notifications رفته و روی Scheduled Summary کلیک کنید. حال کافی است که این قابلیت را فعال کرده و مراحل نصب را نیز دنبال کنید. اکنون، برنامه‌هایی را که می‌خواهید دسته‌بندی شوند را در این بخش قرار دهید. می‌توانید از قسمت Add Apps اقدام کرده و لیستی از نوتیفیکیشن‌های کم اهمیت خود را در این بخش ایجاد کنید. این نوتیفیکیشن‌ها دیگر شما را اذیت نکرده و در یک گروه قرار می‌گیرند. با یک سوایپ می‌توانید همه آن‌ها را پاک کرده و این امکان را داشته باشید که نوتیفیکیشن‌های مهم‌تر در بالای صفحه قرار گیرند.

دریافت نوتیفیکیشن در ایرپاد

اگر یک جفت ایرپاد پرو دارید، می‌توانید از برنامه Siri درخواست کنید که هر زمان هدفون‌های خود را در گوش خود قرار می‌دهید و آن را به آیفون وصل می‌کنید، نوتیفیکیشن‌ها با کمک سیری به گوش شما برسند. برای روشن کردن این قابلیت، می‌توانید به Setting > Siri رفته و سپس روی Announce Notifications کلیک کنید. در ادامه تنظیماتی به شما نمایش داده می‌شود که شامل یک تاگل در بالا بوده و می‌توانید آن را فعال کنید. با این کار، باید در ادامه سوییچ مربوط به Headphones را نیز فعال کنید تا نوتیفیکیشن‌ها از طریق ایرپاد در اختیار شما قرار داده شده و نیازی به باز کردن و چک گوشی خود نداشته باشید.

این قابلیت بیشتر هنگام فعالیت در باشگاه یا انجام کارهای مختلف کاربرد دارد و می‌توانید حواس خود را همچنان معطوف به موضوع اصلی نگه دارید. سرعت بخشی به درک اعلان‌ها نیز از این طریق به خوبی انجام شده و می‌توانید دید مثبتی نسبت به این قضیه داشته باشید. در نظر داشته باشید که تنها ایرپادها دارای چنین قابلیتی هستند و می‌توانید هماهنگی بیشتری بین آیفون و ایرپاد خود ایجاد کنید. با این کار، نیازی به روشن کردن صفحه قفل نخواهید داشت و انتظار می‌رود که اپل در آینده امکان مدیریت بیشتری در این زمینه برای ایرپاد فراهم کند تا بتوانید تنها اعلان‌های خاصی را در ایرپاد خود دریافت کنید.

غیرفعال کردن ویدیوهای HDR

غیرفعال کردن ویدیوهای HDR

شما می‌توانید با خرید آیفون ۱۳ پرو ویدیوهای HDR یا دالبی ویژن را ضبط کنید که نه‌تنها فضای زیادی را اشغال می‌کنند، بلکه با بسیاری از دستگاه‌های دیگر نیز سازگار نیستند. شما با خرید iPhone 13 pro max و مدل‌های دیگر می‌توانید این قابلیت را خاموش کنید. برای این منظور، کافی است که به Setting > Camera رفته و روی Record Video کلیک کنید. در این بخش هم گزینه‌ای وجود دارد که برای خاموش کردن HDR Video کارساز خواهد بود و می‌توانید از این قابلیت برای حفاظت از حافظه گوشی خود از آن استفاده کنید.

بررسی قیمت آیفون 13 پرو در بازرگانی سیب

با توجه به چنین امکاناتی، پرداخت قیمت آیفون 13 هرچه بیشتر معقول‌تر دیده شده و شما از امکانات ارزشمند آن در سال‌های آتی استفاده می‌کنید. از طریق بازرگانی سیب می‌توانید اقدام به خرید آیفون ۱۳ پرو و مدل‌های دیگر کرده و به‌صورت اقساطی آن را در شرایط ایده‌آل دریافت کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها