رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 575755

گل‌محمدی: استعفا؟ بعدا جواب میدهم/ ورزشگاه برنابئو را که نخواسته بودیم

ساعت۲۴-سرمربی تیم فوتبال پرسسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد حاضر شد.

html>

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا یکی از مهمترین بازی‌های فصل را در پیش داریم؛ برابر تیم خوبی که هم در حملات و دفاع خوب است. بازی کردن برابر این تیم برای همه دشوار است. ما بازی خوبی در حذفی برابر ذوب‌آهن انجام دادیم و باید همان روند را ادامه بدهیم.

او ادامه داد: فولاد فضای زیادی در اختیار تیم‌ها قرار نمی‌دهد. باید از عمق و کناره‌ها تلاش کنیم به دروازه حریف برسیم. فکر می‌کنیم شاهد بازی فنی و تاکتیکی از دو تیم خواهیم بود باید تلاش کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. با توجه به شرایط جدول سه امتیاز خانگی‌به ما کمک می‌کند.

وی درباره استعفای خود بعد از دیدار برابر فولاد هم گفت: این صحبت‌ها قبل از بازی برابر فولاد تمرکز ما را بهم می‌زند. به این سوال بعدا هم می‌توان جواب داد.

او همچنین هم گفت: فولاد بازیکنانی دارد که می‌توانند بازی را از زیر فشارخارج کنند و توپ را به حمله انتقال دهند.

وی درباره مشکلات مالی هم گفت: دیشب دیداری با آقای درویش داشتم و قرار است فردا به بازیکنان پرداختی داشته باشند. بحث ما مالی نیست، بحث بی تفاوتی است. بعد از قهرمانی این اتفاق زیاد رخ داد. الان دنبال حداقل‌ها هستم. ما استادیوم برنابئو را نخواستیم. فقط زمین تمرین مناسب داشته باشیم و پرداختی‌ها هم انجام شود. تیم ۴۰ و ۵۰ میلیون هوادار دارد. برخی می‌گویند ما پولکی هستیم اما همه زندگی خودمان را گذاشتیم. کسی که از بیرون نگاه می کند اصلا فکر نمی‌کند این بازیکنان مشکلات داشته باشند. خواسته زیادی نداریم و فقط حداقل‌ها را می‌خواهیم فراهم باشد. به هرکس می‌گوییم به دنبال زمین تمرین هستیم و انقدر پول داده‌اند و مدیرعامل نداریم، باورش نمی‌شود. برخی فکر می‌کند با آقای درویش زاویه داریم اما اینگونه نیست. او پرسپولیسی قدیمی است و همه او را می‌شناسند. او از خیلی از مشکلات خبر نداشت و وقتی آمد در جلسه با ما از مشکلات با خبر شد.

گل‌محمدی در ادامه درباره نقل‌و انتقالات پرسپولیس در نیم فصل هم گفت: همه تیم‌ها در نیم فصل تغیراتی خواهند داشت. درباره این موضوعات صحبت کردیم و اتفاقاتی رخ خواهد داد. اگر دنبال بازیکنی باشیم در باشگاه مطرح می‌کنیم نه در رسانه‌ها. روی اسامی صحبتی‌ ندارم چون اسامی زیادی مطرح شده است.

او در ادامه درباره اظهارات بیژن ذوالفقارنسب عضو هیات‌مدیره پرسپولیس هم گفت: این صحبت‌ها مربوط به کنفرانس قبل از بازی نیست. ان‌شاءالله خیر است.

وی درباره مصاف تیمش برابر فولاد در سوپرجام هم گفت: تیم فولاد با تیمی که فردا برابر ما بازی می کند قهرمان جام‌حذفی شده، این نشان می‌دهد تیم خوبی هستند و امکانات خوبی دارند و نکونام تاثیرات مثبت خود را گذاشته است. آنها با نظم هستند. بازی فردا از همه چیز مهم‌تر است. مهم‌ترین بازی که در پیش داریم بازی فردا است. برای سوپرجام هم فرصت هست که صحبت کنیم.

او درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر و همینطور حضور رجب‌زاده در مربی‌گری هم گفت: بالاخره هر فردی که در لیگ ما بوده یک روز می‌تواند مربی خوبی باشد. هستند کسانی که این پتانسیل را دارند واستعداد مربی‌گری را دارند. آقای رجب‌زاده هم از افراد با استعداد است. فکر می‌کنم آینده خوبی در مربیگری خواهد داشت. امیدوارم همه مربیان جوان زمینه پرورش استعدادی که در وجودشان است را داشته باشند. آنها احتیاج به برنامه‌ریزی دارند. مربیان ایرانی نسبت به خود آسیا مظلوم واقع شدند چون هیچ امکاناتی ندارند و برنامه‌ریزی برای آنها نشده است. شما نمی‌بینید گروهی از مربیان را به ژاپن و کره ببرند تا لیگ آنها را ببینند. هر مربی اگر کاری کرده، خودش برای خودش کرده است.

او درباره عملکرد تیم ملی بانوان برابر هند هم گفت: امتیاز مهمی را گرفتند. به خانم ایراندوست تبریک می‌گویم. واقعا چشم به راه این هستیم نتایج خوبی بگیرند و دعای ما پشت سر آنهاست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها