رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 585026

شوک استیلی؛ ممکن است بازی با کانادا لغو شود!

ساعت24-مدیر تیم ملی فوتبال می‌گوید هنوز هیچ چیز درباره بازی با کانادا مشخص نشده است!

html>

حمید استیلی صبح امروز با حضور در فدراسیون فوتبال برخی امور مربوط به تیم ملی را پیش برد. او بعد از جلساتش در فدراسیون در جمع خبرنگاران حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد.
استیلی درباره حریف تدارکاتی تیم ملی و جایگزین اکوادور گفت: هنوز حریفی انتخاب نشده است. با گزینه هایی در حال صحبت هستیم، اگر نام ببریم همه چیز خراب می‌شود. امروز برای سفر به کانادا برنامه ریزی هایی انجام دادیم. هنوز هیچ حریفی قطعی نشده و باید برای قطعیت یکی دو روز صبر کنیم.
مدیر تیم ملی درباره زمان سفر به کانادا و همچنین ورود لژیونرها به ایران بیان کرد: هنوز چیزی قطعی نیست. برنامه ریزی بر این بود که بازیکنان اضافه شوند و بعد به کانادا برویم. برخی بازیکنان لیگ هایشان تمام شده و باید هرچه زودتر خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند. طی صحبتی که با آقای مهدی کردیم، امکان پذیر نبود بازی ها را جابه جا کند. سعی کردیم از مربیان کمک بگیریم. صحبت‌هایی با این عزیزان داشتیم که اگر زمانی مشخص شد که برای گرفتن ویزا عازم ترکیه باشیم، بتوانیم از آنها کمک بگیریم.
او درباره شایعاتی که مبنی بر لغو اردوی کانادا و دیدار دوستانه با این کشور مطرح شده، گفت:‌ هنوز مشخص نیست. امروز هم در این خصوص صحبت کردیم و هنوز چیزی نمی‌توانیم بگوییم. در این رابطه بچه های فدراسیون فوتبال باید صحبت کنند. دبیرکل و سرپرست فدراسیون در این خصوص باید صحبت کنند.
استیلی در این خصوص ادامه داد: هنوز چیزی مشخص نیست. کانادایی ها برای صدور ویزا یک زمانی داده‌اند و نشسته‌ایم تا همه چیز را بررسی کنیم.
وی درباره اینکه با توجه به درآمدزایی خوب کانادا از بازی با ایران رقم دریافتی ایران پایین نیست، گفت: آیا در این 10 سال توانستیم پولی بابت بازی دوستانه بگیریم؟ همیشه پول داده‌ایم! ما چندین سال است رنک خوبی داریم
استیلی درباره احتمال بازی با نیوزیلند افزود: با نیوزیلند مذاکره کرده بودیم، آقای اسکوچیچ موافقت نکرد، لغو شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها