رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571457

زمان معرفی مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

ساعت24-وزیر ورزش با اشاره به معرفی صدری از جانب هیات مدیره فعلی پرسپولیس به عنوان مدیرعامل، گفت: صدری فقط یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است و سایر گزینه‌ها پس از دربی معرفی می‌شوند.

html>

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره علت تعلل در خصوص تعیین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت سه ماه از شروع به کار دولت جدید، گفت: در این رابطه بررسی‌هایی به عمل آمده و هیأت مدیره فعلی پرسپولیس نیز نظرات خود را به ما منتقل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هیأت مدیره فعلی پرسپولیس باید تقویت شود، افزود: پس از تقویت هیأت مدیره و برگزاری بازی دربی، نسبت به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اقدام می‌شود.

سجادی در پاسخ به سئوالی درباره قانونی بودن معرفی صدری به عنوان مدیرعامل که با نظر اعضای هیأت مدیره فعلی معرفی شده است، گفت: آقای صدری به عنوان یکی از پیشنهادات به ما معرفی شده است؛ ما از هیأت مدیره فعلی پرسپولیس نظر خواستیم و هیأت مدیره فعلی آقای صدری را معرفی کرد.

وی درباره سایر گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس، گفت: در حال حاضر به دلیل پیش رو بودن بازی دربی، مصلحت نیست از سایر گزینه‌ها نام ببریم و پیش از دربی باید به هر دو تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه‌ها تمرکز دهیم تا شاهد یک بازی زیبا و جوانمردانه باشیم تا همه هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها