رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 584672

کلاس‌های برق خودرو و مکانیک خودرو دارالفنون با تخفیف ویژه!

ساعت24-سریع ترین راه برای ورود به بازار کار تعمیرات برق و مکانیکی خودرو، شرکت در دوره های فنی و حرفه ای آموزش مکانیکی و برق خودرو است.

html>

به همین دلیل است که توصیه می‌شود در صورت علاقه به فعالیت در این زمینه، با ثبت نام در کلاس های یک آموزشگاه معتبر فنی و حرفه ای خود را برای یادگیری این حرفه و ورود به بازار کار آماده کنید.

فراخوان ویژه فصل بهار آموزشگاه فنی و حرفه ای دارالفنون ری از ماه گذشته آغاز شده است و تا پایان فصل بهار ادامه دارد. اگر قصد دارید از شرایط شرکت در این کلاس ها مطلع شوید. به شما توصیه می کنیم، این مطلب را تا انتها بخوانید.

آموزشگاه فنی و حرفه ای اتومکانیک دارالفنون
ضمناً لازم است خاطر نشان کنیم که طی بررسی انجام شده، کلاس های برق خودرو و مکانیکی این مجموعه در تمامی طول سال برگذار می‌شود، اما ممکن است بر برخی از فصول با تخفیف‌های قیمتی ویژه ثبت نام داشته باشند.

اصلی ترین علت توصیه به ثبت نام در دوره های برق خودرو و مکانیک فنی و حرفه ای چیست؟

داشتن یک شغل مناسب با درآمد خوب، یکی از پیش شرط‌های زندگی آرام و دارای ثبات است؛ به همین دلیل است که افراد با شرکت در کلاس‌های مهارت آموزی مختلف، خود را برای ورود به بازار کار آماده کرده و در صورت انتخاب صحیح به درآمدهای مناسبی نیز خواهند رسید.
یکی از پر طرفدارترین و پر رونق‌ترین این دسته مشاغل حرفه‌ای، مهارت‌های مرتبط با حوزه تعمیرات خودرو یا اتومکانیک است.

برخی از معروفترین رشته های آموزشی اتومکانیک شامل موارد زیر هستند:

  • آموزش مکانیکی
  • آموزش باتری سازی
  • آموزش تعمیرات خودروهای هیوندا و کیا
  • آموزش تعمیرات ایسیو
  • آموزش تعویض روغنی
  • آموزش جلوبندی سازی
  • آموزش تعمیرات خودروهای گازسوز CNG

به عنوان جمع بندی این بخش می‌توان گفت که اصلی‌ترین دلیل برای شرکت در دوره‌های فنی و حرفه ای اتومکانیک ورود سریع به بازار کار در یک حیطه کاری مناسب، با آبرو و دارای درآمد بالا است.

برای یادگیری مکانیک خودرو به صورت کامل چه باید کرد؟

برای آنکه یک تعمیرکار ماهر خودرو شویم می‌بایست یکی از سه روش زیر را انتخاب کنیم:

  • شاگردی کردن در نمایندگی‌های مجاز شرکت‌های خودرو سازی و یا شاگردی در مغازه‌های مکانیکی خودرو که این روش یادگیری بسیار طولانی مدت بوده و برای کسانی که می‌خواهند سریع وارد بازار کار مکانیک خودرو شوند مناسب نیست و این سبک یادگیری بیشتر در سالیان قبل مرسوم بوده است.
  • تحصیل در هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش در رشته مکانیک خودرو به مدت 3 سال در دوره متوسطه دوم و یا ادامه تحصیل در دانشگاه‌های معتبر در رشته مهندسی مکانیک خودرو که 4 سال طول می‌کشد.
  • شرکت در دوره‌های مراکز فنی و حرفه‌ای آزاد و دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد که به صورت تخصصی در حرفه مکانیک خودرو مشغول به آموزش کارآموزان می‌باشند.

در دوره های مکانیک خودرو فنی و حرفه ای چه مواردی آموزش داده می شود؟

اولین دوره آموزش مکانیکی که افراد امکان ثبت نام در آن را دارند، دوره مکانیک خودرو درجه 2 نام دارد. این کلاس ها شامل آموزش تعمیر موتور خودروهای روز همچون TU5 ، EF7 ، L90 ، پراید ، تیبا ،پژو 206 ، پژو 405، پژو پارس، سمند و گیر بکس‌های اتوماتیک و با آموزش برترین اساتید آموزش Auto Mechanic فنی و حرفه ای برگذار می‌شود.

دوره‌های آموزش مکانیک خودرو در سطوح مختلفی برگذار می‌گردد و بهتر است آموزش خود را در آموزشگاهی با امکانات کافی طی کنید؛ آموزشگاهی مانند مجموعه دارالفنون که پس از طی کردن دوره مکانیکی خودروهای سواری داخلی، امکان ثبت نام در دوره تعمیر ماشین‌های خارجی را نیز برای شما فراهم کرده باشد.

برای کسب اطلاعات در مورد دوه آموزش مکانیک خودرو به این منبع مراجعه کنید.

آموزشگاه مکانیک خودرو دارالفنون ری

کلاس های برق خودرو شامل چه سرفصل‌هایی است؟

کلاس های دوره آموزش برق خودرو که در بین برخی افراد با نام آموزش باطری سازی نیز شناخته می شود، یکی از دورهای رسمی فنی حرفه ای است و به شرکت کنندگان در این کلاس های آموزشی صفر تا صد برق خودرو، در پایان مدرک رسمی و معتبر با ارزش بین المللی ارائه می شود. ضمناً لازم است خاطر نشان کنیم که بازار کار این رشته با توجه به گسترش روز افزون استفاده از خودرو در کشور و به تبع آن نیاز بیشتر به تعمیرکار برق اتومبیل یا همان متخصصین تعمیر باتری و سیم کشی خودرو از رونق بالایی در کشور ایران و به خصوص شهرهایی نظیر تهران و دیگر شهرهای کشور برخوردار است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رشته می توانید به صفحه آموزش برق خودرو مراجعه کنید.

افراد شرکت کننده در این دوره، توانایی نسبتاً کاملی در زمینه کار بر روی سیستم های برقی و سیم کشی خودرو از جمله موارد زیر پیدا خواهند کرد:

  • سیستم شمع‌های موتور خودرو
  • سیستم روشنایی خودرو
  • تجهیزات شیشه بالابر برقی خودرو
  • سیستم برف پاک کن خودرو
  • چراغ های راهنمای خودرو
  • و سایر بخش های سیستم های برقی خودرو

یک تعمیرکار خودرو، حدوداً چقدر در آمد دارد؟

برای اطلاع از میزان درآمد مکانیکی و باتری سازی، کافی است سری به یکی از تعمیرگاه‌های نزدیک محل زندگی خود بزنید و با پرس و جو اطلاعات دقیق بدست بیاورید، با این وجود با یک حساب و کتاب تقریبی نیز می‌توان از میزان درآمد مکانیکی خودرو مطلع شد.

میزان درآمد تقریبی یک تعمیرکار خودرو حدوداً 3 تا 7 برابر حداقل حقوق اداره کار و در برخی شرایط بیشتر از این مقدار است. برای مثال کافی است نگاهی به قیمت حدودی خدمات تعمیرات خودرو شامل موارد زیر داشته باشید، تا یک دید کلی از درآمد افراد فعال در این حوزه در ذهن شما شکل بگیرد:

نوع خدمت

دستمزد

حاشیه سود

تعمیر کامل موتور شامل (پیاده و سوار کردن موتور و گیربکس )

1.500.000 تومان

100%

تعمیر، باز و بست گیر بکس

500.000 تومان

100%

تعویض لنت جلو

75.000 تومان

100%

تعویض لنت عقب

100.000 تومان

100%

تعمیر و باز و بست پمپ ترمز

100.000 تومان

100%

تعویض پمپ هیدرولیک

90.000 تومان

100%

تعویض کارتل و اویل پمپ روغن

200.000 تومان

100%

آموزشگاه فنی برق خودرو دارالفنون

اگر شما در روز 6 مشتری داشته باشید و به طور متوسط از هر نفر 100.000 تومان حق الزحمه بگیرید درآمد ناخالص مغازه باطری سازی در روز 600.000 تومان و در ماه (26 روز کاری) 15 میلیون و 600 هزار تومان خواهد شد. که پس از کسر هزینه های استهلاک، تجهیزات، اجاره به طور خالص 10.5 میلیون تومان برای شما خواهد ماند (بر اساس نرخ نامه سال 1400).

چه طور در کلاس‌های اتومکانیک دارالفنون ری ثبت نام کنیم؟

اگر قصد شرکت در کلاس های برق خودرو یا مکانیک خودرو آموزشگاه فنی و حرفه ای دارالفنون با تخفیف ویژه فصل بهار را دارید، می‌توانید تا تاریخ 31 خرداد سال 1401 مصادف با 6/21/2022 از یکی از روش های زیر برای ثبت نام در این کلاس‌های فنی استفاده کنید:

  • تماس تلفنی با شماره 02155965666
  • ارسال ایمیل به آدرس info@darr.ir
  • ارسال پیغام از طریق واتزاپ 09191492280
  • مراجعه به وب سایت آموزشگاه دارالفنون darr.ir

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها