رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 584966

قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین

ساعت24-ایمپلنت فک بالا و پایین روشی درمانی مناسب برای افرادی است که مایل هستند به صورت کامل دندان های از دست رفته خود را با ایمپلنت دندان جایگزین کنند. برای انجام این روش درمانی باید در فک بالا و فک پایین در موقعیتی خاص و به صورت خاص ایمپلنت ها کاشته شوند و بعد از آن تاج مصنوعی دندان بر روی آن ها قرار داده شود تا جایگزین دندان از دسته رفته شوند.

html>

ایمپلنت فک بالا و پایین روشی درمانی مناسب برای افرادی است که مایل هستند به صورت کامل دندان های از دست رفته خود را با ایمپلنت دندان جایگزین کنند. برای انجام این روش درمانی باید در فک بالا و فک پایین در موقعیتی خاص و به صورت خاص ایمپلنت ها کاشته شوند و بعد از آن تاج مصنوعی دندان بر روی آن ها قرار داده شود تا جایگزین دندان از دسته رفته شوند. البته نکته ای که وجود دارد زمان طولانی این درمان است که اغلب به بیماران توصیه می شود تا پااین روند درمانی باید صبر پیشه کنند. زیرا برای بررسی وضعیت دندان ها، وضعیت لثه و وضعیت استخوان فک نیاز است آزمایشات و عکس های لازم تهیه شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت دندان کنند. البته برای ایمپلنت فک بالا و پایین نیازی به کاشت هر دندان یک ایمپلنت نیست و در نهایت از یک تعداد مشخصی ایمپلنت برای فک پایین و فک بالا استفاده می شود و البته می توانید از درمان اوردنچر نیز استفاده کنید.

قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین

در واقع ایمپلنت دندان یک روش جراحی است که برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته استفاده می شود که در این روش باید ریشه دندان ها با ایمپلنت تیتانیومی یا زیرکونیا جایگزین شود و سپس تاج مصنوعی دندان بر روی آن قرار داده شود تا دندان به حالت عادی خود بازگردد و آسیب های به وجود آمده بر اثر نداشتن دندان از بین برود. ایمپلنت ظاهری مانند پیچ دارد و درون استخوان فک قرار داده می شود تا با استخوان فک به صورت کامل جوش خورده و از استحکام کافی برخوردار شود. پس از جوش خوردن ایمپلنت با استخوان فک لثه و استخوان به اطراف آن رشد کرده و پیوند خوبی با یک دیگر برقرار می کنند. برای اغلب رفتار از ایمپلنت تیتانیومی استفاده می شود مگر آن که بدن آن ها نسبت به این فلز واکنش نشان دهد و مجبور به استفاده از زیرکونیا شوند.

استخوان فک و لثه برای آن که تحلیل نروند نیاز دارند در طول شبانه روز کمی فشار متعادل به آن ها وارد شود که این فشار با گاز زدن مواد غذایی فراهم می شود. زمانی که شما از بریج یا دندان مصنوعی استفاده می کنید این فشار به میزان کافی به استخوان فک جهت حفظ سلامت آن وارد نمی شود و باعث می شود دچار تحلیل لثه و تحلیل استخوان فک شوید که در این صورت کار برای دندان پزشک بسیار سخت تر شده و دوره درمان شما طولانی می شود. به همین علت اگر میخواهید برای تمام دندان های خود یک جایگزین خوبی داشته باشید قیمت ایمپلنت دندان فک بالا و پایین بسیار مناسب تر از قیمت ایمپلنت تک برای هر دندان است و یک باره برای نصب ایمپلنت فک بالا و پایین مراجعه کنید. ایمپلنت فک بالا و پایین با روش های مختلفی انجام می شود که نوع آن بستگی به سلامت لثه و استخوان فک شما و سلامت دهان شما دارد.

نکات مورد نیاز ایمپلنت فک بالا و پایین

نکات بسیار مهمی هست که باید قبل از انجام ایمپلنت فک بالا و پایین به آن دقت داشته باشید و بشنوید. این نکات عبارتند از:

قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین

· ساختار استخوانی فک بالا و فک پایین با یک دیگر بسیار متفاوت است و نیاز است برای جراحی هر کدام از این فک ها تخصص کافی داشت و بررسی های لازم به خوبی با عکس و آزمایشات انجام شود سپس اقدام به کاشت نمود.

· استفاده از روش ایمپلنت کامل فک بالا و پایین اغلب به افرادی توصیه می شود که دارای تراکم استخوانی خوبی باشند و نیاز است فک بالا و پایین آن ها به صورت کامل بی دندان شود و یا دندان های باقی مانده هم برداشته شود سپس ایمپلنت جایگزین آن ها شود.

· درست است که جداسازی دندان های تحت بی حسی انجام می شود اما با توجه به وضعیت دندان های بیمار ممکن است پیوند پایه با استخوان و مراحل دیگر کمی به طول انجامد و کمی درد را تحمل کنید.

· مراحل اولیه کار باید برای تشخیص و بررسی و ساخت دندان با اسکن سی تی و اشعه ایکس انجام شود که دقت بالایی داشته باشد و حتی ممکن است مدت رمان بیشتری به طول انجامد تا روند بررسی و تشخیص اولیه انجام شود.

· ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چگونه است؟

ایمپلنت کامل فک بالا و پایین چگونه است؟

زمانی که دندان های فک بالا از دست می رود همیشه استخوان همراه آن هم از دست می رود و این از دست رفتن استخوان و دندان یعنی ضخامت و اندازه طبیعی دندان ها از دست رفته است. و از آن جایی که ایمپلنت دندان باید مستقیم درون استخوان فک قرار داده شود در این صورت نمی تواند به خوبی درون استخوان فک کاشته شود و جوش بخورد.

همچنین از دست رفتن دندان استخوان فک نیز منجر به تغییر یافتن بافت نرم مخصوصا لثه می شود. تغییراتی که بر اثر از دست دادن دندان و استخوان انجام می شود باید در برنامه درمانی مورد توجه قرار داده شود تا بتوان یک کاشت ایمپلنت دندان موفق داشت. ایمپلنت کامل فک بالا و پایین به منظور جایگزین کردن همه دندان های فک است که زیبایی و عملکرد دندان های طبیعی را برای فرد فراهم می آورد.

قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین

قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین بر اساس تعداد ایمپلنت هایی که پزشک می خواهد در استخوان فک بیمار قرار دهد بستگی دارد. تعداد ایمپلنت هایی که دندان پزشک باید در استخوان فک بیمار قرار دهد بستگی به سلامت فک، ضخامت استخوان و نوع دندان دارد. ابتدا باید ایمپلنت ها درون استخوان فک قرار داده شود و پس از آن که به خوبی استخوان فک با ایمپلنت جوش خورد و لثه بهبود یافت باید تاج مصنوعی دندان با استفاده از اباتمنت بر روی ایمپلنت قرار داده شود. پروسه کاشت ایمپلنت دندان فک بالا و پایین در صورت عدم نیاز به سینوس لیفت یا پیوند استخوان ممکن است 4 الی 6 ماه به طول انجامد.

شرایط مورد نیاز ایمپلنت دندان چیست؟

به صورت کلی در صورتی که وضعیت دندان ها و فک شما به صورتی باشد که بتوان ایمپلنت را درون آن کاشت، ایمپلنت از دائمی ترین و بهترین راه حل هایی است که به شما پیشنهاد می شود. اما گاهی به دلیل دیر کرد در کاشت ایمپلنت دندان لثه و استخوان فک و یا دندان های مجاور دچار مشکل می شوند و پوسیدگی، عفونت لثه یا تحلیل استخوان به وجود می آید که باید ابتدا دوره درمان این مشکلات انجام شود سپس اقدام به کاشت ایمپلنت دندان نمائید تا دچار عوارض ایمپلنت دندان نشوید.

افرادی که دارای یکی از شرایط زیر باشند می توانند کاندین مناسبی برای کاشت ایمپلنت دندان باشند. این شرایط مورد نیاز برای ایمپلنت فک بالا و پایین دندان عبارتند از:

1. در صورتی که یک یا چند دندان خود را به تازگی از دست داده باشید یا آسیب دیده باشند.

2. اگر دندان یا تعدادی از دندان های شما آسیب دیده باشد و به صورتی باشد که از نظر عملکرد دندانی و میزان استحکام مورد نیاز دندان ضعیف شده باشد.

3. اگر جزو آن دسته از بیمارانی هستید که به زیبایی چهره، جوان بود چهره ی خود، زیبایی لبخند و عملکرد دندان های خود اهمیت می دهند. زیرا کم شدن حجم استنخوان مخصوصا در فک بالا می تواند منجر به از بین رفتن زیبایی چهره شما شود و تو رفتگی بخشی از نواحی صورت را تجربه کنید.

4. در صورتی که دارای تراکم و کیفیت خوب استخوانی در ناحیه مورد نظر کاشت ایمپلنت باشید.

5. در صورتی که می خواهید یک نتیجه ماندگار و با دوام را تجربه کنید و دارای عادت های بد مانند دندان قروچه، ساییدن دندان به یک دیگر یا استعمال دخانیات نیستید.

6. و در نهایت در صورتی که به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت کافی می دهید و بافت دهانی شما سالم است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها