رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584178

بعد از ۱۰ سال به ورزشگاه می‌روم تا جام قهرمانی استقلال را ببینم

آخرین بار که جام گرفتیم فرهاد کاپیتان تیم من بود!

ساعت۲۴-ایرنا نوشت:مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: چند نفر از اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دوستان و شاگردهای ما هستند و باید بزرگوارانه و از موضع بالاتر به قضیه نگاه کنند. بهتر است آبروی فوتبال ایران در نظر گرفته شود.

html>

علی فتح‌الله ‌زاده امروز در حاشیه نشست مدیران سابق ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال درباره روش خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها و مسائل دیگر توضیحات زیر را ارائه داد:

*هدفمان این است که خصوصی‌سازی بر اساس هوادار محوری باشد. برند این ۲ باشگاه برای هواداران است. آنها در سرما و گرما از تیم‌هایشان حمایت کرده‌اند. اینطور نباشد که آنها زحمت بکشند و افرادی سر سفره‌ حاضر بیایند و تصمیمات نادرست اتخاذ کنند.

*آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر، فرهاد مجیدی در کنار من کاپیتان تیم بود. الان هم بعد از ۱۰ سال می‌خواهد جام را به وریا غفوری بدهد. بعد از ۱۰ سال می‌روم به استادیوم تا بازهم جام قهرمانی را ببینم. وقتی هوادار می‌آید استادیوم جلوه‌ی دیگری پیدا می‌کند. استقلال و پرسپولیس بدون هواداران هیچ چیز نیستند.

*متاسفم که بعد از چندین سال سابقه فوتبالی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اینقدر کوچک بسته می‌شود. چند ماه دیگر باید به بزرگترین رویداد فوتبالی برویم. چند نفر از اعضای هیئت‌رئیسه دوستان و شاگردهای ما هستند. باید بزرگوارانه و از موضع بالاتر به قضیه نگاه شود. باید آبروی فوتبال ایران در نظر گرفته شود و تکروی‌ها و منیت‌ها کنار بروند. علمای موجود بیایند و تیم ملی را بدرقه کنیم تا با آرامش خاطر به مصاف بزرگان جهان برویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها