رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 574012

ایمن صنعت ایران،طراحی ، دوخت و خرید لباس کار

ساعت۲۴-​تهیه لباس کار مناسب و یکدست از مسائل مهمی می‌باشد که نقص خاص و مهمی در برندسازی خواهد داشت. کارکنان یک سازمان سفیران آن مجموعه به حساب می‌آیند.

image-20220101135007-4.jpeg
html>

ایمن صنعت ایران،طراحی ، دوخت و خرید لباس کار

تهیه لباس کار مناسب و یکدست از مسائل مهمی می‌باشد که نقص خاص و مهمی در برندسازی خواهد داشت. کارکنان یک سازمان سفیران آن مجموعه به حساب می‌آیند.

مدیریت ایمنی و سلامت بخش جدایی ناپذیر اداره یک تجارت است. شرکت‌ها باید ارزیابی ریسک را انجام دهند تا خطرات و خطرات موجود در محل کار (های) خود را بشناسند و اقداماتی را برای کنترل مؤثر آنها انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که این خطرات و خطرات نمی‌توانند به کارگران آسیب وارد کنند.

قیمت و خرید لباس کار با کیفیت و مناسب، به نوعی احترام خاص به پرسنل آن مجوعه به علاوه در برجسته سازی و برند سازی یک برند سازمانی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

عموماً مشتریان در هنگام ورود به یک سازمان در ابتدای ورود یکی از وجوه مهمی که خواهند دید لباس کار کادر آن مجموعه می‌باشد. اگر که کارکنان آنجا یک پوشش مرتب و شیک به تن داشته باشند، به صورت ناخودآگاه این احساس به مشتری روی خواهد آورد که با یک مجموعه با اعتبار و برجسته طرف حساب است و در همان نگاه اول به اصطلاح مهر آن مجموعه در ذهن مشتری کوبیده خواهد شد.

از طرف دیگر یکی از اهداف مهم استفاده از لباس کار ایجاد نقش محافظتی آن بر پرسنل می‌باشد. آیا تا به حال می‌دانستید که چه تعداد از پرسنل شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی به علت عدم رعایت اصول ایمنی جان خود حین کار از دست دادند. پس با توجه به این موضوع استفاده از لباس کار ایمنی علاوه بر برند سازی از اصول بسیار مهم بهداشت کار محسوب خواهد شد که کارفرمایان عزیر بایستی دقت زیادی در هنگام خرید آن انجام دهند.

پیراهن شلوار پرسنل کارخانه جات در خط تولید بایستی بر اساس فرم بدن کارکنان و به صورت اختصاصی برای آنها دوخته شود. علاوه براین موضوع بایستی اصول کیفی کارهای صنعتی مثل نوع دوخت لباس کار، مدل طراحی، جنس پارچه لباس کار باستی حتماً در زمان خرید برای کارکنان مورد بررسی و مد نظر قرار بگیرد.

ایمن صنعت ایران،طراحی ، دوخت و خرید لباس کار

اصولی که در خصوص لباسهای صنعتی عنوان شد برای لباس کار مهندسی مانند پرسنل فنی شاغل در میادن های گاز و نفت صدق خواهد کرد البته لباس مهندسی بایستی دارای استاندارهای بالاتری باشد چراکه کارکنان این گروه شغلی ساعات بسیار طولانی در بدترین شرایط آب و هوایی مشغول به کار هستند و اگرکه لباس کار آنها استاندارد و با توجه به شرایط جوی آنجا طراحی نشده باشد این افراد دچار آسیب‌های زیادی حین فعالیتاشان خواهند شد.

هماطور که پیش‌تر عنوان شد تمام انواع لباس کار اعم از لباس کار حرفه ایی، صنعتی، لباس فرم اداری، مهندسی باستی از استاندارهای گروه شغلی مرتبط با فعالیتشان پیروی کرده و به صورت سفارشی و برای اندازه بدن افراد سازمان دوخته شود. طرح چنین موضوعی به این معناست که نمی‌توان برای خرید لباس کار پرسنل خود به هر تولیدی عمده فروش لباس کار مراجعه نمود و بایستی برای این موضوع به یک تولیدی حرفه لباس کار مراجعه کنیم.

تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران

اگر مجبور هستید روزانه لباس کار بپوشید، طبیعی است که نیازهای زیادی به لباس داشته باشید. باید بادوام باشد، پوشیدن آن راحت باشد، تمیز نگهداشتن آن آسان باشد و البته باید در طول روز کاری محافظت بهینه را ارائه دهد.ما از این خواسته‌ها بسیار آگاه هستیم و به طور مداوم محصولات جدیدی را توسعه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که این خواسته‌ها را برآورده می‌کنیم.

به راستی هر تولیدی لباس کار توان تولید ایچنینی را خواهد داشت؟به نظر شما تولید پوشش مناسب و با کیفیت بایستی چه شرایط داشته باشد؟

ایمن صنعت ایران با بهره گیری از تجربیات خود در تولید لباس کار صنعتی ومهندسی یکی از بهترین تولید کنندگان لباس کار صنعتی در ایران می‌باشد. مجموعه ایمن صنعت ایران از سال 1385 فعالیش در را باهدف طراحی و تولید لباس کار با کیفیت آغار کرده است. در طی این سال‌ها با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص علاوه بر تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.

همه محصولات گروه تولید ایمن صنعت ایران با بهترین پارچه‌های داخلی و باتوجه به نوع و شیوه دوخت تولید می‌شوند.

ایمن صنعت ایران،طراحی ، دوخت و خرید لباس کار

از دیکر محسنات همکاری با این مجموعه خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده می‌باشد. شما عزیزان با ورود به وب سایت ایمن صنعت ایران خرید خود به صورت آنلاین انجام داده و یا با ارتباط با کادر مجرب فروش ما راهنمایی‌های لازم را جهت خرید بهترین و مناسب‌ترین محصول را برای مجموعه خود انجام دهید.

کارفرمایان گرامی در سراسر کشور که به علت دوری راه زمان مراجعه و ثبت سفارش به صورت حضوری ندارند می‌توانند با مراجعه به وب سایت ایمن صنعت ایران به صورت آنلاین لباس کار پرسنل خود خود را با بهترین کیفیت، در کوتاه‌ترین زمان و با پائین ترین قیمت‌های خرید خود را انجام دهند.

پس اگر به دنبال برند سازی برای مجموعه خودتان، رضایت شغلی پرسنل خود از لحاظ ایمنی و رعایت قوانین کار در محیط مجموعه خود هستید و از طرف دیگر به دنبال لباس کار با کیفیت ولی مقروم به صرفه هستید کافیست یک با تجربه فراموش نشدنی همکاری با ایمن صنعت ایران را داشته باشید. تا جز مشتریان هوادار مجموعه ما باشید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها