رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 572148

زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری 2023 (لاتاری 1400)

ساعت24-قرعه کشی لاتاری گرین کارت کی انجام می شود؟ جواب لاتاری کی میاد؟ زمان اعلام نتایج لاتاری 2023 کی است؟ سایت قرعه کشی لاتاری چیست؟ جواب لاتاری رو کجا ببینم؟ اسامی برندگان لاتاری جایی منتشر می شود؟ برای مشاهده جواب لاتاری 2023 چیکار کنم؟ بعد دیدن نتیجه لاتاری چه کارهایی باید انجام بدم؟ لاتاری برنده شدم چیکار کنم؟

image-20211211144835-1.jpeg
h1 dir="RTL" style="text-align:center">

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که در مهر و آبان 1400 در لاتاری گرین کارت 2023 ایالات متحده امریکا ثبت نام کرده اید، ممکن است سوالاتی از این قبیل در ذهنتان شکل گرفته باشد و به دنبال پاسخ این سوالات باشید؟ در این صورت، با ما همراه باشید.

زمان قرعه کشی لاتاری گرین کارت

قرعه کشی لاتاری گرین کارت هر ساله در ماه مارس بین متقاضیانی که در ماه های اکتبر و نوامبر میلادی ثبت نام و علاقه مندی خود را برای مهاجرت به آمریکا از این طریق اعلام کرده اند، انجام می شود. خیلی از افراد تصور میکنند این قرعه کشی ممکن است از جایی پخش زنده داشته باشد و بارها مشاهده شده افراد به دنبال زمان پخش قرعه کشی لاتاری گرین کارت هستند.

مدنظر داشته باشید این قرعه کشی توسط اداره مهاجرت و خدمات شهروندی آمریکا (USCIS) کاملا به طور سیستمی انجام می شود. از آنجاییکه متقاضی مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری در سراسر جهان زیاد است و میلیون ها نفر در این قرعه کشی شرکت کرده اند، زمان انجام قرعه کشی حتی از طریق سیستم های کامپیوتری زمان می برد. بنابراین از نحوه انجام قرعه کشی، فیلمبرداری نمی شود.

زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری 2023

نتایج لاتاری 2023 طبق اطلاعیه اداره مهاجرت آمریکا در روز شنبه هفدهم اردیبهشت 1401 ساعت 19:30 دقیقه به وقت تهران اعلام خواهد شد. دوستان عزیز مدنظر داشته باشید این ساعت و تاریخیست که اکنون اعلام شده اما ممکن است بنا به هر دلیلی این زمان دستخوش اندکی تغییر شود.

سایت استعلام نتایج لاتاری 2023

همانطور که اشاره شد نتایج لاتاری در اردیبهشت 1401 اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان لاتاری می توانند برای مشاهده جواب لاتاری 2023 به سایت جواب لاتاری از طریق لینک زیر مراجعه کنید:

مشاهده نتیجه لاتاری 2023

نحوه چک کردن جواب لاتاری 2023

برای مشاهده نتایج لاتاری 2023 شما به پرینت ثبت نامتان و مشخصات وارد شده در آن دارید. این مشخصات عبارتند از:

· نام خانوادگی به لاتین (دقیقا مطابق با فرم ثبت نام لاتاری)

· سال تولد به میلادی

· کانفرمیشن نامبر یا کدرهگیری 16 رقمی ثبت نام

زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری 2023 (لاتاری 1400)

جالب است بدانید خیلی از افراد با تصور اینکه لیست برندگان لاتاری گرین کارت ممکن است در جایی منتشر شده باشد، ساعت ها در جستجوی اسامی برندگان لاتاری از ایران هستند. غافل از اینکه نه تنها لیست و اسامی برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا در جایی منتشر نمی شود، بلکه به افراد ایمیل و پیامک اطلاع از نتایج نیز از سو.ی اداره مهاجرت آمریکا ارسال نمی شود. بنابراین هر فرد موضف است پس از اعلام نتایج لاتاری، به سایت مشاهده جواب لاتاری مراجعه و با استفاده از مشخصات بالا نتیجه لاتاری خود را چک کند.

نحوه چک کردن نتیجه لاتاری بدون کانفرمیشن نامبر

خیلی از افراد در زمان اعلام نتایج لاتاری متوجه می شوند که پرینت ثبت نام لاتاریشان را گم و کانفرمیشن نامبر یعنی همان کد رهگیری لاتاری را فراموش کرده اند، بنابراین با تصور اینکه دیگر ثبت نامشان سوخت شده، نتیجه لاتاری خود را دیگر چک نمی کنند. خیلی از افراد ممکن است حتی برنده شده باشند اما با این تصور اشتباه شانس مهاجرت به آمریکا را از دست می دهند.

بهتر است بدانید کدرهگیری ثبت نام لاتاری شما قابل بازیابیست. در صورت فراموشی کانفرمیشن نامبر لاتاری وارد لینک زیر شوید و در کوتاه ترین زمان ممکن کد رهگیری لاتاری خود را بازیابی کنید:

بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری

مدنظر داشته باشید برای بازگرداندن کانفرمیشن نامبر 16 کاراکتری ثبت نام لاتاری یا دسترسی دوباره به کدرهگیری لاتاری به مشخصات زیر نیاز دارید:

· نام و نام خانوادگی (دقیقا مطابق با فرم ثبت نام لاتاری)

· تاریخ تولد به میلادی

· آدرس ایمیل وارد شده در فرم ثبت نام

نکات مهم در صورت برنده نشدن در لاتاری

زمانی که نتیجه لاتاری خود را مشاهده کردید، در صورتی که برنده نشده بودید این را بدانید که ...

اولا، می توانید مجددا برای دوره جدید در لاتاری ثبت نام کنید و محدودیتی از بابت تعداد ثبت نام لاتاری ندارید. شما می توانید تا زمانی که برنده شوید، هر سال در لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کنید.

دوما، نتایج لاتاری هر سال یک بار اعلام می شود و قابل تغییر نیست. بنابراین با این خیال که ممکن است در روزها یا ماه های آینده نتیجه لاتاری شما تغییر کند، وقت خود را هدر ندهید.

سوما، نتایج لاتاری قابل اعتراض نیست و هیچ نهادی نیست که به اعتراض شما رسیدگی یا توجه کند. زیرا لاتاری همانطور که از اسمش پیداست قرعه کشی است و توسط سیستم های کامپیوتری پیشرفته انجام می شود. بنابراین صحت انجام آن تایید شده است و برنده شدن در لاتاری پس از ثبت نام درست و اصولی، به شانس افراد بستگی دارد.

نکات مهم در صورت برنده شدن در لاتاری

در صورتی که قرعه به نامتان افتاده باشد و بعد از چک کردن نتیجه لاتاری خود، متوجه شدید که در لاتاری برنده شده اید، نکاتی که باید مدنظر داشته باشید، عبارتند از :

زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری 2023 (لاتاری 1400)

با کسب آگاهی و افزایش اطلاعاتتان نسبت به روند لاتاری و نحوه انجام امور ، مراحل کاری خود را شروع کنید.

این را بدانید که صرفا دانستن زبان انگلیسی نمی تواند تاییدی برای صحت انجام امور برندگان لاتاری شما باشد. برای بهتر متوجه شدن موضوع، یک مثال ساده را در نظر بگیرید که آیا همه انگلیسی زبانان که زبان مادریشان انگلیسی است و به آن تسلط کامل دارند، می توانند به راحتی ویزای آمریکا را بگیرند؟ مسلما خیر.

بنابراین پروسه ویزاهای مهاجرتی و غیرمهاجرتی به دانستن زبان ارتباطی ندارد، بلکه داشتن تجربه، تخصص و آگاهی از قوانین مهاجرتی ایالات متحده حائز اهمیت است که در این پروسه مرتکب اشتباه نشوید. زیرا بروز خطا و اشتباهات هر چند سهوی می تواند پروسه گرفتن ویزای آمریکا شما را به تعویق بیاندازد و در اکثر مواقع لغو کند.

در این راستا، توصیه ما این است که حتما یا از مشاوره کارشناسان مهاجرتی باتجربه و کاربلد کمک بگیرید و یا انجام مراحل برندگان لاتاری خود را به آنان بسپارید. تا بتوانید در پایان بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. اما برای انتخاب کارشناس یا موسسه مهاجرتی دقت لازم را به عمل آورید تا در دام افراد نا آگاه و سودجو نیفتید.

بارها مشاهده شده افراد با ساخت سایت ها و پیج های اینستاگرامی با انجام تبلیغات کاذب سعی در فریب افراد ساده را دارند و خود را کارشناس مهاجرتی معرفی می کنند، در حالیکه خود حتی پاسپورت هم ندارند و تا به حال به یکی از کشورهای همسایه ایران هم سفر نکرده اند چه برسد به آمریکا و اطلاع از قوانین مهاجرتی آمریکا.

بنابراین برای انتخاب موسسه مهاجرتی بیش از اهمیت دادن به تبلیغات، به صحت آن شرکت توجه کنید که آیا با یک موسسه مهاجرتی طرف هستید یا با یک شخص؟ به تجربه و پیشینه شرکت مراجعه کنید و حتی توصیه می شود حضورا به شرکت مربوطه مراجعه کنید و از نزدیک فضا و کارشناسان را ببینید و آنان را صحت سنجی کنید.

از آنجاییکه مقر موسسات مهاجرتی تهران است، اگر شهرستان هستید و امکان مراجعه حضوری ندارید، حتما قبل از عقد قرارداد، تحقیقات لازم را به عمل آورید تا بتوانید در پایان نتیجه درست بگیرید و در دام افراد سودجو و کلاه بردار نیفتید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها