رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575641

آشنایی با مراحل چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای

ساعت۲۴-ساک دستی پارچه ای در ابتدا به عنوان یک وسیله برای بسته بندی کالا مورد استفاده بوده است و رفته رفته کاربرد های بیش تری برای استفاده از این محصولات ایجاد شد. این روز ها این مدل ساک ها را در دسته هدایای تبلیغاتی قرار می دهند و برای معرفی انواع کالا از آن ها استفاده می کنند.

image-20220120085805-1.jpeg
dir="RTL" style="text-align:justify">ساک دستی پارچه ای در ابتدا به عنوان یک وسیله برای بسته بندی کالا مورد استفاده بوده است و رفته رفته کاربرد های بیش تری برای استفاده از این محصولات ایجاد شد. این روز ها این مدل ساک ها را در دسته هدایای تبلیغاتی قرار می دهند و برای معرفی انواع کالا از آن ها استفاده می کنند. در کنار ساک های دستی، انواع خودکار فلزی نیز در عرصه تبلیغات جایگاه به خصوصی دارند. ساک های دستی از بخش های مختلفی تشکیل شده اند. هر یک از آن ها از پارچه هایی مرغوب و با دوام تولید می شوند تا مدتی سالم بمانند و معرف محصولات مختلف باشند. برای ساخت این ساک ها، بیش تر از پارچه های اسپان باند استفاده می کنند. محفظه هر یک از این ساک ها را برای نگهداری محصولات مختلف تولید می کنند. در برخی از ساک های دستی از دسته هایی مجزا استفاده می شود.

آشنایی با مراحل چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای

مراحل چاپ سیلک بر روی ساک پارچه ای

ساک پارچه ای روش های چاپ به خصوصی نیز دارد. بر روی هر یک از این ساک ها، نام و مشخصات برند های تجاری مختلفی را درج کرده اند. روش های چاپ این برند ها، مختلف هستند. بیش ترین روش چاپ بر روی محصولات، چاپ با روش سیلک است. از این روش چاپ برای ساخت و تولید انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می شود. برای چاپ سیلک باید مراحل مختلفی طی شود. در مرحله اول باید طرح های مورد نظر انتخاب شوند و ایده پردازی مورد نظر برای نحوه چاپ بر روی پارچه مشخص شود. در ادامه انتخاب نوع پارچه انجام می گیرد. سپس از شابلون های توری برای چاپ طرح های مختلف بر روی ساک استفاده می کنند. از این روش چاپ کم تر برای تولید خودکار فلزی تبلیغاتی استفاده می شود. این روش بیش تر برای الیاف پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ سیلک یک روش چاپ رنگی محسوب می شود.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای مزایای قابل توجهی دارد. استفاده از این ابزار های تبلیغاتی، برای حفاظت از محیط زیست، کارایی دارد. اگر از روش های تبلیغاتی قدیمی برای معرفی محصول خود استفاده کنید، بی شک باید حجم انبوهی کاغذ، پلاستیک و... را به کار برید و نام برند و مشخصات خود را بر روی این مواد درج کنید. بی شک این متریال آسیب های جدی به طبیعت می رسانند. بسیاری از مردم این تبلیغات کاغذی را نمی خوانند و آن ها را زیر دست و پا در کوچه و خیابان رها می کنند که این مسئله سبب نازیبایی معابر در سطح شهر می شود. اما هدیه های تبلیغاتی سال های سال باقی می مانند و قابل استفاده می باشند. هر یک از انواع خودکار فلزی، ساک های تبلیغاتی و غیره در زندگی مردم قابل استفاده هستند و افراد آن ها را دور نمی ریزند.

آشنایی با مراحل چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای

انواع روش های چاپ روی هدایای تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای یا انواع ماگ ها و لیوان های مورد استفاده در عرصه تبلیغات، با روش های به خصوصی نیز تولید می شوند. برای ساخت آن ها باید از روش های چاپ مناسبی استفاده شود که دوام و کیفیت چاپ در طولانی مدت حفظ شود. هدایای تبلیغاتی را با روش چاپ برجسته، گود، چاپ افست، چاپ سیلک اسکرین و غیره تولید می کنند و برند ها و نام و نشان های تجاری را بر روی آن ها درج می کنند. از این روش های چاپ بیش تر برای چاپ بر روی انواع خودکار فلزی استفاده می شود. در این بین چاپ برجسته یکی از قدیمی ترین روش های چاپ است که در قرن پانزدهم اختراع شده است. این روش را ابتدا گوتنبرگ اختراع کرد. چاپ گود نیز منحصر به قرن پانزدهم است و از آن زمان تاکنون مورد استفاده قرار می گیرد. روش های چاپ سیلک در این بین از تنوع بالاتری برخوردار می باشند.

نحوه تعیین قیمت خودکار فلزی تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای و هر یک از انواع هدیه های تبلیغاتی با قیمت به خصوصی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این محصولات بر اساس موارد مختلفی قیمت گذاری می شوند. برای تعیین قیمت آن ها رنگ به کار رفته در ساخت و چاپ این محصولات مورد توجه قرار می گیرد. در صورتی که از چاپ رنگی استفاده کنید، قیمت کار شما بیش تر می شود. همچنین تعداد رنگ های به کار رفته در چاپ هر یک از انواع خودکار فلزی و ماگ های سرامیکی در هزینه نهایی محصول تاثیر گذار می باشد. برای تولید هر یک از مواد خام مورد استفاده در عرصه تبلیغات نیز از متریال به خصوصی استفاده می شود. جنس هر یک از آن ها تعیین کننده قیمت این محصولات می باشد.

آشنایی با مراحل چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای

مدل های مختلف خودکار آلومنیومی، استیل، پلاستیکی و غیره هر یک پیامی خاص را بر روی خود جای می دهند. بر روی ساک های پارچه ای نیز برند ها و نام و نشان شرکت های مختلف و فروشگاه های پوشاک و ... را چاپ می کنند. انواع این محصولات عرصه های تبلیغات را فرا گرفته اند و این روز ها یکی از شیوه های متداول در امر تبلیغات به شمار می روند. با استفاده از این محصولات برای تبلیغ نام تجاری خود، همیشه در ذهن مخاطبین باقی می مانید. همچنین با هدیه دادن این محصولات تبلیغاتی بی شک تاثیر مطلوبی در ذهن مردم بر جای می گذارید. دقت داشته باشید که در صورت سفارش این محصولات از سایت سهیل گیفت به نشانی soheilgifts.com قیمت نهایی این اقلام برای شما کم تر محاسبه می شود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها