رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571301

شرایط مبهم فوتبال هفت نفره برای اعزام به جام جهانی اسپانیا

ساعت24-سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: با وجود این که کمتر از ۵ ماه دیگر مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره در اسپانیا برگزار می‌شود، اما هنوز هم تکلیف خود را برای شرکت در این مسابقات نمی‌دانیم‌.

html>

امین الله مانی اظهار کرد: با وجود این که از سال گذشته برای شروع دوباره فعالیت فوتبال هفت نفره برنامه ریزی خود را آغاز کردیم و با برگزاری دو دوره مسابقات انتخابی تیم فوتبال هفت نفره را تشکیل دادیم تا بعد از ۳ سال در جام جهانی اسپانیا شرکت کنیم، متاسفانه در جریان قرار گرفتم که اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان اعلام کرده که اعزام این رشته به مسابقات جام جهانی اسپانیا در اولویت فدراسیون نیست و هدف گذاری اصلی شرکت در بازی‌های پاراآسیایی چین است.

وی گفت: برای حضور در جام جهانی اسپانیا یک سال است که فعالیت جدی خود را در فوتبال هفت نفره آغاز و ۴ مرحله اردوی آماده سازی برگزار کردیم، اما با این تصمیم عجولانه فدراسیون واقعا نمی دانیم تکلیف چیست، هر چند فدراسیون هنوز به صورت شفاف به ما اعلام نکرده که آیا شرایط اعزام تیم فوتبال هفت نفره به اسپانیا وجود دارد یا خیر و منتظر تصمیم نهایی از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان هستیم.

الله مانی خاطرنشان کرد: برای احیای دوباره فوتبال هفت نفره سختی های زیادی کشیدیم تا تیم خوبی را برای جام جهانی اسپانیا آماده کنیم اما با این تصمیم بدون شک بازیکنان دوباره انگیزه خود را از دست خواهند داد و فوتبال هفت نفره نابود خواهد شد.

وی در پایان گفت: تلاش ما این بود که دوباره شرایط حضور این تیم را در پارالمپیک فراهم کنیم، اما با از دست دادن جام جهانی اسپانیا، دیگر امیدی برای بازگشت به پارالمپیک نیز نخواهیم داشت. تصمیم فدراسیون شوک بزرگی برای بازیکنان فوتبال هفت نفره بود که هنوز هم نمی دانیم این تصمیم واقعیت دارد یا خیر؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها