رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 576311

پیشنهاد متفاوت ایلان ماسک درباره رمزارز محبوبش

ساعت24- ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتی در صفحه شخصی خود نوشت اگر مک‌دونالد پذیرش دوج کوین را آغاز کند، او جلوی دوربین تلویزیون غذای Happy Meal این شرکت را می‌خورد.

html>

دیجیاتو: ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتی در صفحه شخصی خود نوشت اگر مک‌دونالد پذیرش دوج کوین را آغاز کند، او جلوی دوربین تلویزیون غذای Happy Meal این شرکت را می‌خورد.

اکانت توییتر مک دونالد در پاسخ گفت تنها در صورتی این کار را انجام می‌دهد که تسلا هم کوین Grimacecoin را بپذیرد. به دنبال این توییت، حدود 10 کوین جعلی Grimacecoin ساخته شد که یکی از آن‌ها توانست رشد 285 هزار درصدی را تجربه کند.

به گزارش وال استریت ژورنال، از زمانی که توییت ماسک منتشر شد، کاربران زیادی از این پیشنهاد استقبال و اعلام کردند که اگر مک‌دونالد دوج کوین را بپذیرد، بیشتر از قبل به رستوران‌های این شرکت می‌روند. به دنبال توییت ماسک قیمت دوج کوین با افزایش تقریبا 10 درصدی به 0.149 دلار رسید.

مک دونالد به شوخی برای ایلان ماسک شرط گذاشت

چند ساعت بعد اکانت توییتر مک دونالد با نقل‌قول توییت ایلان ماسک، به شوخی این شرط را مطرح کرد که ابتدا تسلا کوین Grimacecoin را قبول کند. این پیشنهاد جدی نبود چون چنین کوینی وجود خارجی نداشت و در واقع صرفا اشاره‌ای به شخصیت بنفش رنگ مک‌دونالد داشت که در برخی از کارزارهای تبلیغاتی این شرکت حاضر می‌شود.

پیشنهاد متفاوت ایلان ماسک درباره رمزارز محبوبش

با این حال، عده‌ای به سرعت دست به کار شدند و فقط 10 کوین جعلی روی شبکه زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ساختند. با توجه به این که هر کسی می‌تواند در ازای پرداخت چند سنت روی شبکه‌هایی مثل BSC قرارداد هوشمند ساخته و توکن عرضه کند، انجام این کار برای کاربران اصلا سخت نبود.

پیشنهاد متفاوت ایلان ماسک درباره رمزارز محبوبش

یکی از نمونه‌های Grimacecoin کار خود را با قیمت 0.0007 دلار آغاز کرد و در قله قیمتی خود تا 2 دلار بالا رفت. اما در نهایت دوباره تا 0.60 دلار پایین آمد. ارزش بازار این کوین در بالاترین نقطه به حدود 2 میلیون دلار رسید. ارزش بازار این ارز دیجیتالی حالا 800 هزار دلار است.

یک کوین دیگر با موجودی 1 تریلیون توکن در نقطه اوج خود به ارزش بازار 1 میلیون دلار رسید. داده‌های بلاکچین BSC نشان می‌دهد که 93 درصد این توکن‌ها متعلق به یک نفرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها