رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575694

تعویق دوباره بازی استقلال - هوادار!

ساعت۲۴-مسابقه دو تیم هوادار و استقلال از هفته شانزدهم لیگ برتر به دلیل تکمیل رعایت فرایند قرنطینه بازیکنان استقلال به جای سه‌شنبه در روز چهارشنبه ۶ بهمن برگزار می‌شود.

html>

به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از سلامت بازیکنان هر دو تیم و همچنین طی شدن تکمیل رعایت فرآیند قرنطینه بازیکنان استقلال، مسابقه بین تیم‌های هوادار تهران و استقلال از هفته شانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به جای سه شنبه ۵ بهمن در روز چهارشنبه ۶ بهمن در ورزشگاه انقلاب کرج، راس ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

نکته عجیب درباره تغییر دوباره زمان دیدار استقلال - هوادار این است که سازمان لیگ فوتبال ساعتی پیش اعلام کرده بود که این دیدار سه شنبه برگزار می‌شود اما در عرض یک ساعت دوباره نظرش تغییر کرد و بازی را یک روی دیگر به تعویق انداخت.

البته اهالی فوتبال به تغییر زمان یا ساعت بازی‌های لیگ بیست و یکم عادت کرده‌اند چرا که هر هفته زمان حداقل یک بازی تغییر می‌کند. به نظر می‌رسد مسئولان سازمان لیگ فوتبال باید کمی با حوصله برنامه‌ریزی کنند تا مجبور نشوند در عرض یک ساعت، تصمیم خودشان را وتو کنند. خصوصا این که تعویق بازی معوقه آن هم در یک ساعت موضوع عجیبی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها