رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 574804

فال روزانه دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین 20 دی :

در سالی که پیش رو دارید سخت کوشی و پشتکار شما زمینه را برای رسیدنتان به اهداف جاه طلبانه ای که دارید را فراهم خواهند کرد. شما قادر خواهید بود در هر زمینه ای که بخواهید به صورت موفقیت آمیز به تحصیل دانش پرداخته و این توانایی های جدید خود را در جهت پیشرفت کارها و پروژه های مختلفی که در دست اقدام دارید به کار بگیرید. با این حال باید مواظب باشید که احتیاط کافی نیز داشته باشید و از گرفتن تصمیم های عجولانه تا جای ممکن خودداری کنید. شما ممکن است انجام پروژه هایی را به عهده بگیرید که برای یک نفر بیش از اندازه بزرگ هستند و اگر غرور و خوخواهیتان نگذارد در انجام آنها از افراد مورد اعتماد کمک بگیرید به مشکل برخواهید خورد. امسال در هر جمعی که قرار بگیرید با سخنوری و فن بیان خود همه را تحت تأثیر قرار خواهید داد و همین راه را برای به دست آوردن دل شخصی که دوست دارید هموار خواهد کرد. اردیبهشت، مهر و دی مهم ترین ماه های سال خواهند بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز تمایلی غیر منطقی نسبت به فرار کردن از مسئولیت های فعلیتان در وجودتان زنده شده و شما را بیقرار کرده است. با وجود این که در رویای فرار کردن از شرایط موجود هستید، فکر کردن به این که رها کردن مسئولیت هایتان چقدر غیر منطقی می تواند باشد شما را به خود خواهد آورد، هرچند با کمال میل سر کارهایتان باز نخواهید گشت. در هر صورت این احساس خستگی و دلزدگی طی چند روز آینده دوباره به سراغتان خواهد آمد. اگر می توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید. اگر فکر می کنید همراهی عشقتان حالتان را بهتر خواهد کرد در انجام این کارها او را نیز با خودتان همراه کنید. اگر در فکر انجام معامله ای هستید سعی کنید آن را به تعویق بیندازید چون با شرایط موجود این معامله به نفع شما نخواهد بود. پیش از هر عملی پاسخ شخصی که به انتظار شما نشسته است را بدهید. هر چقدر بیشتر ببخشید بیشتر دریافت می کنید، دست کسی که برای کمک به سوی شما دراز شده پس نزنید. در رابطه با مسئله ای کاری موفقیت دلپذیری برای شما در حال رخ دادن است.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز آنقدر به منطقی بودن اهمیت می دهید که تمام رویاها و خواسته هایتان را رها کرده و به فکر به کار گرفتن انرژیتان در مسیری هستید که در حداقل زمان ممکن نتایجی قابل لمس در اختیارتان قرار دهد. احساس نیاز شدیدی به استقلال در وجود خود احساس می کنید و شاید در مسیر رسیدن به آن با وجود تمام تلاشتان برای منطقی بودن، برخی رفتارهای غیر منطقی از خودتان نشان دهید. ولی این نکته را به یاد داشته باشید که نباید افرادی که شما را حمایت می کنند آزرده خاطر کرده و پل های پشت سرتان را خراب کنید. تا جای ممکن سعی کنید که حرف هایتان را با خونسردی تمام و بدون دعوا راه انداختن بیان کنید. هرچه می شنوید باور نکنید ممکن است گاهی مردم برای رسیدن به خواسته هایشان کمی دروغ چاشنی حرف هایشان بکنند. از جزئیات غافل نباشید که شما را به جواب سوالی که در پی آن هستید خواهد رساند. اگر می خواهید عزیز باشید با کوچکترها مهربان تر و برای بزرگترها احترام بیشتری قائل شوید. منتظر دریافت یک حکم یا مدرک هستید، فعلا صبور باشید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز احساس می کنید که دیگران در برنامه هایشان برای شما جایی نمی گذارند و به حال خودتان رها شده اید. خوشبختانه شما آدم صبوری هستید و حتی اگر این اوضاع عصبیتان کرده باشد هم می توانید برای رسیدن نوبت خود صبر کنید. اشکالی ندارد اگر کمی غر بزنید یا بداخلاقی کنید، ولی مواظب باشید که از عصبانیت منفجر نشوید و رفتارهای نامناسب از خودتان نشان ندهید. فقط برای این که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید به احساسات دیگران اهمیت و اولویت ندهید. انگیزه های خود را مورد بررسی قرار دهیدت تا از احساساتی که دارید اطمینان حاصل کنید. صداقت یکی از مواد لازم برای درست کردن یک رابطه سالم است. خریدی خواهید کرد که خوشحالتان می کند. این روزها تحت تاثیر پیشنهاد جدیدی که به شما شده گیج و نگران هستید، این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا یک مسئله ای احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. به زودی پیامی را دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیر منتظره شاد و مسرور خواهید شد.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز حتی اگر احساس کنید که فشار کارهایی که باید انجام دهید خیلی زیاد است هم به صورت جدی قصد دارید که تمام کارهایتان را به انجام برسانید. شاید زمانی برسد که احساس کنید به بن بست رسیده اید و دلتان بخواهد همه چیز را رها کرده و مسئولیت های تمام ناشدنی خود را نیمه تمام بگذارید. ولی فرار از وظایفتان به آن سادگی که فکر می کنید هم نیست. به جای فرار از واقعیت کمی پشتکار به خرج دهید و برنامه هایتان را تا آخر به انجام برسانید. کمی که پیش بروید و چندتا از کارها را که انجام دهید استرستان تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. در پایان روز خواهید توانست در کنار کسی که دوست دارید به آرامش برسید وضعیت ویژه پیش آمده آمادگی شما برای کار مداوم را مطالبه می کند، هم اکنون زمان آن رسیده که تمامی تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و ضمنا اشتیاق دارید. در جهت پیشرفت کارتان شخصی در کنار شما خواهد بود که هم بسیار خلاق است و هم روح بزرگی دارد. تغییری شیرین و تازه در زندگی تان به وقوع پیوسته که تاثیر بزرگی روی شما دارد.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اصلا دلتان نمی خواهد که برای خوشحال کردن دیگران خودتان را قربانی کنید. نسبت به نیازهایتان حساس هستید و می دانید چه می خواهید و می خواهید که به خواسته های خودتان برسید. شما در حال عادی اینقدر نسبت به خودتان و نیازهایتان حساسیت نشان نمی دهید، ولی الان خیلی جدی به دنبال آنچه می خواهید هستید و رویاهایتان هر لحظه جلوی چشمانتان هستند. با این حال نباید نسبت به دوستان و همکارانتان کاملا بی تفاوت باشید. با از دست دادن متحدان خود هیچ چیزی به دست نخواهید آورد. با دیگران همانطوری رفتار کنید که انتظار دارید با خودتان رفتار شود و به آنها تا جایی که می توانید احترام بگذارید. ظاهر بسیار جدی شما دیگران را به اشتباه می اندازد، اگر از کسی خوشتان آمده بهتر است روی لبخند زدنتان کار کنید. در محیط کار این هفته به شدت مراقب حرف زدنتان باشید، مبادا اشتباه جبران ناپذیری مرتکب شوید. شخص یکدنده و لجبازی در اطرافتان است که به شدت کلافه تان می کند. شما از نظر اجتماعی همیشه مبادی آداب و نزاکت هستید، بهتر است با حفظ احترام او را از دور بر خود دور کنید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز می خواهید به وعده هایی که داده اید عمل کنید و روی حرف هایتان باقی بمانید. حتی اگر انجام این کارها برایتان خوشایند نباشد هم با تمرکز کردن روی آنها به صورت تک به تک خواهید توانست بخش عمده آنها را به انجام برسانید. کمی داشتن کنترل روی نفستان و محدود کردن به موقع آن پیشرفت شما را به حداکثر خواهد رساند. ورق دارد به نفع شما بر می گردد و تلاش های بسیاری که کرده اید بالاخره به بار خواهند نشست و به شکل فرصت های تجاری و یا افزایش درآمد نتیجه خواهند داد. این موفقیت در زندگی خصوصیتان نیز تاثیرگذار خواهد بود و خواهید دید که زندگی خانوادگیتان هیچ گاه اینقدر آرام و خوشایند نبوده است. شما ذاتاً اجتماعی و همیشه دور و براتان شلوغ است، اما این اواخر ترجیح می دهید تا حد ممکن از شلوغی و حواشی به دور باشید. این روزها افکاری را در سر می پرورانید که به نظر دیگران اصلا عملی نیستند، واقعیت اینجاست که شما اگر بخواهید کاری را انجام دهید هیچ مانعی جلودارتان نیست و رویاهایتان مرز ندارد، روحیه خود را حفظ کنید و به عقب برنگردید. حواستان به دوستانتان باشد.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز دلتان می خواهد که اول به تفریح و خوشگذرانی بپردازید و بعد از آن سراغ کارهای اصلیتان بروید. تمرکز روی کارهایتان برای شما تقریبا غیر ممکن است ولی پرداختن به کارهایی که حواستان را پرت می کنند نیز برایتان ممکن نیست. اگر عجله ای در کار نیست تا بعداز ظهر صبر نکنید و اول کمی برای خودتان و کارهایی که دوست دارید وقت بگذارید و بعد از آن به کارهای مهمتر خود برسید. مخفی شدن پشت دیواری که خودتان با لجاجت و سرسختی و بدون بیان کردن احساستان ساخته اید به نفع هیچ کس نیست و خودتان و دیگران را به ستوه خواهد آورد. موج مسائل عاطفی ممکن است شدید و بلند باشد، ولی اگر سوار این موج نشوید در زیر آن غرق خواهید شد. در انجام کاری که در پیش دارید درنگ و شتاب نکنید. عشق و ایمان به تصمیمی که گرفته اید شما را بهتر و زودتر به هدف می رساند و شخصی با محبت بیش از اندازه شما را کلافه کرده و شما فکر می کنید رفتار او نشانه ضعف او در مقابل شماست، اشتباه می کنید. در یک بحث کاری انعطاف به خرج دهید تا روز بهتری داشته باشید وگرنه وارد یک بحث طولانی و فرسایشی خواهید شد.


♏ فال روزانه متولدین آبان

طی امروز صبح مسئولیت های خانوادگیتان به توجه و رسیدگی شما نیاز خواهند داشت، ولی بعدازظهر خواهید توانست راحت باشید و از ساعات پایانی روز آن طور که خودتان دوست دارید بهره ببرید. از همه چیز و همه کس فرار کنید و از باقی مانده وقتتان لذت ببرید، فقط یادتان باشد برنامه فرارتان حساب شده باشد و قبل از آن مسئولیت هایتان را به انجام رسانده باشید. با وجود این که امروز همه کارها همچون چالش هایی دشوار به نظر می رسند نباید اجازه دهید که ترس هایتان مانع انجام کاری شوند که به نظرتان درست می آید. خود واقعیتان را همانطوری که هستید پذیرا باشید و برای تبدیل شدن به آنچه می خواهید باشید نیز تلاش کنید. کارهایی را که به شکست متنهی شده بررسی کنید و علل شکست ها را بیابید تا گذشته را دوباره تکرار نکنید. به احساسات خود توجه کنید، کسی در حال تحریک احساسات عاطفی شماست و این می تواند ایجاد کننده روابطی باشد که شاید تا به حال به آن هم فکر نمی کردید، در هر حال این اتفاق برایتان خوشایند خواهد بود. در رابطه با مسائل مالی لازم است قناعت پیشه کنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز نگرانی هایتان و امواج منفی که در شما ایجاد می کنند مانع این هستند که از انرژی مثبتی که در اطرافتان قرار دارد لذت ببرید، ولی از این نگرانی ها فرار نکنید و با آنها روبرو شوید. فرار از این احساسات ناخوشایند تنها به آنها شدت بیشتری خواهد بخشید. آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به زبان بیاورید، حتی اگر دیگران از شنیدن آنها خوشحال نشوند. بهتر است عزیزانتان بجای این که بعدا و در شرایطی دشوار مجبور شوند با واقعیت ها روبرو شوند، اکنون از احساستان با خبر شوند. اگر کینه ای قدیمی در دلتان دارید ممکن است با برخوردی ناگهانی احساساتتان فوران کرده و در نتیجه درگیری هایی داشته باشید. بهتر است مواظب باشید که کنترل رفتارتان از دستتان خارج نشود. در محیط کار مسئولیت پذیری شما باعث می شود کمه از طرف مدیران مسئولیت های دیگری به شما داده شود، آن ها را رد نکنید. چند روزی به سفر می روید در سفر خبرهای خوشی به شما خواهد رسید که شاید در تصمیمی که داشتید تغییری ایجاد کند. کسی از دست شما دلخور است، هرچه کدورت و این دلخوری کهنه شود بازگشت سخت تر می شود، دل او را به دست آورید حتی اگر اشتباه کرده.


♑ فال روز متولدین دی

امروز حتی اگر در حالت عادی هیچ کاری نداشته اید هم کارهایی هستند که باید انجام دهید. کارهایی که مدت ها پیش باید انجام می داده اید روی هم جمع شده اند و به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. چه این کارها جزء کارهای شخصیتان باشند و چه کارهایی باشند که به دیگران قول داده اید انجامشان دهید، باید همین امروز انجام شوند. اگر برخی از کارهایتان در برنامه امروزتان جا نمی گیرند منطقی رفتار کنید و به افرادی که در انتظار انجام آنها هستند خبر دهید. در مورد فرد و یا موقعیتی که پیش از این به شدت مورد اعتمادتان بوده است اطلاعاتی به دست خواهید آورد که تمام تصورات ذهنیتان را در مورد آنها بهم خواهد ریخت و عقیده تان را در مورد آنها تغییر خواهد داد. کسی به شما مراجعه می کند که از شما تقاضای کمک دارد، اگر توانایی کمک کردن به او را دارید کمک کنید، ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی بینید او را با قول های بیخود دلگرم نکنید. برای یک کار حقوقی ساده نیاز به مشاوره دارید. با کاری که به شما سپرده شده جدی برخورد کنید تا مجبور به عذرخواهی نشوید. رخدادی عاطفی برایتان پیش خواهد آمد بی تفاوت از کنارش نگذرید.


♒ فال متولدین بهمن

امروزتان خیلی راحت و بی دردسر آغاز خواهد شد، ولی کمی که پیش روید یک نفر با زیر سوال بردن ارزش هایتان به صورت غیرمنتظره ای شما را ناراحت و عصبی خواهد کرد. امروز تمایل زیادی ندارید که در مورد اهداف و برنامه هایتان حرفی بزنید، زیرا هنوز خودتان به نتیجه نهایی نرسیده اید و می خواهید تغییراتی جزئی در برنامه هایتان بدهید. دفاع از هدفی که هنوز خودتان هم در موردش مطمئن نیستید کار ساده ای نیست و ترجیح می دهید تا جای ممکن از این کار خودداری کنید. متاسفانه سکوت شما ممکن است سوء تفاهم هایی ایجاد کند، مخفی کردن ایده هایتان فعلا کار عاقلانه ای نیست، زیرا به دیگران اجازه می دهد نتیجه گیری های اشتباه در موردتان داشته باشند. کسی نمی تواند با احساسات شما بازی کند مگر اینکه شما خودتان این اجازه را به او داده باشید، این را شما بهتر از دیگران می دانید. ورزش کنید حتی اگر در حد یک پیاده روی ساده روزانه باشد. وقت آن رسیده که سلامت‌تان را در اولویت قرار دهید. در جمع ها حاضر شوید و خودتان را از دید دیگران پناه نکنید. در نوشیدن زیاده روی نکنید که دستتان را رو می کند و این برایتان هیچ خوب نیست.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما معمولا ترجیح می دهید که احساسات خود را کنار گذاشته و نادیده بگیرید، ولی گاهی باید یاد خودتان بیندازید که احساسات شما نیز به توجه کافی نیاز دارند. زندگی شما زمانی که قلب و احساستان را نیز وارد معادله کنید بسیار بهتر می شود. خوشبختانه امروز نیازی ندارید که تغییری در رفتار خود ایجاد کنید، تنها کافی است که در معیارهایتان تجدید نظر کنید. لذت بردن از تک تک لحظات زندگی زمانی که بتوانید دست از سرکوب کردن احساستان به نفع منطق دست بردارید برای شما ممکن خواهد شد. باید در راه رسیدن به خواسته هایتان برای مبارزه کردن آماده باشید. منتظر ننشینید تا اتفاق هایی که انتظارشان را دارید خودبخود بیفتند و دست به کار شوید. برای گرفتن جوابی خودتان را بیش از حد کلافه می کنید، این همه عجله فقط پشیمان‌تان می کند. چیزی که به امانت گرفته اید هرچه زودتر به صاحبش پس برگردانید. تکلیف خود را با شخصی هرچه زودتر روشن کنید. روزگار همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود، خودتان را با تغییرات و ناملایمات این روزها هماهنگ کنید. برای تغییر شغل به هیچ وجه زمان مناسبی نیست.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها