رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575347

خطیبی: تنهایی نمیتوانم ساختار آلومینیوم را درست کنم

ساعت۲۴-سرمربی آلومینیوم می‌گوید آرزویش این است ساختار آلومینیوم درست شود و تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهم.

html>

رسول خطیبی، ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای سپاهان باشیم و در این چند روز سعی کردیم هر نیازی داشتند را برطرف کنیم تا مشکلی نداشته باشند. در بازی قبلی مقابل سپاهان شرایط بدی نداشتیم اما جام حذفی با لیگ فرق دارد. تیمی که اشتباه کند دیگر راهی برای جبران ندارد و بازیکنان ما این شرایط را می‌دانند.

او ادامه داد: سپاهان سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد و این جام را می‌شناسد و ما هم مواردی را به بازیکنان گفتیم اما به هر حال زمانی برای کار تاکتیکی نداشتیم. قطعا بازی زیبایی خواهد بود و بچه‌ها آمادگی دارند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. امشب در جلسه فنی مواردی را اضافه خواهیم کرد و امیدوارم بدون اشتباه موقعیت سازی کنیم و از بازی فردا دست پر بیرون بیاییم. هدف‌مان این است که صعود کنیم و امیدوارم فردا روز آلومینیوم باشد.

سرمربی آلومینیوم درباره اعتراضش به داوری در دیدار گذشته این تیم مقابل سپاهان گفت: درست نیست قبل از بازی درباره داوری صحبت کنیم چون تمرکز داور به‌هم می‌ریزد اما با این حال سه نامه به کمیته داوران ارسال کردیم و به داوری اعتراض کردیم. امیدوارم فردا تیم داوری موفق باشد و روز خوبی را در زمین پشت سر بگذارند.

وی اضافه کرد: ما در این چند روز به خوبی نتوانستیم با تیم کار کنیم چون بازی‌ها فشرده است اما آمادگی ذهنی و تمرکز بالا بسیار می‌تواند به تیم کمک کند و امیدوارم کیفیت‌مان نسبت به بازی‌ قبل بهتر شود. بعد از بازی با پدیده درباره نیم فصل اول و دوم و اهداف باشگاه صحبت خواهم کرد اما تا این لحظه در لیگ به هدف‌مان رسیدیم و واقعا برایمان رضایت بخش بوده است. آلومینیوم برای همه قابل احترام است و اکنون می‌توانیم اهداف بزرگی داشته باشیم.

خطیبی با بیان این‌که همه باید بزرگ فکر کنند تا بتوانیم بیشتر موفق شویم، گفت: هیات مدیره تا اینجا کمک کردند و از اینجا به بعد هم باید کمک کنند تا به اهداف‌مان برسیم. خیلی مشکلات داریم که باید برطرف شود. اگر سهمیه کسب کنیم هم به رقابت‌های آسیایی نخواهیم رفت چون مجوز حرفه‌ای به ما نمی‌دهند. باید زیرساخت‌ها درست شود و بعد از آن به فکر آسیایی باشیم. من دوست دارم بالای جدول باشم اما درست شدن ساختار باشگاه مهم تر است. تنهایی نمی‌توانم کاری انجام دهم و مسئولان باید کمک کنند.

او ادامه داد: ورزشگاه ما بیش از ۱۰ ایراد دارد و این مسائل باید حل شود. اگر ناظر ای اف سی وارد ورزشگاه شود، در همان بدو ورود این ورزشگاه را رد می‌کند. مشکلات باید برطرف شود و می‌شود این کار را انجام داد. اگر مسئولان تلاش کنند این مشکلات حل می‌شود. امیدوارم بتوانیم با کمک هم این زیرساخت‌ها را درست کنیم. من هفته پنجم پیشنهاد دادم از پول من کم کنید و و یک کمپ بزنید که هیچکس این کار را انجام نمی‌دهد. من دوست دارم یک یادگاری اینجا جا بگذارم که در آینده همه لذت ببرند.

خطیبی در پایان گفت: من در سپاهان بازی کردم و ساختار آنجا را می‌شناسم. سپاهان در آسیا یکی از بهترین‌هاست. من آرزویم این است که ساختار این باشگاه درست شود و یک سپاهان دیگر ساخته شود تا ماندگار شود. ان‌شاءالله که به این آرزویم برسم.

به گزارش ایسنا، دو تیم آلومینیوم و سپاهان در قالب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا(دوشنبه) ساعت ۱۴ در اراک به مصاف هم خواهند رفت. ۵ شنبه ۲۳ دی این دو تیم در قالب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها