رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571321

استقلال با سازمان لیگ به توافق رسید

ساعت 24- معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: استقلال یک ماه است که پیگیر تبلیغات محیطی است اما این قرارداد روز چهارشنبه در اختیار باشگاه قرار گرفت.

html>

محمد محب خدایی در خصوص تبلیغات محیطی استقلال در بازی روز شنبه مقابل پرسپولیس، عنوان کرد: وظیفه شرکت توسعه این است با باشگاه‌ها قرارداد اجاره زمین را ببندد، عملا ما با سازمان لیگ قراردادی نداریم و باشگاه‌ها طرف حساب سازمان لیگ هستند. سالها باشگاه‌ها با تبلیغات یا بدون تبلیغات قرارداد می‌بستند حالا در بازه زمانی اتفاقاتی افتاد. چندین هفته قبل استقلال درخواست داشت که من تبلیغات محیطی را خودم انجام می‌دهم که مسائلی پیش آمد و منجر به صورت جلسه‌ای شد تا سازمان لیگ با باشگاه استقلال توافق کرده بود تا این باشگاه کارگزاری تبلیغات را خودش برعهده بگیرد.

معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: سازمان لیگ برای ۲۴۰ بازی ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد در حالی که استقلال و پرسپولیس گفته بودند برای ۳۰ بازی ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد ایجاد می‌کنند یعنی اگر برای ۲۱۰ بازی دیگر درآمد ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیاردی اتفاق می‌افتد درآمد کل باشگاه‌های کشور از بحث تبلیغات به ۴۰۰ - ۵۰۰ میلیارد تومان ارتقا پیدا می‌کند.

محب‌خدایی گفت: استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی هستند که هواداران دغدغه آنها را دارند به همین دلیل موضوع درآمد برای باشگاه‌ها مهم است. بارها شنیده‌ایم باشگاه‌ها به دلیل عدم درآمد با مشکلاتی مواجه هستند، سازمان لیگ هم باید این دغدغه را داشته باشد چون رو پا ماندن فوتبال روی این موضوع است که بحث درآمدی متعادل شود و بتوانند هزینه‌های روزمره را جوابگو باشند.

وی افزود: برای بازی فردا استقلال با سازمان لیگ تقریبا به توافق نهایی رسیده و مشکل خاصی وجود نخواهد داشت. استقلال میزبان بازی فرداست و ما طبق قرارداد امکانات را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پاسخ به این سوال که درودگر گفته باید تا فردا صبح تضامین لازم به دست آنها برسد، خاطرنشان کرد: ما طرف حساب سازمان لیگ نیستیم و دخالتی به روابط باشگاه و سازمان لیگ نداریم. باید طبق قوانین باید امکانات را به باشگاه بدهیم و آنها فضا را آماده کنند. خواسته باشگاه استقلال ناحق نیست و آنها نزدیک به یک ماه است که پیگیر هستند این اتفاق بیفتد اما گاهی اوقات می بینیم دقیقه ۹۰ کار خاص انجام می شود. ظاهراً قرارداد را روز چهارشنبه در اختیار استقلال دادند در حالی که این اتفاق می‌توانست زودتر رخ دهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها