رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575291

فال روزانه یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز مشاهده کنید.

فال
div id="mohtava">

فال شخصی برای متولدین 26 دی :

امسال هم مانند قبل لبخند همیشگی تان را از روی لب هایتان جدا نکنید و با رویی باز با دیگران در ارتباط باشید. این نوع رفتار نه تنها در اجتماع، بلکه در محیط کار و رابطه عاطفی تان نیز تاثیر مثبتی می گذارد. اگر مجرد هستید، از آمدن هر شخصی به زندگی تان هیجان زده نشوید. سعی کنید آرام قدم به رابطه بگذارید تا یک وقت دچار اشتباه و شکست عشقی نشوید. در اواخر سال اتفاقات خوبی در زمینه شغلی برایتان می افتد که در سبک زندگی تان نیز تغییراتی ایجاد خواهد کرد. در مورد مسایلی که به شما ربطی ندارد، کنکاش نکنید. هر چه بیشتر سرتان در کار خودتان باشد، تمرکز و به تبع موفقیت تان بالاتر خواهد بود. سالی پر از هیجانی در انتظارتان خواهد بود، از آن نهایت لذت را ببرید.


فال روزانه متولدین فروردین

تصور می کنید که در مه گیر افتاده اید. همه چیز برایتان گنگ و مبهم است. اما به جای این که در این شرایط به اطراف بدوید، بهتر است که آرام آرام و با احتیاط قدم بردارید. در غیر این صورت گیج تر خواهید شد. اطلاعاتی به دست تان می رسد که منبع موثقی ندارد. به همین دلیل اگر می خواهید که تصمیمات تان را بر آن اساس بگیرید، بهتر است که قبل از هر کاری، از صحت آن اطمینان حاصل کنید. فردی به فکر برقراری ارتباط با شماست. کمی انعطاف پذیرتر باشید تا او هم به راحتی حرف هایش را به شما بزند. این هفته برای شما زمان بسیار خوبی برای گفتگو و مذاکره با روسا و یا شخص برجسته ای در محیط کاریست، فرصت را از دست نداده و درخواست خود را مطرح کنید. به رفتن به یک سفر یا جابجایی فکر می کنید، چمدان هایتان را ببندید به زودی شما راهی خواهید شد. اگر در پی درخواست برای وام یا تسهیلات هستید حالا زمان مناسبی برای اقدام کردن است، فرصت را از دست ندهید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

دلواپسی هایی که دارید، به زودی تمام می شوند و شما بار دیگر آرامش را تجربه خواهید کرد. اگر چه مسایلی برایتان پیش می آید که باب میل تان نیست اما دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد، بهتر است که از آنها به عنوان نشانه ای برای ادامه مسیر استفاده کنید. در مورد موضوعی دودل هستید. دید مثبتی داشته باشید و به راهتان ادامه دهید. رابطه عاطفی تان دچار نوساناتی شده است، اگر چه ناامید هستید اما به زودی امیدتان را به دست می آورید بار دیگر ای عاشقانه را تجربه خواهید کرد. مدتهاست که با یکی از نزدیکانتان دچار مشکل شده و ارتباطاتتان قطع شده، برطرف کردن این مشکل به نفع شماست. در کاری که می کنید پشتکار بسیار بالایی دارید و همین باعث پیشرفت شما و ضمنا حسادت شخصی در اطرافتان شده، به او بی توجه باشید و به راه خود بروید. از نصیحت کردن یک دوست به جایی نخواهید رسید، او نهایتا کار خودش را خواهد کرد.


♊ فال امروز متولدین خرداد

راهی که مدت ها در پیش گرفته اید و برای آن زمان گذاشته و اعتماد به نفس و امید زیادی به آن داشته اید، ناگهان متوقف می شود. اما این بدین معنی نیست که تمام اهداف تان نقش بر آب شده است، بلکه نشانه این است که شما باید سخت تر از قبل برای این کار تلاش کنید و انرژی بگذارید. شاید نتیجه ای که می گیرید نیز مطلوب تر باشد. اگر مشکلی میان شما و شریک زندگی تان بوجود آمده، بهتر است که برای مدتی از هم فاصله بگیرید تا شرایط آرام تر شود. مشتاق دیدار کسی هستید که در زندگی تان بسیار تاثیر گذار بوده و هنوز برایتان عزیز است. با او تماس بگیرید این اشتیاق دو طرفه است. گرچه شما بسیار هوشیار و محتاط هستید اما باز هم به خاطر دل مهربانتان از شما سو استفاده می کنند. شخصی در اطرافتان که بدون مطالعه پیشنهادات بزرگ می دهداز خودتان دور کنید وگرنه وارد بازی خطرناکی خواهید شد.


♋ فال روزانه متولدین تیر

اگر مجرد هستید، در محیط کار فردی را می بینید که به او احساس نزدیکی می کنید و دوست دارید که رابطه تان را با او ادامه دهید. اما باید بگوییم که هیجان زده نشوید و از همین حالا برای آینده تان برنامه ریزی نکنید. شما باید وقت کافی برای شناخت یکدیگر بگذارید سپس عاقلانه به آینده تان بیاندیشید. این روزها بی حوصله تر از قبل شده اید اما فعالیت بدنی می تواند انرژی رفته را به شما باز گرداند. اگر از خانواده خود دور هستید، امروز با پیامی یا زنگی به آنها نشان دهید که چقدر برایتان عزیزند. شخصی به شما معرفی خواهد شد که در صورت یکی بودن خواسته هایتان این آشنایی می تواند مسیر زندگی تان را تغییر دهد، از خودتان فرصت این دیدار را دریغ نکنید و با هیچ پیش فرضی هم جلو نروید گاهی باید پارو نزد. این اواخر شما خود را به شدت سرگرم کار کرده اید، تا جایی که از زندگی و لذت های آن دور مانده اید. یک سفر می تواند برای شما آرامشی را که لازم دارید به همراه بیاورد.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

به مرحله ای رسیده اید که خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید تا شما را به هر کجایی که دوست دارد، ببرد. از تلاش های بیهوده خسته اید و می خواهید کمی بی تفاوت تنها به مناظر اطراف تان بنگرید. اما امروز روزی نیست که بیکار بنشینید. یکی از نزدیک ترین های زندگی تان به کمک شما احتیاج دارد و شما باید برای او دست به کار شوید. نتیجه ای که می گیرید نه تنها برای او، بلکه برای شما نیز مثبت و مفید خواهد بود پس در این کار خیر شک نکنید. شما دلی مهربان و ساده ای دارید، اما اشتباه پشت اشتباه مرتکب می شوید، کمی با خودتان خلوت کنید و صادقانه رفتارتان را مرور کرده و قضاوت کنید. اگر اشتباهاتتان را حالا بپذیرید، هنوز وقت برای جبران دارید. برای بزرگترها در خانواده تان احترام بیشتری قائل شوید. باور کنید که شما دانای کل نیستید و همه گاهی اشتباه می کنند.


فال امروز متولدین شهریور

دوست دارید که احساسات تان را بیان کنید اما نمی توانید. شما به فردی علاقمند شده اید و دوست دارید که به او نزدیک شوید اما محدودیت هایی دارید که مانع شما می شوند. اگر خجالت را کنار بگذارید و خود واقعی تان را نشان دهید، همه چیز به بهترین شکل ممکن برایتان اتفاق می افتد. از دست فردی در محیط کار دلخور هستید. این دلگیری شما سوتفاهمی بیش نیست، پس آن را به زبان آورید تا این کدورت ها هر چه سریع تر تمام شوند، در غیر این صورت به نفع شما و موقعیت تان نخواهد بود. رازی در دلتان است که به شدت وسوسه شده اید تا با کسی در میان بگذاریدش. بهتر است عواقب این کار را با خودتان مرور کنید و سفره دلتان را باز نکنید. هدیه ای از طرف کسی که به تازگی با او آشنا شده اید دریافت خواهید کرد. برای دریافت یک مدرک قانونی اقدام کرده بودید که موفق نشده اید. نا امید نشوید، دوباره اقدام کنید. این بار موفقیت از آن شماست.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز رویاها به کمک تان می آیند تا کارهای خود را خلاقانه تر از قبل پیش ببرید. به عنوان مثال در برقراری ارتباط با فردی به مشکل برخورده اید اما امروز راهی برای آن پیدا خواهید کرد. دچار این تردید هستید که زمانی برای برآورده کردن آرزوها و اهداف تان ندارید. به جای غصه خوردن، بهتر است که اهداف بلند و کوتاه مدت خود را روی کاغذی بنویسید و پله پله قدم بردارید. عجله در این کار می تواند به ضررتان تمام شود. در اواخر امروز خبری می شنوید که هیجان زده تان خواهد کرد، منتظر آن باشید. با رعایت رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مستمر سلامتی خود را دریابید. خبر ناخوشایندی به گوشتان خواهد رسید که تاثیری بر زندگی شما ندارد. شما مدام در حال تحقق علایق خودتان هستید، بهتر است خواست دیگرانی که به برایتان عزیز هستند را هم در نظر بگیرید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که شخصی را به شدت رنجانده و از خودتان دور کرده اید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

موفقیت های اخیرتان منجر به افزایش درآمد و به تبع سبک زندگی تان خواهد شد. اگر چه در این شرایط دچار تردید هستید که کدام راه را انتخاب کنید اما لازم نیست خیلی به خودتان سخت بگیرید، احتیاجی به تغییر روش نیست، همین که نکات مثبت و منفی جوانب را روی کاغذ بنویسید، ساده تر می توانید انتخاب هایتان را انجام دهید. برای تصمیم گیری نهایی نیز عجله نکنید. به زودی موقعیتی برایتان اتفاق می افتد که بهتر است آن را دو دستی بچسبید. دیگران از شما انتظارات زیادی دارند و تنها به فکر خودشان هستند، وقت آن رسیده با این وضعیت برخورد دیگری بکنید. مدتی است شخصی که برای شما بسیار عزیز است از شما دور شده، این دوری طولانی نخواهد بود و شما به زودی دوباره او را خواهید دید. برای یک کار قانونی دست به کار شده و به سفری رفته و یا خواهید رفت، با دست پر از این سفر باز خواهید گشت. نذرتان را ادا کنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

فشار زیادی رویتان است و استرس زیادی دارید که قادر به تحمل آن نیستید. آنقدر در مورد کارهایتان نگران هستید که حتی حاضر نیستید زمانی را به استراحت اختصاص دهید. اما یادتان باشد که سلامت شما مهمترین چیز است. تا سلامتی و انرژی لازم را نداشته باشید، نمی توانید از نتیجه کارهایتان لذت ببرید. بنابراین قدم هایتان را آهسته و پیوسته بردارید. هر روز نیز زمانی را به استراحت و آرامش جسم و روح تان بگذرانید تا زندگی تان روال عادی خود را در پیش گیرد. به تازگی به یک رابطه قدیمی دوباره برگشته اید، شما حالا پخته تر هستید و می توانید با نگاهی متفاوت به با این رابطه تازه برخورد کنید. در رابطه با مسائل احساسی مراقب زبان خود باشید، ممکن است ناخواسته چیزی بگویید و کلامتان تاثیری روی طرف مقابل بگذارد که بعد ها هرچه هم تلاش کنید موفق به جبران آن نشوید. باید هدیه ای می خریدید که فراموش کرده اید.


♑ فال روز متولدین دی

موانعی بر سر راه خود احساس می کنید که نگران تان کرده است و در این فکرید که چگونه آنها را از سر راهتان بردارید. اینها طبیعی ست اما هیچگاه به توانایی هایتان شک نکنید. چند قدم به عقب بردارید و واقع بینانه تر به مسیر پیش رویتان نگاه کنید. سعی کنید راهی را در پیش بگیرید که با منطق تان جور در می آید. در این صورت هیچ راهی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. دوستی منتظر حرکتی از سوی شماست، تا دیر نشده به سمت اش بروید و احساسات واقعی تان را بیان کنید. مسافری از راه دور خواهید داشت که دلتان به دیدنش روشن خواهد شد، از بودن با او لذت ببرید و تا می توانید مشکلات را ولو به طور موقت به دست فراموشی بسپارید. برای حل یک مشکل حقوقی به جایی مراجعه خواهید کرد و نهایتا این مسئله به نفع شما تمام خواهد شد، بیهوده خود را وارد درگیری های لفظی نکنید.


♒ فال متولدین بهمن

اگر چه از دور زندگی تان خوب و ایده آل است اما شما خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید که دیگران از آن بی خبرند و این موضوع شما را می ترساند. البته این ترس موقتی است، با گذشت زمان خواهید دید که این مشکلات برای هر کسی ممکن است بوجود آید و این شمایید که آنها را بزرگ کرده اید. از نظرات دیگران بی تفاوت نگذرید. آنها می توانند ایده های خوبی به شما دهند زیرا زندگی را از زاویه دیگری می بینند. بنابراین انعطاف پذیری خود را بالا ببرید. اعضا خانواده تان به شما به چشم ستون خانواده نگاه می کنند، بهتر است مراقب سلامت جسم خودتان باشید تا بتوانید همیشه آن ها را حمایت کنید. هدیه معنوی دلچسبی دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند. این اواخر در رابطه با مسائل کاری با مشکلات بزرگی روبرو شده اید، وقتتان را با توضیح بیهوده دادن به دیگران تلف نکنید، به خودتان و قلب مهربانتان اعتماد کنید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

کاری را باید انجام دهید اما استرس دارید. نگران نباشید، درهای زیادی به رویتان باز است که به راحتی می توانید از آنها گذر کنید. اگر چه در ابتدا کمی گیج به نظر می رسید اما با کمی تمرکز و اندیشیدن، صلاح کار خود را خواهید یافت. اگر به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید، موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر احساس می کنید که کاری که در حال انجام آن هستید، کسل کننده است، به جای این که به طور کامل دور آن را خط بکشید، به دنبال راهی برای ایجاد خلاقیت در آن باشید. از گذشته درس بگیرید و دوباره اشتباهات را تکرار نکنید. شایسته است که با شخصی منطقی برخورد کنید. حواستان به یکی از اعضای خانواده تان بیشتر باشد. به تازگی با یک مشکل مالی روبرو شده اید، برای رفع این مسئله با یک مشاور حقوقی مشورت کنید، این موضوع به سادگی قابل حل شدن است. پاسخ سوالی را که بی جواب گذاشته اید بهتر است هرچه زودتر بدهید.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها