رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 571603

صدری: نگویید دنبال لایو و مصاحبه‌ام!

ساعت24-سرپرست باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که مشکل پرداخت مطالبات سرمربی سابق آرژانتینی این باشگاه حل شود.

html>

به نقل از باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گابریل کالدرون اظهار کرد: ما چند ماهی برای تهیه پول تحت فشار بودیم که به شکر خدا مشکل حل شد. تلاش زیادی هم انجام شد که تعهدات با واریز به حساب ایشان انجام شود. با توجه به تحریم‌ها پول به سه بخش تقسیم شد که دو بخش آن به حساب نشست و یکی برگشت خورد. برای آن هم راه حلی پیدا کردیم و در حال انجام است و امیدواریم که مشکل حل شود. مساله اصلا این نبود که کوتاهی اتفاق افتاده باشد. به هر حال ایشان مشخصا یک بانک اروپایی را برای انتقال پول مشخص کردند. ما آماده بودیم حداقل بخشی از پرداخت را در ترکیه، قطر یا امارات انجام بدهیم. حتی حاضر بودیم مبلغ را نقدی پرداخت کنیم ولی به هر حال نظر وکیل ایشان بود که فقط پول را به همان حساب منتقل کنیم. حتی با فیفا نامه‌نگاری کردیم و خواستیم پول را به حساب فیفا بریزیم ولی موافقت نشد. در تمام این موارد سعی کردیم حسن نیت خودمان را نشان بدهیم. هر کاری لازم بود انجام دادیم.

صدری افزود: این مسائل باید باعث شود به خودمان بیاییم. کاری کنیم که دیگر از این مشکلات رخ ندهد. در این مدت فقط بر سه موضوع ماریو بودیمیر، گابریل کالدرون و دستیار ایشان حدود ۴۰ میلیارد تومان از سرمایه باشگاه رفت. با این افراد باید زمانی که در ایران بودند، برای جدایی توافق می‌شد و این هزینه‌ها به مراتب کاهش می‌یافت.

من واقع توقع دارم دستگاه‌های نظارتی به موضوع ورود کنند. الان با پروژه‌های مشابه دیگری هم درگیر هستیم. باید درباره این موارد شفاف‌سازی شود. ما طبق وعده‌ای که با هواداران داشته‌ایم سعی می‌کنیم درباره مسائل مختلف هر چه بیشتر توضیح بدهیم و از این نظر بیشتر در خدمت مردم باشیم. البته اگر باز هم بعضی کنایه نزنند که ما مرتب دنبال مصاحبه و لایو هستیم!

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس افزود: دنبال این نیستیم که از مسوولیت مشکلاتی که از گذشته برای پرسپولیس مانده است فرار کنیم. بدهی‌های پرسپولیس باید سازماندهی شود. درباره بدهی‌ها از سال ۸۰، تقسیم‌بندی کردیم تا همه بدهی‌ها مشخص شود و باید برای تسویه آن‌ها راه حل جهت پرداخت پیدا کنیم و یک بار برای همیشه، پرسپولیس را از شر این موارد خلاص کنیم. این نمی‌شود که بعضی دوستان برای رسیدن به مطالبات خود ناچار از شکایت شوند و بعد مسائلی مثل مسدود شدن حساب و توقیف منابع مالی حادث شود. هر کس مطالباتی دارد، برای مذاکره بیاید تا راه حلی پیدا کنیم و این موارد به پرونده‌های قضایی بدل نشود و فکر مدیریت باشگاه هم آزاد شود که به سرمایه‌گذاری برای آینده باشگاه بپردازیم.

صدری افزود: درآمدزایی باشگاه البته قبل از این آغاز شده است. در این مدت ۴۰ میلیارد تومان هزینه شد. همه پول‌هایی که به باشگاه آمد، قرض نیست. البته بعضی بی‌انصافی می‌کنند. مبلغ قابل توجهی در این مدت درآمدزایی شده است. اینها درآمدهایی است که در راستای اقدامات و خدمات باشگاه، حاصل شده است. تنها قرضی که انجام شد، مربوط به زمان آقای سمیعی می‌شود. وقتی که قرار بود مطالبات بودیمیر را پرداخت کنیم، این قرض هم بر اساس اعتباری که داشتیم انجام شد و بابت آن بهره‌ای هم پرداخت نمی‌شود. فقط توافق شد و هیأت مدیره مصوب کرد، هر زمان پول آسیایی آمد، از محل آن، این قرض تسویه شود. این هم بالغ بر ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان بود. اصلا این طور نیست که بعضی می‌گویند هر آنچه آمد، قرض بوده است. پول ما نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا هم که تا ابد آنجا نمی‌ماند و بالاخره این پول در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد.

صدری گفت: در این جا لازم است که از آقای یحیی گل محمدی، کریم باقری، افشین پیروانی، حمید مطهری، داوود فنایی و همه عزیزان کادر فنی که تلاش می‌کنند تا پرسپولیس قهرمانی پیاپی ششم را به هواداران هدیه بدهند تشکر کنم. همچنین باید قدردانی ویژه‌ای از بازیکنان با غیرت تیم داشته باشم که با مردانگی خود ثابت کرده‌اند که آن‌ها و پرسپولیس شایسته بهترین‌ها هستند. آن‌ها واقعا سنگ تمام می‌گذارند. همچنین باید از همکاران عزیز خودم در باشگاه قدردانی کنم که بداخلاقی‌های من و مشکلات را به جان می‌خرند و تحمل می‌کنند تا امور پرسپولیس به انجام برسد. همچنین خسته نباشید به تیم‌های پایه می‌گویم که هر چند در شروع این فصل نتایج خوبی کسب نکردند ولی با تلاش‌های آقای محسن خلیلی و همکاران‌شان در آکادمی باشگاه، شرایط در حال بهتر شدن است و رشد و پیشرفت دیده می‌شود.

سرپرست پرسپولیس ادامه‌ داد: همچنین تشکر ویژه‌ای از آقایان سجادی و علی‌نژاد در وزارت ورزش و جوانان دارم که هر جایی کمک خواستیم ما را یاری و همراهی کردند. همچنین از هیأت مدیره خوبی که داریم قدردانی می‌کنم که پای کار هستند و واقعا در حل مشکلات، کمک می‌کنند. از آقایان عزیزی خادم و بهاروند قدردانی می‌کنم که در ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی به عنوان تحول بنیادین در بخش اقتصادی فوتبال و باشگاه‌ها همکاری صمیمانه داشتند.

صدری گفت: اما تشکر و قدردانی خاص همه ما از هواداران است و امیدواریم در مجموعه پرسپولیس همه در کنار هم، بتوانیم روزهای خوبی برای پرسپولیس رقم بزنیم. همه آن عزیزانی که نام بردم با تمام توان تلاش می‌کنند و اگر نقصانی در کارها دیده شد، مسبب آن، خود من هستم و تمام تلاش خود را برای رقم خوردن اتفاقات بزرگ در پرسپولیس انجام خواهم داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها